close
نرم‌افزار

نرم افزار وب کم YouCam که باعث می‌شود تا تجربه جلسات تصویری شما بهبود پیدا کند

نرم افزار youcam

چه خوشتان بیاید و چه نیاید امروزه بیشتر ارتباطات کاری به تماس‌های تصویری و جلسات ویدئو کنفرانس محدود می‌شود. اما چگونه می‌توان این تجربه را ارتقا داد؟ یکی از راه‌ها استفاده از نرم افزار وب کم YouCam 9 Deluxe برای ویندوز است.

YouCam یک نرم افزار وب کم است که می‌توانید به کمک آن وب کم خود را به اندازه یک استودیو پخش زنده تجهیز کنید. این نرم‌افزار وبکم امتیازهای بسیار خوبی را از Softpedia دریافت کرده‌است و این نرم افزار وب کم قابلیت کار کردن با نرم افزارهای دیگر که برای پخش زنده و استریمینگ به کار می‌روند مانند توییچ و XSplit و نرم افزارهای ویدئو کنفرانس مانند ویدئو کنفرانس زوم و ویدئو کنفرانس اسکایپ را داراست.

نرم افزار وب کم

YouCam به شما این قابلیت را می‌دهد که تا ادیت‌های تصویری را به صورت زنده اعمال کنید تا در بهترین حالت دیده شوید، همچنین می‌توانید تا به مدیریت تصویر یا تصاویر درحال نمایش با استفاده از قابلیت PiP و Side-by-Side Display و تا میزانی به ارتقا کیفیت وب کم به کمک پردازش تصویر و پردازش رنگ بپردازید. حتی این نرم‌افزار وبکم به شما بیش از ۲۰۰ افکت شبیه‌سازی ۳ بعدی را ارائه می‌دهد تا پرزتیشن بهتری را ارائه دهید.

با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید تا کنترل بسیار بیشتری نسبت به نحوه دیده‌شدن خود در جلسه ویدئو کنفرانس و ارائه‌های آنلاین داشته باشید، البته بسیاری از نرم‌افزارهای ویدئو کنفرانس امروزی به شما قابلیت‌های بسیار کاربردی مانند حذف تصویر پس زمینه تماس بدون نیاز به پرده سبز و نویزکنسلینگ تماس را به شما ارائه می‌دهند، اما قابلیت کنترل چندین تصویر ورودی جز قابلیت‌های این نرم‌افزارها محسوب نمی‌شود.

نرم افزار وب کم YouCam نرم‌افزاری است که می‌تواند تجربه شما را از ارتباط‌های آنلاین و از راه دور ارتقا دهد. اگر قصد تهیه این نرم افزار را دارید نسخه پولی مادام‌العمر این نرم‌افزار ۴۹٫۹۹ دلار قیمت دارد.

نظرات خود را ثبت کنید