close
دوربین DSLR

به علت پاندمی موجود در جهان بسیاری از کسب و کارها کارکنان خود را مجبور به دورکاری کرده‌اند و اکثر جلسات به صورت غیر حضوری برگذار می‌شود. این موضوع به معنی افزایش آمار میزان مصرف ویدئو کنفرانس و نرم‌افزار های ویدئو کنفرانس بوده است و این موضوع به معنی نیاز به استفاده بیشتر از تجهیزات ویدئو کنفرانس نیز هست.

اگر یک لپتاپ مناسب ویدئو کنفرانس دارید این لپتاپ خود دارای وب کم داخلی است که کیفیت تصویری قابل قبول را به شما ارائه می‌دهد؛ اما اگر قصد دارید تا به ارتقا کیفیت تصویر وب کم خود بپردازید می‌توانید یک وب کم حرفه ای تهیه نمایید.

اما اگر در حال حاضر یک دوربین DSLR میرورلس از برند Sony در اختیار دارید به این کار احتیاجی نخواهید داشت.

دوربین DSLR

دوربین DSLR به جای وب کم

Sony با اضافه کردن قابلیتی به نرم‌افزار مربوط به دوربین‌های خود به شما این امکان را می‌دهد تا از دوربین عکاسی خود به عنوان یک وب کم کاربردی استفاده نمایید. این قابلیت هم‌اکنون در نرم‌افزار Imaging Edge Webcam برای ویندوز ۱۰ وجود دارد.

این قابلیت توسط دوربین‌های A7S مدل ۲۰۱۴ تا دوربین‌های جدیدتری مانند A6600 و A7R IV و دوربین DSLR هایی مانند A68 مدل ۲۰۱۵ و مدل‌های جدید تر دوربین DSLR برند Sony و همچنین دوربین‌های کوچک این برند مانند RX100 IV و جدیدتر پشتیبانی می‌شود.

برای استفاده از این قابلیت باید تا با انتخاب مدل دقیق دوربین خود از لیست دوربین‌های پشتیبانی شده توسط این قابلیت نرم‌افزار مربوط به آن را دانلود کرده و سپس می‌توانید از دوربین DSLR خود به عنوان یک وب کم بسیار با کیفیت نیز استفاده کنید.

با باز کردن نرم‌افزار ویدئو کنفرانس مورد استفاده خود نیز می‌توانید تا با انتخاب دوربین DSLR خود از دوربین‌های موجود شناخته شده توسط نرم‌افزار ویدئو کنفرانس آن را فعال نمایید.

این کار را می‌توانید تا با تمامی نرم‌افزارهای ویدئو کنفرانس از جمله نرم‌افزار زوم، نرم‌افزار گوگل میت‌، مایکروسافت تیمز و بسیاری دیگر انجام دهید.

Sony چندین دوربین DSLR میرورلس پیشرفته را به کاربران خود ارائه می‌دهد و با این کار وب کم‌هایی با کیفیت بسیار بالا را نیز به بازار ارائه کرده‌است.

نظرات خود را ثبت کنید