close

بازی PUBG Mobile یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال پرطرفدارترین بازی‌های جنگی آنلاین سبک Battle Royale محسوب می‌شود که قابلیت‌ها و امکانات بسیار فراوانی را در حین بازی به کاربران ارائه می‌دهد. یکی از این قابلیت‌ها امکان انتخاب و استفاده از اسلحه‌های فراوان در این بازی است. در این مطلب قصد داریم تا با بهترین اسلحه ها در PUBG Mobile آشنا شویم.

اهمیت انتخاب بهترین اسلحه ها در PUBG Mobile

انتخاب اسلحه درست می‌تواند در رقابت‌های نزدیک باعث برد یا باخت شما شود و با وجود اسلحه‌های فراوان در این بازی و وجود تجهیزات جانبی برای هرکدام از آن‌ها ممکن است لوت (Loot) کردن برای اسلحه و تجهیزات آن را مقداری پیچیده کند.

اما نگران نباشید، در ادامه با بهترین اسلحه ها در PUBG Mobile آشنا می‌شویم.

لیست بهترین اسلحه های PUBG Mobile

بهترین اسلحه ها در PUBG mobile
Gun Ammo نوع اسلحه
M416 ۵٫۵۶mm Assault
AWM ۷٫۶۲mm Sniper
DP-28 ۷٫۶۲mm Assault
AKM ۷٫۶۲mm Assault
Kar98 ۷٫۶۲mm Sniper
UZI ۹mm SMG
S12K ۱۲mm Shotgun

 

بهترین اسلحه ها در PUBG Mobile : M416

اسلحه m416 pubg

M416 یکی از بهترین اسلحه ها در PUBG Mobile است که تقریباً تمام بازیکنان حرفه‌ای از آن استفاده می‌کنند. این اسلحه به علاوه داشتن امکان اتصال لوازم جانبی فراوان مانند Suppressor (AR)، Thumb Grip و بسیاری دیگر… دارای Rate of Fire یا سرعت شلیک مناسبی است و میزان آسیب یا Damage خوبی دارد.

برخی‌ها حتی اگر اسنایپ مناسبی را در حین بازی پیدا نکنند با قرار دادن Scope x6 روی این اسلحه و قراردادن آن در حالت Single و تک تیر انداز از آن به عنوان اسنایپر هم استفاده می‌کنند!

همچنین در هنگام شلیک مداوم این اسلحه خصوصا با داشتن لوازم جانبی لگد کمی دارد و کنترل آن بسیار راحت است.

بهترین اسلحه ها در PUBG Mobile : AWM

اسلحه awm pubg

AWM بدون شک بهترین اسنایپر در بازی PUBG Mobile و یکی از بهترین اسلحه ها در PUBG Mobile محسوب می‌شود. قابلیت اصلی این اسلحه Knockout/Kill کردن ۱۰۰ درصدی دشمنان تنها با یک شلیک است.

ما این اسلحه ۲ نکته منفی دارد:

  1. این اسلحه تنها در Air Drop یا Flare یافت می‌شود و در نقشه قابل دسترسی نیست
  2. به همراه این اسلحه تنها ۲۵ تیر را دریافت می‌کنید که با توجه به داشتن کالیبر مشابه با برخی اسلحه‌های دیگر امکان استفاده از آن‌ها را ندارید

البته با توجه به آسیب بسیار زیادی که این اسلحه به دشمنان می‌هد نیاز به تعداد گلوله زیادی برای از پا درآوردن آن‌ها ندارید؛ اما باید شلیک‌های دقیقی داشته باشید تا تعداد کم گلوله‌های خود را هدر ندهید.

بهترین اسلحه ها در PUBG Mobile : DP-28

اسلحه dp28 pubg

DP-28 یک ماشین گان سبک است که مانند M416 با اضافه کردن لوازم جانبی مناسب کاربردهای بسیار پیدا می‌کند و برای مبارزه‌های نزدیک، متوسط و دور مناسب است.

این اسلحه Damage نسبتاً زیادی به دشمنان می‌دهد، لگد کمی دارد، Rate of Fire آن مقداری کم است اما یکی از طولانی‌ترین اسلحه‌ها در زمان Reload است.

البته با استفاده از Extended Mag می‌توانید ظرفیت خشاب این اسلحه را تا ۴۷ زیاد کنید که بیشتر از تعداد ۴۰ در دیگر اسلحه‌ها است.

AKM

اسلحه akm pubg

AKM یکی از پرطرفدارترین اسلحه‌ها در PUBG محسوب می‌شود و این اتفاق تنها یک دلیل دارد: بیس Damage 49 که از اکثر اسلحه‌های بازی بیشتر است.

البته این اسلحه لگد زیادی دارد و برای استفاده خوب از آن نیاز به تمرین و کسب مهارت در نحوه کنترل اسلحه را دارید؛ اما اگر به این اسلحه مسلط شوید یک رقیب سرسخت، خصوصاً در مبارزات نزدیک برای دیگران خواهید بود.

همچنین اگر مهارت کنترل این اسلحه را کسب کنید کنترل اسلحه‌ها رگبار دیگر نیز برای شما ساده خواهد شد.

دیگر نکات مثبت این اسلحه شامل امکان استفاده از لوازم جانبی فراوان مانند Muzzle و Extended Quick Draw Mag (AR) به همراه این اسلحه و فراوانی آن در تمام نقشه است.

Kar98

اسلحه kar98 pubg

اگر برای اسنایپر AWM پیدا نکردید بهترین گزینه بعدی اسنایپر Kar98 است.

بسیاری ممکن است بگویند که M24 از Kar98 بهتر است؛ اما نکته اینجاست که AWM در Air Drop و Flare Drop یافت می‌شود اما M24 را باید در نقشه پیدا کنید و این اسلحه از AWM نیز کمیاب تر است!

آسیب M24 میزان جزئی بیشتر از Kar98 است؛ اما Kar98 بسیار ساده‌تر یافت می‌شود. اگر M24 پیدا کردید آن را بردارید، اما کمیابی این اسلحه باعث می‌شود Kar98 را به عنوان بهترین اسنایپر در PUBG Mobile بعد از AWM معرفی کنیم.

این اسلحه نیز از تیر ۷٫۶۲mm استفاده می‌کند و می‌تواند دشمنانی که کلاه Level 3 ندارند را با یک هدشات Knockout/Kill کند.

UZI

اسلحه uzi pubg

در PUBG Mobile شاید نخواهید تا از یک SMG در طول کل بازی استفاده کنید؛ اما UZI بهترین اسلحه برای انجام این کار است.

نرخ شلیک بالای آن باعث می‌شود در مبارزات نزدیک بتوانید به سرعت دشمن خود را Knockout کنید.

همچنین این اسلحه در مراحل اول بازی که هنوز اسلحه خوبی پیدا نکرده‌اید برای شکست دادن دیگر بازیکنان که هنوز لوت مناسبی ندارند نیز بسیار مناسب است.

اگر هم قصد استفاده از این اسلحه در کل طول بازی را دارید حتماً یک Micro UZI Stock Attachment را برای آن پیدا کنید.

S12K

اسلحه sk12 pubg

بازیکنان PUBG به ندرت از شات‌گان به عنوان اسلحه اصلی استفاده می‌کنند، اما اگر قرار باشد تا این کار را انجام دهند S12K اسلحه مورد انتخاب آن‌هاست.

دلیل انتخاب این اسلحه به عنوان یکی از بهترین اسلحه ها در PUBG Mobile نیز Damage خوب، امکان شلیک نیمه اتوماتیک در مقایسه با دیگر شات گان‌ها و امکان استفاده از بیشتر لوازم جانبی مربوط به اسلحه‌های Assault است.

در صورتی که قصد استفاده از این اسلحه را داشتید حتماً برای آن Extended Mag پیدا کنید، چرا که خشاب آن زود به پایان می‌رسد.

شما از چه اسلحه ای در پابجی استفاده می‌کنید؟

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها : PUBG Mobileپابجی موبایل

نظرات خود را ثبت کنید