close
بهترین مربی های FC 24

در بخش Manager Career Mode در FC 24 بخش جدیدی اضافه شده‌است که شما می‌توانید کارکنان مختلفی داشته باشید و مربی‌های مختلفی را استخدام کنید. در این مطلب توضیح می‌دهیم که چگونه بهترین مربی های FC 24 در کریر مد را داشته باشید.

شما همانطور که می‌توانید بازیکنان مختلف را خرید و فروش کنید و افراد تیم‌تان را همانطور که می‌خواهید بچینید، می‌توانید مربیان مختلفی را برای تربیت این بازیکنان استخدام کنید تا تیم‌تان را در جهتی که برای تیم‌تان در نظر دارید حرکت دهید و به هدف‌تان نزدیک‌تر کنید.

در FC 24 استفاده از بهترین تاکتیک‌ها و چیدمان‌ها در FC 24 برای تیم برای برد کافی نیست و باید بهترین بازیکنان جوان FC 24 را نیز بشناسید و آن‌ها را به تیم خود دعوت کنید و بهترین مربی های FC 24 را نیز بکار بگیرید تا تیم موفقی داشته باشید.

بهترین مربی های FC 24

استخدام مربی در FC 24

نام بهترین مربی برای شما در FC 24 با توجه به کشوری که شما خودتان در آن در حال بازی هستید و سروری که کنسول شما به آن متصل است می‌تواند متفاوت باشد.

به عنوان مثال یک تیم در Premier League ممکن است یک مربی ۵ ستاره به نام Jack Walker داشته باشد، اما اگر شما در آلمان باشید ممکن است همین مربی اسمش Ralf Zimmerman است.

با این حال چیزی که در تمام کشورهای جهان یکسان است این است که مشخصاتی که باعث می‌شود یک مربی بهترین مربی باشد یکسان است. زمانی که می‌خواهید یک مربی انتخاب کنید به موارد زیر دقت کنید:

  • Tactical Vision: آیا تاکتیک این مربی با تیم شما هم‌خوانی دارد؟
  • Knowledge: بالاترین سطح مربی‌ها در این بخش Expert است؛ تنها مربی‌های Expert یا Accomplished را استخدام کنید.
  • Weekly Salary: مربیان خوب عددی بین ۴,۰۰۰ و ۸,۵۰۰ را به صورت هفتگی از شما می‌خواهند.
  • ATT Skills: آیا ریتینگ ستاره‌ای آن‌ها بالاست؟
  • MID Skills: آیا ریتینگ ستاره‌ای آن‌ها بالاست؟
  • DEF Skills: آیا ریتینگ ستاره‌ای آن‌ها بالاست؟
  • GK Skills: آیا ریتینگ ستاره‌ای آن‌ها بالاست؟

بهترین مربی FC 24 گران قیمت‌ترین آن‌ها نیست و این اشتباه را نکنید که هر کس که بیشترین قیمت را داشت به کار بگیرید؛ با این کار بعد از مدتی می‌بینید که تیم مربیان شما افرادی هستند که بازیکنان شما را برای دفاع تربیت می‌کنند و تیم شما در زمان حمله ضعیف می‌شود.

اگر مربیان خود را پوزیشن به پوزیشن استخدام کنید تیم مربیانی کم هزینه و کارآمد خواهید داشت که هر یک در بخش و پوزیشن مختص به خود تخصص خواهند داشت و هرچه با فلسفه تیم شما هم‌خوانی بیشتری داشته باشند، بهتر می‌توانند بازیکنان خود را تربیت کنند و بازیکنان شما نیز در زمان عملکرد بهتری خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین تنظیمات دوربین برای FC 24 | حرکات تکنیکی EA FC 24 | سریع ترین بازیکنان FC 24

چگونه در FC 24 مربی بگیریم؟

بهترین مربی های FC 24

برای این که برای تیم خود در FC 24 مربی استخدام کنید کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  1. سیو کریر خود را لود کنید
  2. یک Tactical Vision مناسب برای تیم خود انتخاب کنید
  3. به Team Strategy > Coach Management بروید
  4. روی یک جای خالی در Attack, Midfield, Defence, Goalkeeping انتخاب کنید
  5. حالا شما ارد بازار مربیان شده‌اید، بودجه هفتگی خود، Tactical Vision که انتخاب کرده‌اید و دانش یا Knowledge مربیان موجود را ببینید
  6. سعی کنید تا مربیانی را بگیرید که Tactical Vision یکسانی با شما داشته باشند
  7. کم هزینه‌ترین مربیان را بگیرید و آن‌ها را در پوزیشنی که در آن بهتر هستند قرار دهید
  8. با کلیک دکمه X یا A آن‌ها را استخدام کنید

حال شما تمام اطلاعات لازم برای استخدام بهترین مربی های FC 24 را دارید، با این روش جلو بروید و در مدت کوتاهی یک تیم شکست ناپذیر خواهید داشت.

برچسب‌ها : fc 24راهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید