close
نرم‌افزار

حذف نویز محیط از تماس‌های صوتی و تصویری با نرم‌افزار Krisp

حذف نویز

نرم‌افزار Krisp یک نرم‌افزار برای حذف نویز محیط از تماس‌های صوتی و تصویری اینترنتی شماست تا تجربه شما از جلسات ویدئو کنفرانس را ارتقا دهد. در این مطلب با این نرم‌افزار و نحوه کار آن بیشتر آشنا می‌شویم.

حذف نویز محیط با نرم‌افزار Krisp

حذف نویز

با دورکار شدن و کار کردن بیشتر افراد از خانه استفاده از نرم‌افزارهای ویدئو کنفرانس و حضور در جلسات کنفرانس ویدئویی برای ارتباط با همکاران افزایش زیادی پیدا کرده‌است. با این که بسیاری تصور می‌کنند که فضای خانه آن‌ها بسیار ساکت‌تر از یک محیط کاری است با برقراری چندین تماس ویدئویی به این نتیجه خواهند رسید که نه تنها محیط خانه خود، بلکه محیط خانه همکارانشان نیز دارای نویز محیطی زیادی است.

فناوری نویز کنسلینگ دو نوع دارد که نوع اصلی و پر استفاده‌تر آن نوع استفاده شده در هدفون‌ها و هندزفری‌های نویز کنسلینگ برای کاهش نویز ورودی به گوش افراد و برای ارتقاء تجربه گوش دادن به موسیقی است. اما این فناوری نوع دیگری نیز دارد که برای تماس‌های تصویری و صوتی اینترنتی مورد استفاده می‌شود و کاربرد آن حذف نویز‌های اضافی محیط است تا صدای افراد در تماس با وضوح کامل و بدون مزاحمت شنیده شود.

برای مطالعه بیشتر می‌توانید مطلب مربوط به نویز کنسلینگ در ویدئو کنفرانس را مطالعه نمایید.

برخی از هدست‌های اداری مانند هدست لاجیتک H650e خود این قابلیت را به صورت سخت‌افزاری دارد، اما اگر می‌خواهید تا هدست جدیدی را برای تماس‌های خود تهیه نکنید می‌‌توانید با استفاده از نرم‌افزار Krisp به حذف نویز محیط از تماس‌های خود بپردازید.

حذف نویز محیط

نرم‌افزار Krisp با محدود کردن سیگنال صوتی به فرکانس‌هایی که مربوط به صدای انسان می‌شود می‌تواند نویز محیط را از دو طرف تماس شما از بین ببرد. این نرم‌افزار با بیش از ۸۰۰ نرم‌افزار ویدئو کنفرانس کار می‌کند، پس به احتمال بالا قادر به استفاده از این نرم‌افزار باشید.

علاوه بر آن این نرم‌افزار برای پلتفرم‌های Windows، MacOS، Android و iOS و به صورت رایگان موجود می‌باشد. برای دانلود این نرم‌افزار می‌توانید به وب‌سایت نرم‌افزار حدف نویز Krisp مراجعه کنید و به دانلود این نرم‌افزار بپردازید.

نرم‌افزار نویز کنسلینگ Krisp

نرم‌افزار Krisp

نسخه رایگان نرم‌افزار Krisp گزینه بسیار کاربردی برای دورکاران عادی و با جلسات کوتاه مدت ثابت است. این نرم‌افزار به این افراد قابلیت حذف نویز تماس‌های خود را به مدت ۲ ساعت در هفته می‌دهد و نسخه پولی ان نیز تنها ۳٫۳۳ دلار در ماه است که کسب و کارها می‌توانند با تهیه آن به سادگی به برقراری تماس با صدای نویزکنسلینگ شده بپردازند.

همچنین این نرم‌افزار با تمامی هدست‌ها، تجهیزات صوتی و نرم‌افزارهای ویدئو کنفرانس کار می‌کند.

الگوریتم کار این نرم‌افزار با نمونه برداری از ۲۰,۰۰۰ صدای تماس و از ۵۰,۰۰۰ فرد برنامه ریزی شده‌است و توانایی حذف نویز از دو طرف تماس را برای فردی که در حال استفاده از این نرم‌افزار است را دارد تا صدایی شفاف و با وضوح بالا را در تماس‌ها در اختیار ما قرار دهد.

نظرات خود را ثبت کنید