close
اخبارنرم‌افزار

ویدیو کال تلگرام با قابلیت حضور ۱۰۰۰ نفر در یک جلسه

ویدیو کال تلگرام

یکی از نکات مثبت ویدئو کنفرانس زوم ظرفیت بالای این نرم‌افزار برای تشکیل جلسه حتی در نسخه رایگان آن بود. این قابلیت برای شرکت‌هایی که کارکنان آن‌ها به صورت دورکاری مشغول فعالیت بودند بسیار کاربردی بود، تا چند ماه گذشته که تلگرام نیز اعلام کرد که می‌خواهد تا قابلیت‌های یک نرم‌افزار ویدئو کنفرانس را به ویدیو کال تلگرام اضافه کند و آن به ویدئو کنفرانس تلگرام تبدیل کند.

ویدیو کال تلگرام

ار آنچه مشخص است تلگرام می‌خواهد تا مستقیماً زوم را به چالش بکشاند و در آخرین آپدیت خود قابلیت حضور ۱۰۰۰ نفر به صورت همزمان را در ویدیو کال تلگرام داده‌است؛ البته این نکته نیز قابل ذکر است که این اتصال به صورت ارتباط هر ۱۰۰۰ نفر با یکدیگر نیست.

این بدان نیست که ۱۰۰۰ نفر می‌توانند تا وب کم  و میکروفون‌های خود را روشن کنند و در یک جلسه گروهی شرکت کنند؛ بلکه تا ۱۰۰۰ نفر می‌توانند عضو یک ویدیو کال در تلگرام شوند. مانند این که یک استریمینگ در حال برگذاری در تلگرام باشد که ۱۰۰۰ نفر ظرفیت دارد، شما با افراد تشکیل دهنده تماس در ارتباط نخواهید بود، بلکه تصویر و صدای آن‌ها را دارید.

ویدیو کال گروهی تلگرام

به گفته تلگرام تعداد ۱۰۰۰ نفر قدم اول تبدیل تلگرام به یک نرم‌افزار ویدئو کنفرانس است و در نهایت این قابلیت به حدی رشد خواهد کرد که تمامی افراد کره زمین بتوانند به یک ویدیو کال گروهی متصل شوند! البته این امر بیشتر شبیه به یک شعار بازاریابی است اما به این معناست که در آینده بروزرسانی‌هایی در رابطه با این ویژگی از تلگرام خواهیم دید.

همچنین کاربران قادر خواهند بود تا در صورتی که افرادی که ویدیو کال را ایجاد کرده اند بخواهند محتوای صفحه نمایش خود و حتی محتوای در حال پخش در دستگاه خود مانند فیلم یا موسیقی را با افرادی که در جلسه ویدیو کال حضور دارند به اشتراک بگذارند.

برای اطلاعات بیشتر درباره نرم‌افزار ویدئو کنفرانس پیشنهاد می‌کنیم تا مطالب بخش نرم‌افزار سایت بلاگ کاربران ویدئو کنفرانس را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: