close
بهترین اسب های Red Dead Redemption 2

اسب نقش بسیار مهمی را در بازی رد دد ردمپشن ۲ دارد و وسیله نقلیه اصلی شما برای رسیدن به نقاظ مختلف نقشه پهناور این بازی اسب شماست. اما تفاوت اسب‌ها در این بازی تنها به ظاهر آن‌ها نیست. در این مطلب با بهترین اسب های Red Dead Redemption 2، نحوه رام کردن اسب‌های وحشی، نحوه ارتباط گرفتن با اسب خود و… آشنا می‌شویم. راهنمای کامل اسب در رد دد ۲٫

مشخصات اسب در Red Dead Redemption 2

بهترین اسب های رد دد 2

مشخصات اسب شما با توجه به این که زمان زیادی را روی زین آن خواهید گذراند، از اهمیت بالایی برخوردار است. برای بررسی مشخصات اسب خود دکمه R1 یا RB؛ با این کار اطلاعاتی مانند نژاد اسب، Core ها، میزان ارتباط شما با اسب، سرعت، شتاب و هندلینگ اسب خود را می‌بینید.

با توجه به این که فست ترول در رد دد ردمپشن ۲ تنها به نقاط خاصی امکان پذیر است. داشتن یک اسب خوب و ارتباط خوب داشتن با آن به شما در سریع‌تر رسیدن به مقصدتان کمک فراوانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین نژاد اسب در رد دد ۲

قبل از این که به معرفی بهترین نژادهای اسب بپردازیم بدانید که اگر شروع به ارتباط گرفتن و Bonding با اسب اول بازی خود بکنید، این اسب برای اکثر مراحل بازی مناسب خواهد بود. مشخصات اسب‌های بازی تا اواسط آن تفاوت زیادی با یکدیگر نخواهد داشت و بهتر است تا پول و زمان خود را برای آپگرید کردن آرتور بکنید.

با این حال بهترین نژاد اسب در رد دد ۲ اسب عربی سفید یا White Arabian است که می‌توانید آن را در طبیعت پیدا کرده و رام کنید.

البته دو مورد دیگر از این نژاد است در بازی قابل خریداری خواهند بود؛ یکی در استبل Saint Denis بعد از به پایان رساندن Chapter 4 و دیگری در یکی از استبل‌های مراحل Epilogue.

اسب White Arabian را اگر خودتان در طبیعت پیدا کنید و رام کنید، مشخصاتش مقداری ضعیف‌تر از زمانی است که این اسب را بخرید. البته این مشخصات صعیف‌تر با ارتباط گرفتن با اسب بهبود پیدا می‌کنند.

این نژاد اسب را می‌توانید در شمال نقشه و در غرب Lake Isabella پیدا کنید. این اسب در رام شدن سخت‌ترین اسب است.

ارتباط گرفتن با اسب

اگر می‌خواهید تا اسبتان، از هر نژادی، بهترین مشخصات ممکن را داشته باشد باید با آن ارتباط بگیرید یا Bond داشته باشید. این کار در اصل آپگرید کردن اسبتان در بازی است، همانطور که در GTA ماشینتان را آپگرید می‌کردید.

هرچقدر بیشتر با اسب خود ارتباط بگیرید، اسب شما وفادارتر می‌شود که باعث می‌شود تا هنگام مبارزه احتمال این که شما را از روی خود پایین بی‌اندازد کمتر شود، همچنین جان و Stamina اسب ما با این کار افزایش پیدا می‌کند.

در ارتباط گرفتن با اسب ۴ مرحله وجود دارد که رسیدن به هر مرحله باعث می‌شود تا قابلیت‌های جدیدی نیز برای اسبتان باز شود، مانند عقب رفتن. هرچه ارتباط شما با اسبتان بهتر شود فاصله‌ای که می‌توانید اسبتان را از دور صدا کنید تا به سمت شما بیاید بیشتر می‌شود.

ارتباط گرفتن با اسب در بازی کار دشواری نیست، تنها کافیست تا به اسب خود برسید. موهایش را شانه بکشید، آن را ناز کنید، به آن غذا بدهید؛ حتی سوار اسب شدن برای مدت طولانی باعث بهتر شدن ارتباط اسب با شما می‌شود.

اگر یک اسب را برای مدت طولانی نگهدارید، به طور خودکار ارتباط شما با اسب بهتر خواهد شد.

استبل‌ها

اتبل‌ها منطقا همان گاراژهای GTA هستندو البته مقداری تفاوت دارند. شما تا پایان Chapter 2 استبلی نخواهید داشت و به همین دلیل اگر اسبی را رام کنید نمی‌توانید آن را در استبل قرار دهید، به همین دلیل آن را گم خواهید کرد.

بعد از این که استبل‌ها باز شدند می‌توانید تا ۴ اسب را در هر استبل نگهداری کنید. همچنین اسب‌های داخل استبل از هر استبلی قابل دسترسی نخواهند بود، به عنوان مثال اسبی که در استبل در Valentine باشد از استبل Strawberry قابل دسترسی نخواهد بود.

در استبل‌ها می‌توانید اسب بخرید، بفروشید، برای اسب خود تجهیزات مختلف تهیه کنید و آن را آپگرید کنید، شاهر اسب خود را با آرایشگری تغییر دهید و…

رام کردن اسب

شما می‌توانید به جای خریدن اسب، در طبیعت اسب‌های وحشی را رام کنید و حتی اسب‌های دیگران را بدزدید؛ البته رام کردن اسب بهتر است به این دلیل که نه تنها دزدیدن اسب جرم است و در بازی ماموران به دنبال شما می‌افتند، بلکه بهترین اسب های Red Dead Redemption 2 با مشخصات بسیار عالی در طبیعت برای رام کردن پیدا می‌شوند.

برچسب‌ها : راهنمای بازیراهنمای بازی Red Dead Redemption 2

نظرات خود را ثبت کنید