close
نرم‌افزار

نرم افزار Microsoft Teams قابلیت استفاده از بکگراند را به تماس تصویری خود اضافه می‌کند

نرم افزار Microsoft Teams

نرم افزار Microsoft Teams بروزرسانی جدیدی را دریافت کرده است و قابلیت استفاده از عکس به عنوان بکگراند را به کاربران خود می‌دهد. این قابلیت در نسخه‌های رایگان و پولی نرم افزار Microsoft Teams برای کاربران موجود است و همچنین می‌توانید جلسات ویدئو کنفرانس خود را برنامه ریزی کنید و در Outlook و Google Calendar با همکاران خود به اشتراک بگذارید.

با این بروزرسانی نرم‌‌افزار مایکروسافت تیمز به رقابت با نرم‌افزارهای دیگری که قابلیت این کار را به کاربران خود می‌دهند مانند نرم‌افزار ویدئو کنفرانس زوم پرداخته است.

کاربرد تغییر بکگراند در ویدئو کنفرانس

نرم افزار Microsoft Teams

 

اگر به صورت دورکاری کار می‌کنید برای در ارتباط ماندن با کارفرما و همکارانتان نیاز به حضور در جلسات ویدئو کنفرانس بسیاری خواهید داشت. در این جلسات ممکن است تا فضای پشت دفتر کار خانگی شما تصویر مناسبی برای یک جلسه ویدئو کنفرانس کاری جدی را نداشته باشد.

در گذشته می‌بایست تا با نصب یک پرده سبز در پشت خود و با استفاده از نرم‌افزارهای دیگر تصویر پشت سر خود را تغییر می‌دادید؛ اما امروزه می‌‌توانید تا با نرم افزار ویدئو کنفرانس مورد استفاده‌تان و حتی بدون استفاده از پرده سبز این کار را انجام دهید.

کاربران می‌توانند به سادگی یکی از تصاویر موجود در نرم افزار Microsoft Teams را به عنوان عکس بکگراند خود استفاده کنند و یا تصاویر انتخابی خود را در نرم‌افزار آپلود کرده و از آن‌ها استفاده کنند.

قابلیت‌های جدید دیگر نرم افزار Microsoft Teams

نرم افزار Microsoft Teams

در این بروزرسانی علاوه بر اضافه شدن قابلیت حذف بکگراند برخی از قابلیت‌های نسخه پولی نرم‌افزار خود را در نسخه رایگان آن نیز در دسترس کاربران قرار داده‌اند.

به عنوان مثال کاربران اکنون می‌‌توانند تا جلسات خود را از قبل برنامه‌ریزی کرده و برای افرادی میبایست در این جلسه حضور پیدا کنند از قبل ارسال کنند. در حالی که در گذشته تنها می‌توانستند تا با استفاده از قابلیت “Meet Now” جلسه خود را ایجاد کنند و سپس به دیگر افراد اطلاع می‌دادن که به جلسه بپیوندند.

همچنین می‌‌توانند تا لینک ورود به جلسه را از طریق نرم‌افزار‌های Outlook و Google Calendar با همکاران خود به اشتراک بگذارند.

همچنین مایکروسافت ماه گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد تا ماکسیموم تعداد افراد حاضر در جلسات نرم افزار Microsoft Teams را به ۲۵۰ نفر افزایش دهد. این تعداد در حال حاضر ۱۰۰ نفر است.

برای آشنایی بیشتر با نحوه کارکرد و قابلیت‌های نرم افزارهای ویدئو کنفرانس پیشنهاد می‌کنیم تا مطالب بخش نرم‌افزار را در بلاگ کاربران ویدئو کنفرانس مطالعه نمایید.

نظرات خود را ثبت کنید