close
رمز تمام گاو صندوق های The Last of Us 2

در بازی Last of Us 2 گاوصندوق‌هایی در محیط بازی وجود دارند که با باز کردن آن‌ها اسلحه، تجهیزات و جوایزی را دریافت می‌کنید. رمز هر گاوصندوق از طریق حل کردن پازل‌هایی قابل پیدا کردن است، اما برخی از این رمزها بسیار دور از دسترس‌اند یا حل کردن پازل یا عبور از دشمنان برای رسیدن به آن‌ها مشکل است. در این مطلب با تمام رمز گاوصندوق های The Last of Us 2 آشنا می‌شویم.

رمزهای گاوصندوق های The Last of Us 2

همچنین اگر تمام گاوصندوق‌های بازی را باز کنید، تروفی Safecracker را می‌گیرید. در بازی The Last of Us 2 تعداد ۱۴ گاوصندوق وجود دارد که در ادامه رمز مربوط به گاوصندوق هر لوکیشن را به شما می‌گوییم. همچنین رمز چند محفظه و در که باید از آن‌ها عبور کنید را نیز در ادامه به شما گفته‌ایم.

در این بازی نیازی نیست تا حتما رمز گاوصندوق را در بازی پیدا کرده باشید و تنها با دانستن آن می‌توانید آن را باز کنید.

اگر می‌دانید که جلوی کدام گاوصندوق هستید و به دنبال رمز آن هستید، در لیست زیر روی لوکیشن گاوصندوق مورد نظر خود کلیک کنید تا رمز آن را ببینید:

گاو صندوق داخل Market

گاوصندوق های The Last of Us 2
  • رمز گاوصندوق: ۱۳-۲۰-۰۷
  • محتویات: Scrap and Supplements

اولین گاوصندوق بازی را به همراه Dina در Market پیدا خواهید کرد. زمانی که وارد آنجا می‌شوید ماسک می‌گذارید، بعد از عبور از چند اتاق به ترکی در دیوار می‌رسید که توسط گیاه و جلبک پوشیده شده‌است. گاوصندوق در اولین اتاق سمت راست شما بعد از عبور از این ترک است. معمایی که باید برای بدست آوردن رمز گاوصندوق حل کنید مربوط به متن “the date my good boy got employee of the month” است که روی برد نوشته شده‌است: ۰۷۲۰۱۳

گاوصندوق داخل دادگاه یا Courthouse

گاو صندوق های The Last of Us 2
  • رمز گاوصندوق: ۲۲-۰۷-۸۶
  • محتویات: Scrap and Supplements

برای این که بتوانید وارد دادگاه شوید و به گاوصندوق دسترسی پیدا کنید باید از کامیونی که در تصویر بالا می‌بینید بالا بروید تا به پنجره‌ای برسید که باید از آن وارد شوید. زامبی‌ها را بکشید و سپس به زیرزمین دسترسی پیدا می‌کنید. گاوصندوق در دفتر کنار آسانسورهاست و با این که در قفل است، می‌توانید با شکستن پنجره‌ها وارد اتاق شوید. رمز گاو صندوق اخل دادگاه روی تخته سفید رنگ نوشته شده‌است: ۸۶۰۷۲۲

رمز گاوصندوق Westlake Bank

رمز گاوصندوق های The Last of Us 2
  • رمز گاوصندوق: ۰۶-۲۳-۶۰
  • محتویات: Pump Shotgun

باید از قسمت سنگلاخ زیر این بانک خراب شده وارد شوید و محل ورود به آن را در تصویر بالا می‌بینید. دوباره در این بانک نیز زامبی‌هایی وجود دارد که باید آن‌ها را بکشید. برای پیدا کردن گاوصندوق و وارد محفظه امن بانک شدن باید به پشت باجه‌ها بروید. رمز گاوصندوق در داخل کیف کنار جنازه‌ای است که در داخل این محفظه پیدا می‌کنید: ۶۰۲۳۰۶٫ در این گاوصندوق یک شات گان وجود دارد و در یکی از صندوقچه‌های بانک نیز یکی از ایستراگ‌های بازی The Last of Us 2 قرار دارد.

رمز گاوصندوق Gate West 2

رمز گاو صندوق های The Last of Us 2
  • رمز گاوصندوق: ۰۴۵۱
  • محتویات: Scrap, Supplements, Health Pack و یک کارت قابل مبادله

این گاوصندوق داخل چک پوینتی که در تصویر بالا می‌بینید قرار دارد و از طریق حفره‌ای که در فنس وجود دارد قابل دسترسی است. کتنی بزرگ روی دیوار می‌گوید که از از Gate Code استفاده کنید. این کد ۰۴۵۱ است.

رمز گاو صندوق Thrift Store

لوکیشن گاوصندوق های The Last of Us 2
  • رمز گاوصندوق: ۳۳-۰۱-۵۵
  • محتویات: Ammo و Health Pack

در انتهای Capitol Hill به منطقه‌ای می‌رسید که زمین آن پر از مین است، بعد از عبور از این منطقه به یک باشگاه هنرهای رزمی می‌رسید و بعد از عبور از آن به یک فروشگاه پر از لوازم منزل و مبلمان که یک تاکسی زرد رنگ در کنار آن پارک است. با ورود و در پشت مغازه تابلو‌ای را می‌بینید که روی آن نوشته شده رمز گاوصندوق: The last six digits of staci’s phone number یا ۶ رقم اخر تلفن Staci. با ورود به در سمت راست شماره تلفنی در سرویس‌های بهداشتی پیدا خواهید کرد که کد گاوصندوق که ۵۵۰۱۳۳ است را به شما می‌دهد. و در نهایت با ورود به در سمت چپ خود گاوصندوق را پیدا می‌کنید.

رمز داخل تونل

لوکیشن گاو صندوق ها در The Last of Us 2
  • رمز گاوصندوق: ۱۵۲۴۳
  • محتویات: Ammo, Supplements, Crafting Supplies

مقداری بعد از این که وارد تونل‌های روشن قرمز رنگ شدید به یک راهرو می‌رسید که درهایی که کناره‌های آن وجود دارند. با ورود به یکی از این درها به دستگاه‌های فروش نوشیدنی و یک قوری قهوه می‌رسید. داخل یک در قفل وجود دارد که باید رمز آن را برای ورود پیدا کنید. کنار در میزی وجود دارد که روی آن متنی است که می‌گوید برای پیدا کردن رمز باید نوشیدنی بخرید.

با شکستن شیشه ماشین نوشیدنی و برداشتن قوطی نوشابه که داخل آن متنی است متوجه می‌شوید که ۳ رقم اول رمز ۱۵۲ است، اما این متن به شما می‌گوید که بقیه‌اس را خودتان پیدا کنید. رمز این در ۵ رقمی است و باید از ۱۵۲۰۰ تا ۱۵۲۹۹ که صد عدد می‌شود را یک به یک امتحان کنید. این دو رقم مجهول ۴۳ هستند و رمز این در ۱۵۲۴۳ است.

رمز گاوصندوق Hillcrest Garage

  • رمز گاوصندوق: ۶۵-۸۲-۳۰
  • محتویات: Short gun holster, Scrap, Ammo, Crafting Supplies

زمانی که در حال گذر از Hillcrest هستید از طریق یک کوچه پشتی یک گاراژ را می‌بینید که با جابه‌جا کردن یک سطل زباله سبز رنگ می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. همانجایی که یک موتور و یک مغازه مشروب فروشی وجود دارد، همچنین یک آرایشگاه نیز در انجا وجود دارد. در داخل این گاراژ چند زامبی هستند و گاو صندوق نیز در همین اتاق است.

البته رمز این گاوصندوق The Last of Us 2 در یک فروشگاه لوازم حیوانات خانگی در سمت دیگر خیابان است. بعد از ورود به این قسمت و کشتن زامبی‌ها دیوار بار آشپزخانه را نگاه کنید تا رمز را ببینید، ۳۰-۸۲-۶۵٫ با برداشتن Short gun holster داخل گاوصندوق می‌توانید دو کلت به صورت همزمان داشته باشید.

رمز گاوصندوق آپارتمان ۱

  • رمز گاوصندوق: ۸۳-۰۸-۱۰
  • محتویات: Ammo, Crafting Supplies

زمانی که از سینما در Route 5 بیرون می‌آیید تا به بیمارستان برسید، این آپارتمان که در تصویر بالا مشخص است را می‌بینید. در اصلی آن قفل است، اما شما می‌توانید از طریق پنجره زیرزمین یا اتاق ماشین لباسشویی که سمت راست در ورودی است یا با بالارفتن از کامیون جلوی خانه و از طریق بالکن وارد شوید.

بهتر است تا از طریق بالکن وارد شوید تا به آپارتمان طبقه بالا سمت راست دسترسی پیدا کنید، چرا که در آن از داخل قفل است. متنی روی میز قرار دارد که روی آن نوشته شده رمز گاوصندوق سالگرد ازدواج ساکنین این آپارتمان است:

“is still set to our wedding date – I mean it’s been thirty years, but I assume you remember when that was, right”

در اتاق خواب یک گاوصندوق و یک تقویم وجود دارد که روی آن علامت خورده: ۳۰th Anniversary: 10/08/13، از این تاریخ ۳۰ سال کم کنید و به ۱۰ ۰۸ ۸۳ می‌رسید که رمز گاوصندوق است.

رمز گاوصندوق داروخانه Weston

  • رمز گاوصندوق: ۲۳-۵۵-۳۸
  • محتویات: Ammo, Health Pack, Crafting Supplies و تیر منفجر شونده

بعد از فرار از Seraphites باید مسافت کوتاهی را شنا کنید تا به قسمت دیگری از شهر برسید و در نهایت به داروخانه Weston می‌رسید. پشت دخل نامه‌ای وجود دارد که در آن رمز گاوصندوق نوشته شده‌است: ۳۸-۵۵-۲۳٫ با ورود از حفره‌ای در دیوار بین دو قفسه به گاوصندوق دسترسی پیدا خواهید کرد.

رمز گاوصندوق The Flooded City

  • رمز گاوصندوق: ۶۴-۱۲-۷۰
  • محتویات: Scrap, Ammo, Supplements, Crafting Supplies

زمانی که در حال گذر از Flooded City هستید به یک گیت برمی‌خورید که تا زمانی که زنجیر کنار آن را بالا نگشید نمی‌توانید از آن عبور کنید. کنار این زنجیز یک محوطه بسته و قفل شده است که گاوصندوق در داخل اینجاست. پله‌ها را بگردید تا به اتاق بالای خود راهی پیدا کنید.

در این اتاق یک جنازه وجود دارد که رمز گاوصندوق را دارد: ۷۰-۱۲-۶۴٫ همچنین یک چرخ خرید در این اتاق است که با حرکت دادن آن به یک حرفه کوچک دسترسی پیدا می‌کنید که به محوطه‌ای که قفل است برسید. علاوه بر گاوصندوق در این اتاق لوازم زیادی وجود دارد.

از این قسمت به بعد در تصاویر اسپویلرهایی وجود دارد

رمز گاوصندوق اسلحه

  • رمز گاوصندوق: ۰۸-۳۸-۱۷
  • محتویات: Hunting Pistol, Ammo

بلافاصله بعد از خارج شدن از اسکله قایق‌ها، یک کابین را می‌بینید که می‌توانید از طریق شکستن یکی از پنجره‌های آن وارد آن شوید. در داخل کابین متنی را می‌بینید که نوشته اسلحه‌ها در گاوصندوق جایشان امن است و رمز گاوصندوق مربوط به “the big win” است. منظور از این برد بزرگ شماره لاتاری‌ای که روی تخته دور آن خط کشیده شده‌است: ۱۷-۳۸-۰۷٫

گاوصندوق زمانی که از در کابین خارج می‌شوید درست در مقابل شما خواهد بود.

رمز گاوصندوق Jasmine Bakery

  • رمز گاوصندوق: ۸۹-۹۶-۶۸
  • محتویات: Supplements, Crafting Supplies, Ammo, Health Bar

در Hostile Territory به خیابان باریکی که بالا می‌بینید خواهید رسید که مانند Chinatown در Seattle می‌ماند. در اولین مغازه سمت چپ شما، Jasmine Bakery یا شیرینی فروشی یاسمین!، که تابلو بنفش رنگ دارد، گاوصندوق وجود دارد. برای پیدا کردن رمز آن باید داخل دومین مغازه سمت چپ خیابان شوید که یک رستوران با تم قرمز رنگ است. به طبقه بالا بروید، وارد اتاق شوید و از طریق پنجره به ساختمان روبه‌رویی بروید. رمز در اتاق سمت چپ که یک میز بیلیارد نیز در آن است، روی یک جعبه ، دریک نامه نوشته شده‌است: ۶۸۹۶۸۹٫

رمز گاوصندوق کشتی

  • رمز گاوصندوق: ۰۱-۷۷-۹۰
  • محتویات: Supplements, Scrap, Ammo training manual

در مرحله Coast وارد یک کشتی به گل نشسته خواهید شد. از پله‌های آن که بالا بروید و از در ه وارد شوید یک Crossbow پیدا خواهید کرد و در یک راهرو باریک قرار خواهید گرفت. Runnerهای انتهای راهرو را بکشید و در انتهای راهرو یک تشت مسافرتی و یک رمز گاو صندوق پیدا خواهید کرد: ۹۰-۷۷-۰۱٫

مسیر خود را به سمت بالای کشتی ادامه دهید تا به یک پل برسید که گاوصندوق هم همانجا خواهد بود در کنار تمم تجهیزاتی که داخل گاوصندوق پیدا خواهید کرد، یک Training Manual هم در آن خواهد بود که شاخه آپگریدهای Ordance را برای شما باز خواهد کرد تا مهارت‌‌های Crafting خود را ارتقا دهید.

رمز گاوصندوق آپارتمان ۲

  • رمز گاوصندوق: ۰۴-۲۳-۳۰
  • محتویات: Scrap, Crafting Supplies, Ammo

زمانی که در حال رفتن به سمت Sky Bridges هستی از کنار آپارتمان‌هایی عبور خواهید کرد که از یک آزادراه نیمه تخریب شده به آنجا می‌پرید. در اتاق اول نامه‌ای بین همسایگان پیدا می‌کنید که اشاره به تجهیزاتی در داخل یک گاوصندوق دارد و رمز آن “Our Apartment number and then your apartment number” است؛ یعنی ابتدا پلاک آپارتمانی که داخل آن هستید و سپس پلاک آپارتمان بغل است.

پلاک آپارتمان اول ۳۰۲ و آپارتمان بعدی ۳۰۴ است و رمز گاوصندوق ۳۰۲۳۰۴ است؛ گاوصندوق نیز داخل اتاق خواب آپارتمان اول است.

رمز گاوصندوق داخل باشگاه

  • رمز گاوصندوق: ۷۹-۱۸-۱۲
  • محتویات: Supplements, Crafting Supplies

بعد از این که از Sky Bridges می‌افتید، داخل یک استخر فرود می‌آیید که داخل یک باشگاه است. گاوصندوق داخل یک اتاق انباری کوچک جلوی میز سمت دیگر باشگاه است. اگر به سمت راست بپیچید یک کافی‌شاپ را خواهید دید. در کافی‌شاپ و روی یک تخته نوشته شده‌است که رمز گاوصندوق همان رمز WiFi است؛ یعنی ۱۲۱۸۷۹٫

حالا که رمز گاوصندوق های The Last of Us 2 را می‌دانید، می‌توانید یک به یک زمانی که به آن‌ها رسیدید، آن‌ها را باز کنید؛ البته باید از قبل بدانید که گاوصندوق‌ها کجا قرار دارند که در این مطلب لوکیشن همه گاوصندوق های The Last of Us 2 را نیز به شما گفته‌ایم.

به این نکته نیز توجه کنید که برای این که بتانید گاوصندوق‌های Last of Us 2 را باز کنید، نیازی نیست تا معماها را حل کرده باشید و دانستن رمز کافیست، با این حال نحوه حل تمام معماها را نیز به شما توضیح دادیم.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل نصب SSD در PS5 و افزایش حافظه PlayStation 5 | بازی های قابل آپگرید PS4 به PS5 – به صورت رایگان | راهنمای خرید PS5 – کدام مدل PlayStation 5 را تهیه کنیم؟

برچسب‌ها : The Last of Us 2راهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید