close
گیمینگ

آپدیت جدید پابجی موبایل ؛ امکانات جدید PUBG Mobile

آپدیت جدید پابجی موبایل

پابجی موبایل یکی از پرطرفداترین و قدیمی‌ترین بازی‌های سبک Battle Royale در جهان است که به صورت مداوم آپدیت‌ها و بروزرسانی‌های جدیدی برای آن ارائه می‌شود تا افراد هرچه بیشتری را به این بازی دعوت کند. در این مطلب به بررسی جدیدترین آپدیت ارائه شده برای این بازی و به معرفی امکانات و ایونت‌های آپدیت جدید پابجی موبایل می‌پردازیم.

دانلود پابجی موبایل

دانلود پابجی موبایل برای همگان رایگان است و شما می‌توانید برای دستگاه‌های iOS از Apple Store با کلیک اینجا و برای دستگاه‌های اندرویدی از Playstore با کلیک اینجا جدیدترین نسخه بازی PUBG Mobile را دانلود نمایید.

آپدیت نسخه ۱٫۷٫۰ پابجی موبایل

آپدیت جدید پابجی موبایل

تعداد بازیکنان پابجی موبایل برای اولین بار به بیشتر از یک میلیارد نفر در سراسر جهان رسیده‌است، این به معنی بازی کردن ۱ نفر در هر ۸ نفر است!

آپدیت‌ها و بروزرسانی‌های ارائه شده برای آپدیت جدید پابجی موبایل که نسخه ۱٫۷٫۰ است در یک ویدئو کوتاه به نمایش گذاشته شده است که بازیکنان بعد از نصب نسخه ۱٫۷٫۰ می‌توانند آن‌ها را ببینند.

این که توسعه دهندگان این بازی می‌توانند تا با آپدیت‌های کلی ۲ ماه یکبار بروزرسانی‌های جذابی را به کاربران ارائه دهند دلیل بزرگی برای موفقیت این بازی است.

Mirror World پابجی موبایل

همچنین در آپدیت جدید پابجی موبایل Mirror World به نقشه Livik اضافه خواهد شد و بازیکنان می‌توانند در حال سقوط آزاد بعد از پرش هواپیما وارد آینه شناور شوند.

با ورود به آینه شناور درون جزیره می‌توانید با شخصیت‌های کارتونی League of Legends، ARCANE مبارزه کنید.

می‌توانید به شخصیت‌های Jinx، Vi، Jayce یا Caitlyn تغییر شکل دهید و با افراد دیگر با سلاح‌ها و توانایی‌های جدید مبارزه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین اسلحه ها در پابجی موبایل

بروزرسانی‌های جزئی دیگر نیز شامل بهبود شخصیت Anna در بازی و اصلاح باگ‌های جدید پیدا شده در بازی است.

Royale Pass فصل جدید

ماه ششم Royal Pass در آپدیت جدید پابجی موبایل از تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۱ آغاز شده و تا ۱۹ ژانویه سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

همچنین C1S3 یا CYCLE 1 SEASON 3 نیز با آپدیت جدید پابجی موبایل آغاز شده که لباس‌ها و اسکین‌های فراوانی به بازیکنانی که اکانت Elite دارند ارائه می‌دهد.

البته نمایش از رقص لول ۱۵ RP هم نمی‌توان گذشت.

امکانات جدید بازی

بلند کردن یار Knockout شده: شما می‌توانید تا هم‌تیمی و حتی دشمنانی که ناک اوت شده‌اند را بغل کرده و با خود جابه‌جا کنید!

این کار برای بردن هم‌تیمی خود به محلی امن برای Revive کردن او است، اما وجود امکان بغل کردن دشمنان به همین شکل نیز جالب است.

برچسب‌ها : PUBG Mobileپابجی موبایل

1 دیدگاه

نظرات خود را ثبت کنید