close
بررسی محصولات

وب کم ارزان قیمت لاجیتک | وبکم لاجیتک با کیفیت و قیمت مناسب

وب کم ارزان قیمت

بهترین راه ارتقا کیفیت تصویر وبکم تهیه یک وبکم با کیفیت است. وبکم‌های با کیفیت زیادی مانند لاجیتک BRIO و وبکم Dell Ultrasharp وجود دارند که می‌توانند با کیفیت ۴K فیلمبرداری کنند؛ اما قیمت بسیار بالایی دارند. در این مطلب قصد داریم شما را با یک وب کم ارزان قیمت از برند لاجیتک که می‌تواند مکالمات ویدئویی با کیفیتی را برقرار کند بدون این که هزینه زیادی بر دوش شما بگذارد آشنا شویم.

وب کم ارزان قیمت

وب کم‌های ارزان قیمت عموماً از تجهیزات ارزان قیمتی استفاده می‌کنند و تلاش می‌کنند تا با کمترین هزینه بیشترین قابلیت‌ها را به شما ارائه دهند، این به معنی داشتن قابلیت‌هایی با کیفیت پایین است.

لاجیتک در وبکمی که در ادامه با آن آشنا می‌شویم با ارائه قابلیت‌هایی که کاربران در یک جلسه ویدیو کال به آن‌ها نیاز دارند و نه بیشتر از آن تلاش کرده تا کیفیت تماس شما را در وب کم ارزان قیمت خود بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید: ویدیو کال چیست

وب کم لاجیتک C525

وب کم لاجیتک C525

کیفیت تصویر وبکم

وب کم لاجیتک C525 یک وب کم خوش قیمت است که به شما قابلیت برقراری تماس با کیفیت HD 720p را به شما ارائه می‌دهد و با داشتن میکروفون داخلی به افزایش کیفیت صوتی تماس شما نیز کمک می‌کند.

ممکن است با خود فکر کنید که وبکم داخلی لپتاپ شما نیز با کیفیت HD فیلمبرداری می‌کند پس تهیه این وبکم به کیفیت تماس شما کمکی نخواهد کرد، اما به این دلیل که در وبکم داخلی لپتاپ‌ها به علت نیاز به باریک بودن ماژول دوربین از سنسور بسیار کوچکی برای دوربین استفاده می‌شود و به دلیل عدم محدودیت فضایی در یک وبکم این سنسور در وبکم لاجیتک C525 HD اندازه بزرگتری دارد.

اندازه بزرگتر سنسور به معنای ورود نور بیشتر نور و بهبود عملکرد وب کم در فضاهای تاریک و رنگ پردازی تصویر وبکم می‌شود.

این وبکم دارای فوکوس خودکار تصویر و قابلیت زوم دیجیتالی برای متمرکز کردن تصویر در نقطه‌ای است که می‌خواهید.

کیفیت میکروفون وبکم

میکروفون داخلی این وب کم ارزان قیمت نیز کیفیت بهتری از میکروفون داخلی اکثر لپتاپ‌های موجود در بازار دارد و به دلیل قرارگیری موقعیت بسیار بهتر میکروفون نسبت به شما در تماس تأثیر به سزایی در کیفیت تماس شما خواهد داشت.

البته این نکته نیز قابل ذکر است که برای بهبود کیفیت صوتی ویدیو کال خود می‌توانید از یک هدفون یا هندزفری با کیفیت و یا از یک هدست اداری مناسب و دارای میکروفون نویز کنسلینگ استفاده کنید.

وبکم ارزان قیمت

طراحی وبکم

وب کم ارزان قیمت لاجیتک C525 HD دارای طراحی هوشمندانه‌ای است که شما می‌توانید آن را تا کرده و در کیف خود قرار داده و آن را در همه‌جا به همراه خود داشته باشید.

این ویژگی باعث می‌شود تا این وب کم به یک وب کم بسیار پرتابل تبدیل شود و مناسب افرادی باشد که به صورت مداوم در حال جابه‌جایی هستند و در جلسات ویدئو کنقرانس زیادی نیز شرکت می‌کنند.

وب کم ارزان قیمت لاجیتک

همچنین در حالت نصب شده قسمت سنسور و میکروفون وب کم بر روی بدنه خود قابلیت چرخش دارد تا به این صورت بتوانید به سادگی زاویه دید دوربین را تغییر دهید.

برای امنیت استفاده از ویکم نیز در سمت چپ دوربین چراغ LED به رنگ نارنجی قرار گرفته است که دوربین تنها با روشن شدن این چراغ قابلیت فعال شدن دارد و زمانی که این چراغ روشن است به این معناست که وبکم در حال تصویر برداری است.

اتصال وب کم

اتصال این وب کم ارزان قیمت به کمک یک کابل USB انجام می‌شود و نصب آن به کامپیوتر به صورت Plug-and-Play است؛ بدین معنا که برای استفاده از این وبکم نیاز به نصب نرم‌افزار و یا درایور خاصی ندارید و تنها با متصل کردن کابل USB آن می‌توانید شروع به استفاده از وبکم جدید خود کنید.

جمع‌بندی

وبکم لاجیتک C525 یک وب کم ارزان قیمت با قابلیت‌های مورد نیاز هر فردی برای برگذاری یک جلسه ویدئو کنفرانس با کیفیت مناسب است که هزینه زیادی را برای تهیه به شما وارد نمی‌کند، همچنین طراحی هوشمندانه این وبکم باعث می‌شود تا این وبکم بسیار پرتابل باشد و با تا شدن آن حجمی در حدود یک کیف هندزفری را بگیرد تا بتوانید آن را در هر مکانی به همراه داشته باشید.

اگر سوالی در رابطه با این محصول دارید می‌توانید آن را در بخش نظرات ثبت کنید تا در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ دهیم.

بیشتر بخوانید: