close
uc پابجی

پابجی موبایل یکی از پرطرفدارترین و قدیمی‌ترین بازی سبک Battle Royal آنلاین برای دستگاه‌های موبایل است که مانند دیگر بازی‌ها ارز درون بازی مختص به خود را دارد که برای خریدن اقلام درون بازی مانند اسکین‌ها و شخصیت‌ها از آن استفاده می‌شود. در این مطلب با هرآنچه باید درباره یوسی پابجی بدانید، از جمله نحوه خرید UC، روش‌هار گرفتن رایگان آن و حتی انتقال یوسی به دوستانتان آشنا خواهیم شد.

یوسی پابجی چیست

یوسی پابجی

UC واحد پول مجازی است که شما می‌توانید تا با تهیه آن اقلام درون بازی، که البته جنبه ظاهری دارند تا کاربردی، مانند اسکین‌‍‌ها، لباس‌ها و شخصیت‌ها را در بازی پابجی تهیه کنید.

به هر حال یکی از اهداف تولید کنندگان بازی کسب درآمد از آن بوده است و تحقیقات نشان داده‌اند که ارائه بازی به صورت رایگان و امکان وجود خرید اقلام در بازی یا in-app purchases بهترین راه کسب درآمد از بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها است.

یوسی پابجی نیز دقیقا به همین شکل است و با همین هدف به وجود آمده است که در ادامه با نحوه خرید آن و البته روش‌هایی برای تهیه آن در مقدار محدود به صورت رایگان آشنا می‌شویم.

چگونه UC بخریم

قیمت UC

برای خرید یوسی پابجی روش‌های بسیاری وجود دارد اما پیشنهاد ما خرید به کمک اعتبار حساب گوگل یا اپل آیدی شماست.

شما برای این کار باید تا یک گیفت کارت PlayStore یا AppStore را خریداری کنید و کد آن را در حساب کاربری خود وارد کنید تا حساب شما شارژ شود.

خرید یوسی پابجی

سپس برای خرید یوسی باید به داخل بازی PUBG Mobile بروید و از بخش خرید UC که دکمه مثبت سمت راست و بالا در لابی است مقدار مورد نیاز یوسی را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین اسلحه ها در PUBG Mobile کدام‌اند؟

قیمت یوسی چقدر است؟

قیمت یوسی به دلار محاسبه می‌شود و چون یوسی پابجی با دلار خریده می‌شود قیمت آن با نوسانات قیمت دلار تغییر می‌کند؛ البته قیمت گیفت کارتی که خریداری می‌کنید نیز برحسب دلار خواهد بود.

چگونه یوسی رایگان بگیریم

روش اصلی گرفتن یوسی PUBG Mobile خریدن آن است؛ اما روش‌های دیگری برای گرفتن UC به صورت رایگان و به مقدار محدود وجود دارد.

یکی از روش‌ها برای دستگاه‌های اندرویدی اپلیکیشن Opinion Rewards است.

گرفتن UC با Google Opinion Rewards

Google Opinion Rewards یک اپلیکیشن است که گوگل از طریق آن Survey یا نظرسنجی‌هایی را برگزار می‌کند و به ازای شرکت در آن‌ها به کاربران اعتبار Google PlayStore می‌دهد. این اپلیکیشن را به صورت رایگان از PlayStore می‌توانید با کلیک اینجا دانلود کنید.

برای گرفتن یوسی پابجی رایگان تنها کافی است تا:

  1. اپلیکیشن Google Opinion Rewards را دانلود و نصب کنید
  2. در Survey و نظرسنجی‌ها برای دریافت اعتبار PlayStore شرکت کنید
  3. وارد PUBG Mobile شوید و با استفاده از اعتباری که کسب کرده‌اید UC خریداری کنید

ایونت UC رایگان

ایونت یوسی پابجی رایگان

در آپدیت جدید پابجی موبایل ایونتی وجود دارد که شما می‌توانید با انجام دادن چاش‌های آن کوپن UC دریافت کنید و از آن برای خرید اسکین‌های مختلف استفاده کنید.

این ایونت در ۱۰ ژانویه سال ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید.

نحوه انتقال یوسی پابجی به فرد دیگر

اگر یوسی پابجی دارید یا فردی را می‌شناسید که UC خریداری کرده است، می‌توانید از او درخواست UC کنید و او برای شما یوسی ارسال کند.

مراحل انتقال UC پابجی

  1. در مرحله اول، باید ایمیل درخواست “Royal Pass “از دوستان PUBG خود دریافت کنید. این ایمیل را می‌توان با استفاده از گزینه Royal Pass از صفحه لابی ارسال کرد. بر روی دکمه “Royal Pass” کلیک کرده و “Upgrade Pass” را انتخاب کنید.
  2. روی “Send Request” ضربه بزنید.
  3. در این مرحله یعنی زمانی‌که دوست پابجی شما، درخواست رویال پس داده است، برای مشاهده درخواست دوستتان، بر روی “Mail” که در پایین سمت راست صفحه لابی است کلیک کنید.
  4. در Gift center، Request menu را بررسی کنید.
  5. بر روی دکمه View روی نام دوستان پابجی خود،  که می‌خواهید هدیه  را ارسال کنید، کلیک کنید.
  6. پس از انتخاب یک دوست پابجی، از شما خواسته می‌شود قبل از اقدام به انتقال یوسی در پابجی موبایل یادداشت‌های مهم را بخوانید. بنابراین آن را با دقت بخوانید و روی گزینه “Give” ضربه بزنید. در صورتی که شما به اندازه یوسی درخواست شده یا بیشتر اعتبار داشته باشید می‌توانید این مرحله  یعنی انتقال یوسی در پابجی موبایل را انجام دهید. در غیر اینصورت درخواست دوست خود را در پابجی، می‌توانید رد کنید و در اکانت او پیامی مبنی بر رد درخواستش می‌رود.

شرایط انتقال یوسی پابجی

البته انتقال یوسی نیازمند شرایطی است. باید تا حداقل ۲۴ ساعت با افرادی که می‌خواهید به آن‌ها UC پابجی ارسال کنید Friend بوده باشید و حداقل میزان ۲۰ هم افزایی داشته باشید.

هم افزایی افراد با هر دستی که با یکدیگر بازی می‌کنند ۶ عدد افزایش پیدا می‌کند، با این حساب حداقل باید تا ۴ دست هم با یکدیگر بازی کرده باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین ماشین های پابجی؛ با بهترین وسیله‌های نقلیه در PUBG Mobile آشنا شوید

 

برچسب‌ها : PUBG Mobileپابجی موبایل

8 دیدگاه

  1. سلام چرا برای من یوسی نمیزنید برام لطفا یوسی بزنید ایدیم ۵۱۸۷۱۱۰۰۸۸۹
    خواهش میکنم هر چقدر میتوانید بزنید

    1. با سلام، اشتباه متوجه شدید، ما قرار نیست برای کسی یوسی بزنیم، ما روش‌هایی که با آن خودتان می‌توانید یوسی رایگان بگیرید را توضیح داده‌ایم.

نظرات خود را ثبت کنید