close
بررسی محصولات

وب کم لاجیتک C920 HD Pro چرا هنوز هم یکی از بهترین وبکم ها است

وب کم لاجیتک C920

با پرس و جو از افرادی که در جلسات ویدئویی زیادی شرکت می‌کنند و افرادی که به استریم در توییچ می‌پردازند و بررسی وبکم‌های متفاوت از ارزان قیمت‌ترین‌ها تا گران قیمت‌ترین آن‌ها که توسط استریمرهای حرفه‌ای برای کسب درآمد از استریمینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد یک نکته ثابت است؛ همچنان یکی از بهترین وبکم‌هایی که می‌توانید تهیه کنید وب کم لاجیتک C920 است اما چرا؟

برای پاسخ به این سؤال اول باید به توضیح این مورد بپردازیم که وب کم چیست تا بعد از آشنایی با وب کم و بررسی ویژگی‌های وب کم لاجیتک C920 به توضیح این مورد بپردازیم.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا قبل از مطالعه این مطلب ابتدا مطلب وب کم چیست را مطالعه نمایید.

بررسی وب کم لاجیتک C920

وب کم لاجیتک C920 در زمان ارائه خود قبل از لاجیتک C922 و لاجیتک BRIO حرفه‌ای‌ترین وب کم لاجیتک محسوب می‌شد و پرچمدار وبکم‌های برند لاجیتک بود، به همین دلیل قابلیت‌های خوبی را به کاربران ارائه می‌داد که باعث شده تا این وبکم امروزه نیز همچنان یکی از با کیفیت‌ترین وب کم‌های موجود در بازار برای استریمینگ و یا شرکت در جلسات ویدئو کنفرانس به حساب بیاید.

در زمانی که رو به نور طبیعی می‌نشینید توصیر وب کم لاجیتک C920 یک تصویر با کیفیت ۱۰۸۰p یا Full-HD است که به دلیل داشتن اندازه سنسور بزرگ آن شفافیت و دقت رنگی دارد که وب کم داخلی لپتاپ شکا تنها در رؤیاهای خود می‌تواند آن را تصور کند.

کیفیت تصویر وب کم

بیشتر بخوانید: چرا وب کم لپتاپ ضعیف است

داشتن کیفیت تصویری نزدیک به واقعیت، نرم‌افزار کاربردی تنظیم وب کم و قابلیت اضافه کردن قابلیت‌های انحصاری وبکم‌های پرچمدار جدیدتر این برند مانند قابلیت حذف تصویر پس زمینه تماس و حذف نویز تماس با استفاده از هدست اداری مناسب با میکروفون نویز کنسلینگ وب کم لاجیتک C920 را به یکی از جذاب‌ترین وب کم ‌ها برای افرادی که می‌خواهند یک وبکم حرفه‌ای تهیه کنند تا کیفیت تماس تصویری خود را بهبود دهند، اما نمی‌خواهند هزینه خیلی زیادی بکنند تبدیل می‌کنند.

این وبکم دارای اتصال به صورت Plug-and-Play است که به این معناست که برای استفاده از آن نیاز به نصب نرم‌افزار یا درایور ندارید، همانطور که گفتیم این وبکم نرم‌افزار تنظیم دارد، اما نیازمند این نرم‌افزار برای کارکرد نیست.

همچنین میکروفون‌های داخلی وب کم لاجیتک C920 کیفیت صدای خوبی را به بینندگان شما ارائه می‌دهند، البته همچنان می‌توانید تا به کمک یک میکروفون اکسترنال کیفیت آن را بهبود ببخشید.

جمع‌بندی

مگر این که یک استریمر و تولید محتوا کننده حرفه‌اس هستید که نیاز به یک وبکم حرفه ای و گران قیمت و تصاویر با فریم ریت بالا و یک وبکم ۴K دارید، وب کم لاجیتک C920 یک وب کم با کیفیت تصویر بالا و قیمت پایین‌تر نسبت به وبکم‌های هم رده است که دلیل قیمت پایین‌تر آن قدیمی‌تر بودن این مدل است؛ اما این موضوع بدین معنا نیست که اسن وب کم کیفیت بسیار پایین‌تری نسبت به رقبای خود دارد.

به همین دلیل این وب کم یکی از بهترین وب کم های ۲۰۲۱ به حساب می‌آید و به شفاف دیده شدن شما در تماس‌های تصویری‌تان کمک زیادی می‌کند.

بهترین وب کم ها

اگر سؤالی در رابطه با این وب کم یا تجهیزات ویدئو کنفرانس دارید می‌توانید آن‌ها را در بخش نظرات ثبت کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ دهیم.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم تا مطالب مرتبط را در وب سایت VCUsers مطالعه کنید:

·         وب کم ارزان قیمت لاجیتک

·         بهبود کیفیت تصویر وبکم

·         آموزش استفاده از وبکم لپتاپ

·         مصرف دیتا ویدئو کنفرانس چقدر است

نظرات خود را ثبت کنید