close
نرم‌افزار

ویدئو کنفرانس Webex قابلیت‌های جدیدی از جمله نویز کنسلینگ را به نرم‌افزار خود اضافه می‌کند

ویدئو کنفرانس Webex

ویدئو کنفرانس Webex قصد دارد تا با افزودن قابلیت‌های جدید و کاربردی به نرم‌افزار ویدئو کنفرانس خود کاربران جدیدی را دعوت به استفاده از خدمات ویدئو کنفرانس خود کند.

در حال حاضر ویدئو کنفرانس Webex 600 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد که با توجه به این که این میزان بیش از دو برابر تعداد کاربران این نرم‌افزار در ماه مارس سال میلادی جاری بود، قصد افزایش آن را با ارائه خدمات جدید دارد.

رقبای ویدئو کنفرانس Webex یعنی ویدئو کنفرانس زوم و مایکروسافت تیمز نیز به روند مشابهی اقدام به افزایش میزان رضایت کاربران خود و افزایش تعداد آن‌ها پرداخته‌اند. با ادامه این فرایند رشد پیشبینی می‌شود تا ارزش بازار جهانی ویدئو کنفرانس از ۴٫۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ به ۹٫۲ میلیلرد دلار در سال ۲۰۲۷ برسد.

ویدئو کنفرانس Webex

قابلیت‌های جدید ویدئو کنفرانس Webex

قابلیت جدید این نرم‌افزار که در حال حاضر در برخی از نرم‌افزارهای دیگر موجود بود قابلیت حذف نویز محیط یا نویز کنسلینگ ویدئو کنفرانس است که باعث می‌شود تا از ارسال صداهای مزاحم محیطی که درون آن هستید به داخل تماس جلوگیری شود.

با این فناوری صدای وارد شده به میکروفون شما در پردازش می‌شود و صداهایی که مربوط به صدای صحبت کردن شما نیست حذف می‌شود و صدای شما با بلندی بیشتری ارسال می‌شود تا وضوح صحبت‌های شما در تماس افزایش پیدا کند.

البته می‌توانید این کار را با تهیه یک هدست اداری که از این قابلیت پشتیبانی کند و یا دانلود و استفاده از نرم‌افزار نویزکنسلینگ Krisp این کار را انجام دهید، اما انجام شدن آن به صورت خودکار و توسط نرم‌افزار تماس شما کاربری بهتری را خواهد داشت.

همچنین علاوه بر قابلیت نویز کنسلینگ قابلیت Transcript نویسی خودکار جلسات به صورت زنده و به ۱۵ زبان زنده در سه ماه آینده به ویدئو کنفرانس Webex اضافه خواهد شد.

علاوه بر آن‌ها این نرم‌افزار قصد دارد تا در دو مرحله تعداد افراد حاضر در جلسه را به ۱۰۰،۰۰۰ مفر افزایش دهد. در مرحله اول این تعداد تا ۲۵،۰۰۰ بالا می‌رود و سپی به میزان ۱۰۰،۰۰۰ خواهد رسید.

همچنین ویدئو کنفرانس Webex قصد دارد تا با اضافه کردن قابلیت‌هایی مانند نظرسنجی، رأی‌گیری، کویز و… به افزایش بازدهی جلسات ویدئو کنفرانس بپردازد.

نظرات خود را ثبت کنید