close
حالت دو تفنگه در Elden Ring

بازی Elden Ring اسلحه‌های فراوانی و متنوعی دارد و با مواجه شدن با هر دشمن جدید و لوکیشن جدیدی که در بازی به آن سر می‌زنید تعداد آن‌ها بیشتر می‌شود. از شمشیرهای ساده گرفته تا چکش‌های غول آسا؛ قطعا برای هرکس اسلحه‌ای در این بازی وجود دارد که مورد علاقه او خواهد بود. اما شما می‌توانید با در دست گرفتن دو اسلحه به صورت همزمان به اصطلاح حالت دو تفنگه در Elden Ring حرکت‌های جدیدی را به اجرا در بیاورید و قابلیت‌های جدیدی را باز کنید تا به سرعت جریان مبارزه خود را تغییر دهید.

در این مطلب به توضیح نحوه استفاده از حالت دو تفنگه، زمان مناسب استفاده از این حرکت و دلیل انجام این کار می‌پردازیم.

چرا از حالت دو تفنگه در Elden Ring استفاده کنیم

دلایل زیادی برای ایتفاده از حالت دو تفنگه در Elden Ring وجود دارد؛ اما دلیل و مزیت اصلی این کار افزایش میزان آسیب و Damage شما در هر حمله و ضربه است. البته با این که ای افزایش در میزان آسیب زدن به دشمنان زیاد نیست، اما برای تبدیل شدن آن به بهترین شیوه حمله کافی است، خصوصا زمانی که محافظ یا Shield ندارید.

اما در این حالت باید تلاش کنید تا از سر راه حملات دشمن سریعاً کنار بروید.

 

دو تفنگه را دو اسلحه بودن علاوه بر افزایش Damage، باعث امکان اجرای حرکات جدیدتر نیز می‌شود.

به عنوان مثال ممکن است یک شمشیر خوب داشته باشید که بتوانید به صورت یک دستی حملات عمودی زیادی با آن داشته باشید، اما زمانی که دو عدد از آن شمشیر را به دست داشته باشید حملات چکشی شدیدی را می‌توانید داشته باشید که به سادگی گارد دشمن خود را بشکنید.

بیشتر بخوانید: بهترین اسلحه در پابجی موبایل

همچنین می‌خواهید تا در هر لحظه بتوانید تا بهترین حرکات را برای حمله داشته باشید و با دو اسلحه بودن در طول راهروهای باریک می‌توانید حملات به سمت جلوی خوبی داشته باشید و از برخورد شمشیر خود به دیوار این راهروها جلوگیری کنید.

در آخر انجام حملات با مشت و پنجه به صورت دو دستی باعث افزایش آسیب بسیاری برای این نوع از حملات می‌شود. هیج کاری به اندازه شیرجه رفتن به سمت گروهی از دشمنان با پنجه به دشمنان گروهی آسیب بیشتری وارد نمی‌کند.

نحوه استفاده از دو اسلحه در Elden Ring به صورت همزمان

در بازی‌های گذشته این استودیو بازی سازی می‌توانستید به سادگی و با نگهداشتن دکمه مثلث در PlayStation یا دکمه Y در Xbox خود را دو تفنگه کنید؛ اما در Elden Ring برای انجام این کار یک مرحله بیشتر نیز وجود دارد.

در PlayStation برای دو اسلحه شدن باید دکمه مثلث را نگهدارید و دکمه R1 یا L1 را بزنید؛ به صورت مشابه در Xbox نیز باید تا دکمه Y را نگهدارید و دکمه RB یا LB را بزنید.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها : راهنمای Elden Ring

نظرات خود را ثبت کنید