close
نرم‌افزار

نرم افزار Xroom.app نرم افزار ویدئو کنفرانس امنیتی جایگزین زوم

نرم افزار Xroom.app

هیچ ابزار دیجیتالی در سال ۲۰۲۰ به اندازه ویدئو کنفرانس زوم پیشرفت نکرد و با وجود پاندمی کوید-۱۹ و دورکار شدن بسیاری از افراد و ارتباط افراد با وبدئو کنفرانس باعث افزایش بسیاز میزان استفاده از این فناوری شده‌است. ویدئو کنفرانس زوم بسیار ساده و کاربردی است اما در گذشته درگیر مسائل امنیتی زیادی بوده‌است و با افزایش ناگهانی استفاده از این نرم‌افزار نقص‌های امنیتی جدیدتری نیز در آن کشف می‌شود. اگر به دنبال ویدئو کنفرانسی ساده‌تر و با کدگذاری شدن ارتباط افراد امن‌تر از زوم هستید؛ در این مطلب نرم افزار Xroom.app را به شما معرفی می‌کنیم.

نرم افزار Xroom.app یک نرم افزار ویدئو کنفرانس است که برای کار با آن نیازی به دانلود یا نصب نرم‌افزار ندارید و تنها با لاگین کردن در آن می‌توانید تا به مکالمات P2P با امنیت بالا و اگر از وب کم HD استفاده می‌کنید، به برقراری تماس با کیفیت تصویر و صدای HD بپردازید.

با نرم افزار Xroom.app می‌توانید بی‌نهایت جلسه ویدئو کنفرانس و وبینار برگزار کنید و با استفاده از این نرم‌افزار برند خود را رشد دهید و به همه‌گان معرفی کنید. همچنین نرم افزار Xroom.app از قابلیت‌هایی مانند Remote Assistance Tool، API Access، پشتیبانی از ۱۵ زبان زنده دنیا و تعداد بی‌شماری پلاگین دیگر نیز پشتیبانی می‌کند تا احتیاجات شما را در یک جلسه ویدئو کنفرانس برآورده کند.

نرم افزار Xroom.app

درحال حاضر می‌توانید این نرم‌افزار را با تخفیف مربوط به سال نو میلادی تهیه کنید و تهیه این نرم‌افزار با پرداخت‌های ماهیانه نیست.

با نرم افزار Xroom.app می‌توانید جلسات ویدئو کنفرانس با کیفیت و امنیت بالا و قابلیت‌های نامحدود با توجه به پلاگین‌های موجود برای این پلتفرم و پلاگین‌هایی که در آینده به آن اضافه می‌شوند و قابلیت شخصی‌سازی نرم افزار را می‌توانید به صورت:

  1. یک ساله با تخفیف ۶۴ درصدی از مقدار اولیه ۲۸۵ دلار و تنها با ۹۹٫۹۹ دلار
  2. دو ساله با تخفیف ۶۴ درصد از قیمت اولیه ۵۷۰ دلار و تنها با پرداخت ۱۹۹٫۹۹ دلار
  3. سه ساله با تخفیف ۷۰ درصد از قیمت اولیه ۸۵۰ دلار و تنها با پرداخت ۲۴۹٫۹۹ دلار تهیه کنید.

نظرات خود را ثبت کنید