close
دو نفره کردن بازی کالاف دیوتی

شما می‌توانید با دو نفره کردن بازی Call of Duty: Black Ops Cold War با دوست تان به صورت آفلاین و آنلاین بازی کنید، اما نحوه انجام این کار مقداری پیچیده است. در این مطلب نحوه انجام این کار را توضیح می‌دهیم.

حالت مولتی‌پلیر بازی کالاف دیوتی آفلاین به صورت Split-Screen خواهد بود. به این معنا که صفحه تلویزیون یا مانیتور شما از میان به صورت افقی به دو نیم تقسیم می‌شود و تصاویر بالا و پایین هر یک مختص یکی از شما خواهد بود.

بیشتر بخوانی: بهترین مانیتور برای PS5

نحوه دو نفره کردن بازی Call of Duty

دو نفره کردن بازی call of duty black ops cold war

این نکته قابل ذکر است که حالت چند نفره و مولتی‌پلیر بازی در حالت آفلاین بیشتر از دو نفره نخواهد شد. همچنین اگر بخواهید به صورت آنلاین با دوستتان دو نفره و Split-Screen بازی کنید نیاز به دو اکانت Xbox Live Gold یا PSN خواهید داشت.

دسته دوم خود را متصل کنید

قائدتا برای بازی دو نفره در کنسول نیاز به ۲ دسته جداگانه دارید. دسته دوم خود را به کنسول متصل  کنید و وارد اکانت شوید. اگر به صورت کپی خور بازی ریخته‌اید وارد یک اکانت متفاوت از دسته ۱ شوید و اگر نه می‌توانید با اکانت Guest وارد شوید، اما با این کار محدود به بازی دو نفره در حالت آفلاین هستید.

چیدمان صفحه خود را تنظیم کنید

شما می‌توانید تا مشخص کنید که نصف شدن صفحه به صورت افقی باشد یا عمودی؛ توصیه ما تقسیم به صورت افقی (تصویر بالا و پایین) است. داشتن زاویه دید مهم‌تر است و دلیل استفاده از مانیتور اولتراواید در کامپیوتر توسط گیمرها نیز همین است.

این کار را می‌توانید در منو تنظیمات گرافیک بازی انجام دهید.

بین آنلاین و آفلاین انتخاب کنید

برای دو نفره کردن بازی Call of Duty: Black Ops Cold War باید انتخاب کنید که می‌خواهید به صورت آنلاین بازی کنید یا آفلاین.

زمانی که به منو اصلی بازی می‌روید گزینه‌های شما برای بازی، Campaign, Multiplayer, Zombies, Dead Ops Arcade خواهد بود. در انتهای صفحه و پایین قسمتی است که باید به آن توجه کنید، صفحه‌ای که بین Online و Offline جابه‌جا می‌شود.

به حالت offline بروید و در حالت Multiplayer به لابی مدنظر خود بروید. در حالت آفلاین می‌توانید با دوستتان دو نفره و در تیم‌های مقابل، رقیب یکدیگر باشید.

برای این کار با دسته دوم خود به یکی از اکانت‌های مربوط به بازی‌های نصبی وارد شوید و اگر بازی را خریداری کرده‌اید می‌توانید وارد اکانت Guest شوید؛ اما دقت کنید که با اکانت Guest نمی‌توانید آنلاین بازی کنید.

بیشتر بخوانید: بازی های ۲۰۲۴ برای PS5 | PS4 | Xbox | PC

به لابی بروید

چه آنلاین و چه آفلاین، بعد از ورود به لابی در سمت راست صفحه نمایش به دنبال پنجره‌ای برای Split-Screen باشید و با انتخاب آن صفحه را نصف کنید، با این کار بازیکن دوم به صورت خودکار با اکانت دسته دوم وارد صفحه دوم خواهد شد.

سپس می‌توانید بات اضافه و کم کنید، مپ خود را انتخاب کنید و وارد بازی شوید.

نحوه دو نفره کردن بازی Call of Duty Cold War

  1. برای دو نفره کردن Call of Duty Cold War در ابتدا دسته دوم را با اکانت به غیر از اصلی خودتان (Guest) به کنسول متصل کنید.
  2. با دسته خودتان وارد لابی مولتی‌پلیر و به همراه بات وارد بازی شوید. بازی را متوقف کرده و از آن بیرون بیایید.
  3. حال در لابی بات‌ها را حذف کنید و دوباره اضافه کنید، این بار بازیکن دوم نیز به همراه بات‌ها به بازی اضافه خواهد شد.
  4. حالا دوباره به صورت دو نفره وارد بازی شوید.

با توجه به نسخه‌ای که از بازی دارید، ممکن است نیاز باشد تا با این روش متفرقه دو نفره کردن این بازی را انجام دهید. این کار فقط در بازی Call of Duty Cold War قابل انجام است.

برچسب‌ها : راهنمای بازیکالاف دیوتی

نظرات خود را ثبت کنید