close
نحوه فست تراول در Marvel's Spider-Man 2

امروزه قابلیت فست ترول به یکی از قابلیت‌های اصلی بازی‌های اوپن ورلد تبدیل شده‌است و اگر بازی امروزه این امکان را نداشته باشد ممکن است باعث تعجب شود. در این مطلب به نحوه فست تراول در Marvel’s Spider-Man 2 می‌پردازیم.

مطلب مرتبط: نحوه سوئیچ کردن بین Miles و Peter

فست تراول در Marvel’s Spider-Man 2

برای فست تراول در Marvel’s Spider-Man 2 تنها کافیست تا موقعیت مورد نظر خود را در نقشه انتخاب کنید، دکمه مثلث را نگهدارید و بعد از چند ثانیه در این موقعیت خواهید بود. اما اسپایدر من ۲ از ابتدای بازی این اجازه را به شما نمی‌دهد و برای باز کردن فست ترول در Marvel’s Spider-Man 2 باید این قابلیت را در هر منطقه از شهر باز کنید.

باز کردن فست تراول در اسپایدرمن ۲

نقشه را باز کنید و نشانگر دسته را روی یکی از مناطق شهر ببرید. جدول پیشرفت شما در این منطقه در قسمت بالا و چپ نقشه نمایش داده می‌شود.

در میان این مسیر پیشرفت آیکنی را می‌بینید که در آن ۳ برج بلند و دو فلش سبز وجود دارد. در تصویر پایین این آیکن را می‌بینید.

فست تراول در Marvel’s Spider-Man 2

باید تا مراحل بازی و جمع‌آوری کالکتیبل‌های بازی را به قدری انجام دهید تا به این آیکن برسید. با این کار فست ترول را در Marvel’s Spider-Man 2 در این منطقه از شهر باز می‌کنید. باید این کار را برای هر منطقه از شهر به صورت جداگانه انجام دهید تا امکان فست تراول را در تمام مناطق شهر داشته باشید.

بعد از باز کردن این قابلیت نیز می‌توانید در چند ثانیه به هر نقطه‌ای از شهر که خواستید بروید.

بیشتر بخوانید: فست تراول در Red Dead Redemption 2 | نحوه فست ترول در Zelda Tears of the Kingdom | نحوه افزایش حافظه PlayStation 5 | بهترین DNS برای PS5 | حل مشکل دریفت دسته PS5

برچسب‌ها : Marvel's Spider-Man 2راهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید