close
فست ترول در Zelda

مپ Tears of the Kingdom بسیار بزرگ و پر از معبد، سیاه چاله و خرابه است و مهم نیست که چند بازی Zelda را تا به حال انجام داده باشید، احتمال این که در مسیر خود را گم کنید باز هم وجود دارد. در این مطلب با نحوه فست ترول در Zelda Tears of the Kingdom آشنا می‌شویم.

بسیاری از قابلیت‌ها با رفتن به معبدها باز و قابل استفاده می‌شوند. قابلیت Fast Travel در Zelda نیز چیزی است که باید باز کنید.

باز کردن فست ترول در Zelda

بیشتر بخوانید:

قبل از این که شروع کنید، از تکمیل کردن معبدهای Ukuoh, In-isa و Gutanbac اطمینان برقرار کنید. ترتیب خاصی برای کامل کردن این معبدها وجود ندارد، اما اکثر افراد با معبد Ukuoh شروع می‌کنند.

سپس باید کوئست The Closed Door را نیز انجام دهید. این کوئست بخشی از داستان اصلی بازی است که شما را به Temple of Light می‌برد که در آنجا Link تلاش به باز کردن درهای اصلی می‌کند اما موفق نمی‌شود.

The Closed Door در Zelda

زمانی که Temple of Light را ترک می‌کنید، قابلیت فست ترول در Zelda برای شما باز می‌شود. Rauru شما را برای Fast Travel به Room of Awakening برای کامل کردن معبد چهارم راهنمایی می‌کند.

البته اجباری برای رفتن به آنجا نیست و بعد از باز شدن قابلیت فست ترول در Zelda Tears of the Kingdom می‌توانید به هرجایی که خواستید بروید.

آموزش فست ترول در Zelda

آموزش Fast Travel در Zelda Tars of the Kingdom

  1. برای Fast Travel در Zelda با کلیک دکمه منفی نقشه را باز کنید.

  2. سپس یک Shrine یا Sky Tower یا Room of Awakening را با کلیک دکمه A انتخاب کنید.

  3. گزینه Travel را انتخاب کنید.

  4. بعد از نمایش یک انیمیشن کوتاه به آن موقعیت منتقل خواهید شد.

این نکته نیز حائز اهمیت است که شما می‌توانید به معبدهایی فست ترول کنید که قبلا به آن‌ها رفته باشید. این نکته درباره Sky Tower ها نیز صادق است و اگر تا به حال به هیچ یک از Sky Tower ها نرفته باشید، امکان فست ترول به آن‌ها را نیز نخواهید داشت.

محدودیتی در این که از کجا و کی فست ترول می‌کنید وجود ندارد که خوب است. البته به غیر از فست ترول در Zelda روش‌های فراوانی برای سفر به نقاط مختلف نقشه وجود دارد.

بعد از این چه کنیم

برای این که جابه‌جا شدن در نقشه را ساده‌تر کنید، استفاده از قابلیت Scope را نیز یاد بگیرید. پین‌های نقشه هم روش خوبی برای تمرکز روی Objective ها و گم نکردن مسیر خود در نقشه است.

همچنین تلاش کنید تا تمام معابد را باز کنید تا هم نقاط بیشتری برای Fast Travel در Zelda داشته باشید و هم قابلیت‌های بیشتری را باز کنید و از آن‌ها استفاده کنید.

یکی از قابلیت‌های پرکاربرد قابلیت Recall است که با رفتن به Nachoyah Shrine باز می‌شود. این قابلیت به شما امکان متوقف کردن و عقب بردن زمان را می‌دهد که به کمک آن می‌توانید از رودخانه‌هایی که جریان آب زیادی دارند و چرخ‌های ردر حال حرکت عبور کنید.

برچسب‌ها : Legend of Zelda: Tears of the Kingdomراهنمای Legend of Zeldaراهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید