close
سوالات متداول ویدئو کنفرانس

تا به حال  در این بلاگ مربوط به ویدئو کنفرانس، به بسیاری از سوالات متداول ویدئو کنفرانس پاسخ داده‌ایم و در این مطلب قصد داریم تا در یک مطلب جامع شما را به تمامی مطالب تخصصی تر راهنمایی کنیم تا پاسخ سؤال خود را بیابید.

در این مطلب قصد داریم تا شما را در یافتن سؤالات متداول ویدئو کنفرانس زیر راهنمایی کنیم:

برای مطالعه هرکدام از مطالب مربوط به سوالات متداول ویدئو کنفرانس لیست شده کافی است تا بر روی آن‌ها در لیست بالا یا عنوان‌های زیر کلیک کنید.

ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس چیست؟

ویدئو کنفرانس یا Video Conferencing ارتباطی زنده و تصویری بین دو یا چندین گروه بدون توجه به موقعیت مکانی آن‌هاست. ویدیو کنفرانس مزایای زیادی برای کسب ‌و ‌کارها دارد، به عنوان مثال کسب‌ و کارهایی که در نقاط مختلف دنیا دفتر دارند می‌توانند به کمک این فناوری بدون نیاز به هزینه زمانی یا مالی می‌توانند با یکدیگر در ارتباط باشند.

 

نرم‌افزار ویدئو کنفرانس چی ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از سوالات متداول ویدئو کنفرانس، ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزار ویدئو کنفرانس است. نرم‌افزار ویدئو کنفرانس پلتفرمی است که افراد به صورت تکی یا گروهی می‌توانند در آن با یکدیگر به صورت تصویری در تماس باشند. یکی از مثال‌های بارز این موضوع نرم‌افزار Skype است که توسط کسب و کارهای کوچک و متوسط استفاده می‌شود.

 

دورکاری چیست و چه مزایایی دارد؟

دورکاری به معنی قابلیت کارکردن افراد از محل دلخواه خود است که مزایای زیادی را برای کارفرما و کارکنان به همراه دارد و این امر تنها با تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزار ویدئو کنفرانس امکان پذیر است.

 

راه اندازی ویدئو کنفرانس

راه‌اندازی ویدئو کنفرانس چه تجهیزاتی نیاز دارد؟

استفاده از ویدئو کنفرانس به راهکاری جدید برای ارتباط میان کسب و کار ها و دفاتر آن‌ها تبدیل شده‌است و دلیل آن مزایای استفاده از ویدئو کنفرانس، مانند کاهش هزینه‌های رفت و آمد برای برقراری جلسات ویدئو کنفرانس است. اما تجهیزاتی که برای راه اندازی ویدئو کنفرانس نیاز است بستگی به نوع استفاده شما از ویدئو کنفرانس، تعداد نفراتو بسیاری عامل دیگر دارد. در مطلب راه‌اندازی ویدئو کنفرانس به پاسخ این سؤال اساسی از سوالات متداول ویدئو کنفرانس می‌پردازیم.

 

خرید ویدئو کنفرانس مناسب؟

تجهیزات ویدئو کنفرانس مختلفی با قابلیت‌های متفاوتی در بازار موجودند، اما کدام یک از این سیستم برای کسب و کار من مناسب‌ ترند؟ این سؤال در ادامه سؤال قبل مطرح می‌شود و برای یافتن این سؤال پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب مربوطه را مطالعه نمایید.

 

ترندهای ویدئو کنفرانس در سال ۲۰۲۰ چه هستند؟

استفاده از فناوری ویدئو کنفرانس مانند استفاده از ایمیل در  دهه ۹۰ میلادی در حال رشد است و به زودی برای لازمه‌ای برای هر کسب و کار تبدیل خواهد شد. افراد و ارگان‌ها به صورت روزانه برای مصارف کاری و شخصی در حال استفاده از تجهیزات ویدئو کنفرانس هستند که خود  باعث افزایش محبوبیت این فناوری است. پاسخ این سؤال را در مطلب ترندهای ویدئو کنفرانس در سال ۲۰۲۰ بررسی خواهیم کرد تا از نحوه تغییر ارتباطات خود با یکدیگر مطلع باشیم.

 

مزایای دورکاری برای کارکنان چیست؟

دورکاری برای کارکنان فواید زیادی دارد، به عنوان مثال می‌توانید از تخت خواب خود خارج شوید و در پشت میز خود مشغول به کار شوید. دورکاری برای کارفرمایان نیز فواید زیادی مانند هزینه کمتر دفاتر و امنیت، سلامتی و رضایت از کار بیشتر کارکنان؛ اما در این مطلب می‌خواهیم به ۵ مورد اصلی فواید دورکاری برای کارکنان بپردازیم.

 

بهترین وبکم برای شما کدام است؟

در گذشته اگر به دنبال سیستمی برای برقراری تماس‌های تصویری خود بودید، گزینه‌های شما محدود به سیستم‌های ویدئو کنفرانس پیشرفته‌ای بودند که کاربری بسیار دشواری داشتند یا وبکم‌های بسیار ساده‌ که کیفیت تصویر بسیاری به شما ارائه می‌دادند می‌شد. در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده تجهیزات ویدئو کنفرانس و به خصوص شرکت لاجیتک که در حال حاضر رهبر بازار وبکم‌ است برای هر شخص با هر احتیاجاتی در تماس‌های تصویری خود وبکمی ارائه کرده‌است و در این مطلب قصد داریم تا بهترین وبکم لاجیتک برای شما را بیابیم.

 

چگونه طراحی اتاق کنفرانس انجام دهیم؟

همکاری‌های ساده امروزی بیشتر از همیشه در ارتباطات بین دو مجموعه اهمیت دارند. نیروی کار امروزی بیشتر از همیشه به دورکاری روی می‌آورند و ویدئو کنفرانس به تجهیزاتی غیر لوکس و نیاز در طراحی اتاق کنفرانس هر کسب و کار تبدیل شده‌است.

برچسب‌ها : بهترین وبکمتجهیزات مناسب ویدئو کنفرانستجهیزات ویدئو کنفرانسدورکاری چیستسوالات متداول دورکاریسوالات متداول ویدئو کنفرانسطراحی اتاق کنفرانسویدئو کنفرانس چیست

3 دیدگاه

  1. سلام ممنون از سایتتون
    یه سوال داشتم بنده برای کلاس آنلاین می تونم از دوربین گوشی آیفون xsmax استفاده کنم؟یعنی این گوشی رو میشه استریم کرد؟

    1. با سلام، خیر متأسفانه نمی‌توان از دوربین تلفن همراه به عنوان وب کم برای لپتاپ استفاده کرد، اما تلفن‌های همراه خود دستگاه‌های پرتوانی هستند و با نصب نرم‌افزار ویدئو کنفرانس می‌توانید به کمک تلفن همراه خود وارد جلسه ویدئو کنفرانس و کلاس آنلاین شوید.

  2. سلام میخواهم تجهیزات ویدئو کنفرانس را خریداری نمایم لطفا تماس بگیرید ۰۹۱۲۱۷۱۴۷۰۳

نظرات خود را ثبت کنید