close
نرم‌افزار

ویدیو کال تصادفی چیست و معرفی ۵ نرم افزار چت تصادفی

ویدیو کال تصادفی
Woman using laptop with blank screen

ویدیو کال تصادفی نوعی از ویدیو کال است که شما را مشغول به صحبت با یک فرد کاملاً ناشناس و کاملاً رندوم که در آن لحظه در آن پلتفرم آنلاین است می‌کند.

شما تنها کافی است تا وارد یکی از وب سایت‌های ویدیو کال تصادفی یا چت رندوم شوید و تنها با کلیک یک دکمه با فرد دیگری که در پلتفرم وجود دارد متصل شوید و صحبت کنید.

همچنین می‌توانید تنها با کلیک یک دکمه از فردی که به او متصل هستید قطع ارتباط کنید و با فرد دیگری به صورت رندوم شروع به صحبت کنید.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با ۵ عدد از پرکاربرترین سایت‌های ویدئو کال تصادفی آشنا کنیم.

معرفی ۵ سایت ویدیو کال تصادفی

وب سایت omegle

Omegle

وب سایت Omegle یکی از شناخته شده ترین وب سایت‌های Random Chat یا ویدیو کال تصادفی است.

در این وب سایت شما با افراد کاملاً نا شناس متصل می‌شوید و شروع به صحبت با آن‌ها می‌کنید. سایت Omegle در ابتدا با قابلیت چت تصادفی ارائه شد و قابلیت ویدیو کال بعداً به این سایت اضافه شد.

در این وب سایت به صورت کاملاً رندوم با یک فرد ناشناس متصل می‌شود و شروع به صحبت می‌کنید و تنها محدودیت برای استفاده از این وب سایت سن بالای ۱۸ سال است و چت‌های ویدئویی کنترل می‌شوند تا از انتشار محتوای آسیب رسان جلوگیری می‌کند.

همچنین شما می‌توانید تا با ابزارهای ضبط صفحه نمایش تماس‌های خود را ذخیره کنید.

وب سایت fruzo

Fruzo

وب سایت Fruzo هدفی فراتر از یک وب سایت ویدیو کال تصادفی دارد و یک وب سایت دوستیابی آنلاین است که افراد از طریق حساب کاربری Facebook خود می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند.

همچنین این پلتفرم قابلیت سرچ دارد و شما میتوانید تا از طریق آن با توجه به موقعیت جغرافیایی، سن و یا کلیدواژه‌های مورد نظر خود با دیگران ارتباط برقرار کنید.

وب سایت faceflow

FaceFlow

در پلتفرم FaceFlow افراد می‌توانند تا به صورت رندوم با ۳ نفر دیگر به صورت همزمان وارد یک تماس ویدئو کنفرانس شوند و برای استفاده از آن نیاز به نصب نرم‌افزار ندارید و تنها با استفاده از مرورگر اینترنت خود در دستگاه‌های همراه و دسکتاپ می‌توانید از این پلتفرم استفاده کنید.

همچنین FaceFlow علاوه بر یک وب سایت ویدیو کال تصادفی یک نرم افزار ویدئو کنفرانس رایگان نیز محسوب می‌شود که شما می‌توانید در آن به سرچ پروفایل‌ها نیز بپردازید و با آن‌ها وارد تماس شوید و بسیاری از قابلیت‌هایی که یک نرم‌ افزار ویدئو کنفرانس مانند اسکایپ به شما ارائه می‌دهد را در این وب سایت داشته باشید و از آن‌ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ترفندهای اسکایپ

وب سایت tinychat

TinyChat

TinyChat یکی دیگر از وب سایت های ویدیو کال تصادفی است که می‌توانید به کمک آن به برگذاری و شرکت در کنفراس کال‌های متفاوتی را داشته باشید و با چندین نفر به صورت همزمان وارد تماس شوید.

این پلتفرم بر روی دستگاه‌های دسکتاپ و همراه با هر سیستم‌عاملی قابل نصب و استفاده است.

همچنین شما می‌توانید به گروه‌هایی که در حال حاضر در تماس هستند اضافه شوید و با آن‌ها شروع به صحبت کنید. برای انتخاب گروه از بین گروه‌های موجود می‌توانید نام افرادحاضر در گروه، تعداد افراد حاضر در گروه، شروع کندده تماس گروهی و توضیحاتی راجع به موضوع مورد بحث در گروه را ببینید و با توجه به آن‌ها گروهی که به آن وارد می‌شوید را انتخاب کنید.

 

ChatRoullete

وب سایت ChatRoullete یکی از قدیمی‌ترین و بهترین وب سایت‌های ویدئو کال تصادفی است، چرا؟ به دلیل سادگی رابط کاربری آن و امکان برقراری تماس با یک فرد کاملاً ناشناس به صورت رندوم که ممکن است هر نقطه‌ای از جهان باشد و تنها با یک کلیک بر روی دکمه Find a Chat Partner است.

همچنین اگر قصد صحبت با فرد دیگری را دارید تنها با کلیک دکمه Next به فرد دیگری متصل خواهید شد.

تنها نکته‌ای که در رابطه با این پلتفرم وجود دارد این است که نظارتی بر تماس‌ها در این وب سایت ویدیو کال تصادفی نیست، پس از به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود در این وب سایت با افراد غریبه خودداری کنید.

نظرات خود را ثبت کنید