close
اخبار

ویدئو کنفرانس در تلگرام از ماه آینده در دسترس کاربران خواهد بود

ویدئو کنفرانس در تلگرام

ویدئو کنفرانس در تلگرام به زودی به کاربران این نرم‌افزار و با امنیتی مشابه کدگذاری پیام‌های این پیام‌رسان ارائه خواهد شد.

در پستی توسط کانال تلگرام مانند پست‌هایی که بعد از بروزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کنید توضیح داده شده‌است که اضافه ویدئو کنفرانس به تلگرام چگونه قصد دارد تا خدمات ویدئو کنفرانس موجود توسط پلتفرم‌های دیگر را بهبود ببخشد.

مطلب پیشنهادی: ویدئو کنفرانس چیست

به گفته پاول دوروف تأسیس کننده پیام‌رسان تلگرام قابلیت برقراری تماس‌های ویدئویی چند نفره با قابلیت اشتراک گذاری محتوای صفحه نمایش یا Screen Sharing، کد گذاری این جلسات برای امنیت کاربران، نویز کنسلینگ ویدئو کنفرانس و پشتیبانی از این قابلیت در نسخه‌های دسکتاپ و تبلت به این نرم‌افزار اضافه خواهد شد که آن را علاوه بر یک پیام‌رسان قدرتمند به یک نرم افزار ویدئو کنفرانس با رابط کاربری آشنای تلگرام، سرعت بالا و امنیت فوق‌العاده تبدیل می‌کند.

اضافه شدن ویدئو کنفرانس به تلگرام

امروزه بسیاری از افراد در حال کار از خانه هستند و این موضوع باعث شده‌است تا کاربران نرم‌افزارهای ویدئو کنفرانس مانند ویدئو کنفرانس زوم، گوگل میت و مایکروسافت تیمز افزایش بسیاری پیدا کنند و نرم‌افزارهایی مانند فیسبوک، واتساپ و دیسکورد نیز به فکر اضافه کردن این قابلیت به نرم‌افزار خود باشند.

تلگرام قابلیت برقراری تماس تصویری تک نفره را ماه آوریل سال گذشته به نرم‌افزار خود اضافه کرد و امسال نیز قصد اضافه کردن تماس تصویری گروهی را به این پیام‌رسان دارد. بسیاری معتقداند که تأخیر تلگرام در ارائه این خدمات جدید نگرانی‌های امنیتی این نرم‌افزار در رابطه با امنیت اطلاعات کاربران خود است.

با توجه به این که در رابطه با ظاهر و لیست کامل قابلیت‌های این نرم‌افزار اطلاعاتی وجود ندارد اما اعلام شده است که پشتیبانی از دستگاه‌های دسکتاپ و تبلت و پشتیبانی از نویز کنسلینگ ویدئو کنفرانس از قابلیت‌های اصلی ویدئو کنفرانس در تلگرام خواهد بود و از ماه آینده کاربران می‌توانند تا به برقراری تماس‌های تصویری گروهی و جلسات ویدئو کنفرانس با این نرم‌افزار بپردازند.

 

نظرات خود را ثبت کنید