close
اخبارگیمینگ

صندلی گیمینگ BMW – کانسپ جدیدی از صندلی مخصوص بازی

صندلی گیمینگ BMW

شرکت اتوموبیل سازی BMW با توجه به تجربه خود در تولید اتوموبیل‌های اسپرت با قدرت بالا و تجربه‌شان در زمینه طراحی صندلی‌های گودی که بتوانند راننده را در تمام لحظات در کنترل هرآنچه در حال اتفاق می‌افتد نگه دارد تصمیم به ارائه کانسپ طراحی یک صندلی گیمینگ پرداخته‌است. صندلی گیمینگ BMW توسط تیم خلاقیت یا Innovative Team طراحی شده است؛ این تیم در گذشته به طراحی بدنه یکی از لپتاپ‌های گیمینگ ROG برند ایسوس نیز پرداخته بود.

صندلی گیمینگ

صندلی گیمینگ BMW

صندلی گیمینگ BMW از هر جهتی که آن را بررسی کنید پیشرفته است؛ ار سیستم گرمایش و سرمایش خودکار تا فناوری Adaptive Seating که به کمک تعداد بسیار زیادی از سنسورها، پدهای بادی پنوماتیک و عملگرهای الکترومکانیکی صندلی و تمام بخش‌های آن را برای راحتی شما و به صورت خودکار تغییر می‌دهند.

طراحی کلی این صندلی گیمینگ و قابلیت‌های آن نیز با در هدف سلامتی حداکثری فرد و بهبود عملکرد او در رقابت‌های گیمینگ یا eSports است.

پروژه صندلی گیمینگ BMW که The Rival Rig شناخته می‌شود برای به چالش کشیدن مرزهای توانایی انسان در حین انجام بازی بوده‌است. مدیر تیم خلاقیت، Holger Hampf، راجع به این صندلی گفته است:

هدف ما در حین طراحی این صندلی برای خود طراحی تجهیزاتی بوده‌است که تکنولوژی‌ها و ویژگی‌های ظاهری این زمینه را به مرحله جدیدی پیشرفت دهد و فرد را در راحت‌ترین حالت ممکن نشستن، موقعیت گردن و دست قرار دهد تا او را تا بیشترین حد ممکن درگیر فضای بازی که در آن به سر می‌برد کند و حس بی وزنی را تجربه کند.

همچنین این صندلی گیمینگ به شکلی طراحی شده‌است که با تجهیزات از برندهای دیگر نیز قابل استفاده باشد و به اصطلاح دارای ۳rd Party Support است.

از لحاظ طراحی ظاهری هم شبیه یک صندلی سفینه فضایی است و الگو برداری ظاهر آن از صندلی‌های فرمول ۱ انجام شده‌است.

نظرات خود را ثبت کنید