close
بررسی محصولات

وبکم Dell UltraSharp یک وبکم ۴K با ایده‌برداری از آیپد پرو

وبکم Dell UltraSharp

دل وبکم Dell UltraSharp خود را معرفی و به بازار ارائه کرده است و با قیمت ۲۰۰ دلاری این وبکم یک دستگاه‌ فیلمبرداری حرفه‌ای و رقیبی سرسخت برای وبکم‌های حرفه‌ای دیگر مانند لاجیتک BRIO محسوب می‌شود. در این مطلب با ویژگی‌ها و قابلیت‌ها این وبکم بیشتر آشنا می‌شویم.

این وبکم یک وبکم حرفه‌ای است و دارای قابلیت جالبی است که در گذشته در آیپد پرو جدید اپل مشاهده کرده بودیم و آن قابلیت اتو فریم تصویر است که با کمک هوش مصنوعی و انجام پردازش‌های تصویری مهم‌ترین نقطه تصویر در تماس‌ها که صورت شما است را در مرکز تصویر نگه می‌دارد، حتی اگر شما جابه‌جایی زیادی داشته باشید.

این وبکم ۴K با قیمت ۲۰۰ دلاری‌اش به هیچ عنوان ارزان نیست، اما قابلیت‌های بسیار خوبی را به شما ارائه می‌دهد.

وبکم Dell UltraSharp

وبکم Dell UltraSharp یک وبکم پیشرفته با کاربری ساده

این وبکم دارای قابلیت Plug and Play است و برای استفاده از آن و نصب وبکم به کامپیوتر نیاز به نصب نرم‌افزار مخصوصی را ندارید و تنها با اتصال کابل آن می‌توانید تا شروع به استفاده از وبکم کنید، اما برخی از قابلیت‌های ویژه وبکم نیاز به نصب و استفاده از نرم‌افزار اختصاصی Dell را دارد.

این وبکم برای دستیابی به تصویر با کیفیت ۴K و رنج دینامیکی تصویر بالا از یک سنسور ۸٫۳ مگاپیکسلی Sony Stavis CMOS استفاده می‌کند و می‌تواند تا به ضبط ویدئو یا استریمینگ آن با کیفیت ۴K با سرعت ۳۰ و ۲۴ فریم بر ثانیه و با کیفیت Full-HD 1080p با سرعت ۲۴، ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه بپردازد.

زاویه دید این وبکم نیز بین ۳ حالت ۶۵ درجه، ۷۸ درجه و ۹۰ درجه قابل تغییر و تنظیم است و به کمک این تنظیمات می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید تا محیط کمتری را از فضای پشت سر خود به افراد در تماس نمایش دهید و یا می‌خواهید تا بتوانید افراد بیشتری را در دیدرس وبکم خود قرار دهید؛ البته این قابلیت یکی از قابلیت‌هایی است که برای استفاده از آن نیاز به نصب نرم‌افزار Dell دارید.

متأسفانه وبکم Dell UltraSharp فاقد میکروفون داخلی است و به همراه این وبکم میکروفونی به کاربران ارائه نمی‌شود؛ البته می‌توانید تا به سادگی و با استفاده از هندزفری یا میکروفون اکسترنال و یا یک هدست اداری مناسب که دارای قابلیت نویز کنسلینگ میکروفون باشند به ارتقاء کیفیت صدای خود علاوه بر ارتقاء کیفیت تصویر وبکم بپردازید.

در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول و یا وبکم‌های دیگر دارید می‌توانید تا آن را در بخش نظرات ثبت کنید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.

نظرات خود را ثبت کنید