close
گیمینگ

معرفی کلاس های الدن رینگ : بهترین کلاس Elden Ring برای شما کدام است

معرفی کلاس های الدن رینگ

نمی‌دانید کدام یک  از کلاس های الدن رینگ را انتخاب کنید؟ ۱۰ کلاس برای انتخاب در الدن رینگ وجود دارد، برخی از آن‌ها ممکن است برای شما آشنا باشند و بقیه مقداری عجیب و غریب به نظر برسند. بازی Elden Ring در این نکته که چگونه بازی را انجام دهید انعطاف پذیری زیادی دارد؛ اما همچنین انتخاب شما بسته به نحوه بازی کردن شما و این که چند ساعت اول را در بازی به چه شکلی بگذارنید می‌تواند متفاوت باشد.

تفاوت بین Intelligence و Faith چیست؟ Arcane چیست؟ در ادامه به توضیح تمامی این موارد خواهیم پرداخت و به شما خواهیم گفت که برای ارتقا و قرار گرفتن در هر یک از کلاس های الدن رینگ کدام آمار خود را باید بهبود دهید. بعد از این که شخصیت Melina را در بازی برای اولین بار ملاقات کردید قادر خواهید بود تا لول خود را افزایش دهید و از Rune هایی که از شکست دشمنان جمع‌آوری کرده‌اید استفاده کنید.

اما تا به آن مرحله برسید ما به شما می‌گوییم که چگونه کلاس الدن رینگ انتخاب کنید و چرا یک کلاس برای شما نسبت به دیگر کلاس‌ها، با توجه به سبک بازی شما بهتر خواهد بود.

کلاس های الدن رینگ

اگر الدن رینگ اولین بازی Souls-style RPG است که انجام می‌دهید کلاس‌های Vagabond و Astrologer برای شروع مناسب‌تر هستند. بازیکنان با تجربه‌تر بهتر است بازی را با کلاس‌های Prisoner و Bandit انجام دهید. ادامه مطلب را برای آشنایی دقیق با هر ۱۰ کلاس الدن رینگ مطالعه کنید.

کلاس

LVL VIG MND END STR DEX INT FTH ARC
Vagabond ۹ ۱۵ ۱۰ ۱۱ ۱۴ ۱۳ ۹ ۹ ۷
Warrior ۸ ۱۱ ۱۲ ۱۱ ۱۰ ۱۶ ۱۰ ۸ ۹
Hero ۷ ۱۴ ۹ ۱۲ ۱۶ ۹ ۷ ۸ ۱۱
Bandit ۵ ۱۰ ۱۱ ۱۰ ۹ ۱۳ ۹ ۸ ۱۴
Astrologer ۶ ۹ ۱۵ ۹ ۸ ۱۲ ۱۶ ۷ ۹
Prophet ۷ ۱۰ ۱۴ ۸ ۱۱ ۱۰ ۷ ۱۶ ۱۰
Samurai ۹ ۱۲ ۱۱ ۱۳ ۱۲ ۱۵ ۹ ۸ ۸
Prisoner ۶ ۱۱ ۱۲ ۱۱ ۸ ۱۴ ۱۴ ۶ ۹
Confessor ۱۰ ۱۰ ۱۳ ۱۰ ۱۲ ۱۲ ۹ ۱۴ ۹
Wretch ۱ ۱۰ ۱۰ ۱۰ ۱۰ ۱۰ ۱۰ ۱۰ ۱۰

 

مانند هر بازی سبک RPG دیگر کلاس شما در الدن رینگ دیکته می‌کند که از چه تجهیزات و جادوهایی می‌توانید در ابتدای بازی استفاده کنید. در ادامه بازی با افزایش لول الدن رینگ می‌توانید مشخصات متفاوت شخصیت خود را بهبود دهید و بازیکنان خود را به صورت بسیار تخصصی در یک زمینه رشد دهید یا به صورت کلی او را قدرتمند کنید.

 

در صورتی که با این آمار آشنا نیستید و یا آن‌ها را فراموش کرده‌اید در این قسمت به صورت خلاصه‌ به توضیح آن‌ها می‌پردازیم:

  • Vigor: افزایش جان
  • Mind: افزایش امتیاز تمرکز برای جادوها
  • Endurance/Dexterity: مورد نیاز برای گرفتن برخی از اسلحه‌ها و افزایش دمیجی که با آن‌ها می‌توانید وارد کنید.
  • Intelligence/Faith/Arcane: پیش‌نیاز و افزایش دمیج جادوها و وردهای بازی

کلاس های الدن رینگ Vagabond

کلاس Vagabond چیست

برخلاف آن چه نام این کلاس الدن رینگ، کلاس Vagabond یکی از کلاس های الدن رینگ است که مناسب افرادی است که تجربه زیادی در انجام این نوع از بازی‌ها ندارند و اگر الدن رینگ اولین بازی RPG است که انجام می‌دهید کلاس Vagabond یک گزینه امن برای شماست.

در این کلاس شما بازی را با یک شمشیر، زره و تبر آغاز خواهید کرد که به این معناست که برای عبور از The Lands Between و نبرد با دشمنان آماده خواهید بود.

شروع بازی با ۱۵ امتیاز Vigor به این معناست که میزان جان نسبتا خوبی دارید و در ابتدای بازی میتوانید چندین ضربه از سمت دشمنان را متحمل شوید. اما مهم‌تر از آن، این کلاس الدن رینگ به شما در Strength و Dexterity نیز امتیاز می‌دهد، پس می‌توانید در ابتدای بازی نیز از سلاح‌های فیزیکی متفاوت نیز استفاده کنید.

زمانی که از استفاده از اسلحه خاصی که نیاز به Dexterity یا Strength داشت خوشتان آمد می‌توانید شروع به افزایش آن لول کنید تا بهتر بتوانید از اسلحه مورد علاقه خود استفاده کنید.

نکته برای بازیکنان جدید: اگر بازی را با کلاس Vagabond آغاز کنید به این معناست که شمشیر و تبر را در Load خود دارید که باعث می‌شود Load سنگینی داشته باشید که باعث می‌شود سرعت حرکات شما در بازی کاهش پیدا کند! در ابتدای بازی تبر یا Halberd خود را رها کنید تا بتانید حرکات Dodge Roll سریع‌تری داشته باشید و اگر می‌خواهید بتوانید Load سنگینی داشته باشید و بدون مشکل بازی کنید امتیاز Endurance خود را افزایش دهید.

کلاس Warrior الدن رینگ

کلاس Warrior چیست

کلاس Warrior در مقایسه با کلاس Vagabond مقداری تخصصی‌تر است و امتیاز Dexterity اولیه بالاتر و Strength وVigor پایین‌تری دارد. این کلاس الدن رینگ با دو شمشیر حلالی و زره بازی را آغاز می‌کند و یکی از کلاس های الدن رینگ است که با امتیازهای گسترده در تمام لول‌ها بسیار نسبت به بازیکن دست و دل باز است.

اگر اسلحه‌های سریع را دوست دارید کلاس Warrior انتخاب مناسبی برای شماست. برخلاف کلاس Warrior در دیگر بازی‌ها اگر دوست دارید سلاح‌های سنگین و قدرتمندی داشته باشید کلاس Hero را به شما معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: حالت دو تفنگه در الدن رینگ

کلاس hero الدن رینگ

کلاس Hero چیست

کلاس Hero در الدن رینگ یک کلاس جایگزین برای افزادی است که کار با اسلحه‌های فیزیکی و Melee را دوست دارند که مقداری جان بیشتر از Warrior را از شخصیت خود انتظار دارند. اگر اسلحه‌های بزرگ و سنگین را دوست دارید کلاس Hero انتخاب مناسبی برای شماست. کلاس Hero در کنار Battle Axe و سپر بزرگ خود با آمار Vigor و Strength بالا بازی را آغاز می‌کند.

از کلاس های الدن رینگ که با اسلحه‌های فیزیکی بازی را آغاز می‌کنند، کلاس Hero پایین‌ترین لول را دارد، به این عنا که آمار و لول‌های اولیه کمی دارد. اگر به توانایی‌های خود در انجام این نوع از بازی‌ها و به این شکل در ساعات اولیه بازی اعتماد دارید و می‌خواهید تا در افزایش لول خود آزادی بیشتری داشته باشید کلاس Hero کلاس مناسبی برای شما خواهد بود.

کلاس های elden ring

کلاس Bandit چیست

کلاس Bandit مقداری دشوارتر از دیگر کلاس های الدن رینگ است و کلاس Bandit بیشتر مناسب افراد با تجربه در بازی‌های Souls است که شخصیت نهایی خاصی را مدنظر دارند.

کلاس Bandit بازی را با یک سپر کوچک، چاقو و تیر و کمان آغاز می‌کند و البته امتیاز اولیه بالا Dexterity در کار با این سلاح‌ها به کمکش می‌آید. البته این کلاس، بازی را با امتیاز Arcane بالا ۱۴ آغاز می‌کند.

در ابتدای بازی با استفاده از امتیاز بالا Dexterity خود می‌توانید ضربات خوبی به دشمنان با تیر و کمان یا چاقو خود وارد کنید.

کلاس Bandit بعد از Wretch پایین‌ترین لول اولیه را در بین کلاس های الدن رینگ دارد؛ به این معنا که در طول بازی می‌توانید ضخصیت خود را هرطور که دوست دارید توسعه دهید؛ اگر با شروع اولیه به صورت Stealth مشکلی نداشته باشید.

بیشتر بخوانید: خرید Rune در الدن رینگ

بهترین کلاس الدن رینگ

کلاس Astrologer چیست

در نقطه مقابل مبارزه‌ای نسبت به کلاس Hero، کلاس Astrologer بهترین کلاس برای بازیکنانی است که می‌خواهند تمرکز بر سحر و جادو داشته باشند. این شخصیت بازی را با یک سپر کوچک و شمشیر ساده برای مواقعی که به آن‌ها احتیاج پیدا خواهد کرد و دو جادو آغاز خواهد کرد، Glintstone Pebble برای دشمنان تک نفره و Glintstone Arc برای دشمنان گروهی.

توجه کنید که آمار Mind کلاس Astrologer بسیار بالاست و این به معنای وجود نقاط تمرکز بیشتر است که برای احظار ارواح متحد با شما بعد از گرفتن Spirit Camping Bell کاربردی است. امکان احظار انواع ارواح در زمان مبارزه یکی از قابلیت‌های جدید بازی الدن رینگ است. اگر واقعا دوست دارید تا بر سحر و جادو برای شکست دشمنان خود تکیه کنید، کلاس Astrologer بهترین انتخاب برای شماست.

نکته برای بازیکنان جدید: توجه کنید که فلاسک‌های سحر و جادو خود را در Site of Grace تنظیم کنید؛ به صورت پیش‌فرض ۱ فلاسک برای جمع‌آوری Focus Point و ۳ فلاسک برای پر کردن جان دارید و با توجه به این که سحر و جادو اصلی‌ترین سلاح شما خواهد بود بهتر است تا این تعداد را برعکس کنید.

کلاس prophet الدن رینگ

کلاس Prophet چیست

مانند Warrior و Hero، Prophet و Astrologer هم کلاس های الدن رینگ متفاوتی هستند که با توجه به مشابهت‌هایشان در توانایی‌ها، تفاوت‌های تخصصی با یکدیگر دارند.

به جای Intelligence، کلاس Prophet لول Faith بالاتری دارد و برای طلسم‌ها مناسب‌تر است. در ازای آن مقداری Vigor و Strength بالاتری نیز دارند؛ و جالب است بدانید که طلسم‌های فراوانی برای آتش و پر کردن جان متحدین شما وجود دارد و کلاس Prophet برای کسانی که قصد دارند بازی را به صورت Co-op انجام دهند مناسب‌نر است.

در ابتدای بازی، کلاس Prophet یک سحر آتش کوتاه برد دارد که Focus Point اولیه آن به مقداری است که قبل از نیاز به استفاده از Flask of Cerulean Tears می‌توانید ۸ باز این سحر را انجام دهید؛ و البته سحر افزایش جان. به علاوه این کلاس دارای یک نیزه و سپر نیز هست.

سامورایی الدن رینگ

کلاس Samurai چیست

کلاس Samurai یکی کلاس های الدن رینگ است که محبوبیت زیادی دارد و البته کلاس Samurai کلاس مناسبی برای بازیکنانی است که تازه شروع به انجام بازی‌های Souls کرده‌اند. کلاس Samurai در الدن رینگ در ابتدا بازی را با یک شمشیر Katana، کمان بزرگ با تیرهای آتشین و سپر آغاز می‌کند.

این کلاس بعد از Warrior بالاترین امتیاز Dexterity اولیه را دارد؛ اما امتیاز استفاده از سلاح دور برد را نیز دارد.

کلاس Prisoner چیست

کلاس Prisoner بدون شک عجیب ترین کلاس الدن رینگ است و مناسب افراد با تجربه و با اعتماد به نفس در بازی‌های Souls است. شخصیت کلاس Prisoner بازی را با یک شمشیر، سرنیزه، سپر و یک جادو به نام the Magic Glintblade که دشمن را با یک چاقو جادویی مورد اصابت قرار می‌دهد، آغاز می‌کند.

این کلاس دارای امتیاز ۱۴ در Dexterity و Intelligence است که بازیکن را در موقعیت خوبی قرار می‌دهد تا اگر در ادامه بازی قصد تغییر روند حملات را داشت بتواند این کار را انجام دهد.

کلاس Confessor چیست

کلاس Confessor یکی از کلاس های الدن رینگ است که بر نبرد با سلاح فیزیکی تکیه می‌کند، اما مقداری پیشفرته‌تر است و از سحر و جادو نیز استفاده می‌کند.

این کلاس در شروع امتیاز Faith 14 را دارد و بلافاصله می‌تواند از سحر پر کردن جان یا Heal و سحر بی‌صدا کردن قدم‌های خود استفاده کند.

در حین بالا بردن لول Confessor در الدن رینگ به آمار اسلحه‌ها و Attribute هایی که انتخاب می‌کنید توجه داشته باشید و در زمان انتخاب اسلحه به پیش‌نیازهای Faith آن توجه کنید تا نیازی به داستن Strength یا Dexterity بالا برای گرفتن این اسلحه‌ها نداشته باشید.

نکته برای بازیکنان جدید: در مراحل اولیه بازی می‌توانید تیغه Cipher Pata را پیدا کنید که برای استفاده از آن تنها نیاز به Faith دارید.

بیشتر بخوانید: چیت در الدن رینگ | نحوه گرفتن Rune رایگان

سخت ترین کلاس الدن رینگ

کلاس Wretch چیست

شاید هم بخواهید شخصیت شما در الدن رینگ لخت بچرخد!

مانند بازی‌های قبلی FromSoftware، کلاس Wretch سخت ترین کلاس برای شروع بازی است. شما هیچ سپر و زرهی در مقابل دشمنان با انتخاب این کلاس نخواهید داشت و هیچ اشتباهی در حین مبارزه قابل قبول نخواهد بود

نکته مثبت انتخاب این کلاس این است که کلاس Wretch از بین کلاس های الدن رینگ تنها کلاسی است که هیچ تخصص خاص ابتدایی ندارد و می‌توانید شخصیت خود را دقیقا آن طور که دوست دارید توسعه دهید و آپگرید کنید.

کلاس Wretch مناسب افرادی است که تجربه زیادی در بازی‌های Souls دارند و دقیقا می‌دانند که چه مدل شخصیتی می‌خواهند در بازی داشته باشند.

برچسب‌ها : راهنمای Elden Ringراهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید