close
بهترین وب کم برای استریمرها

در گذشته در رابطه با تجهیزات ویدئو کنفرانس و تجهیزاتی که برای استریمینگ نیاز دارید صحبت کرده‌ایم. اما کدام یکی از این تجهیزات را بهتر است تهیه نماییم؟ یکی از مهم‌ترین تجهیزات برای استریمینگ وب کم است و در این مطلب با ۵ عدد از بهترین وب کم برای استریمرها آشنا می‌شویم.

استفاده از یک وب کم حرفه‌ای و مناسب برای یک استریمر اهمیت فراوانی دارد، زیرا تصویر وب کم تصویری است که افراد از شخص مشاهده می‌کنند. بهترین وب کم‌ها قابلیت‌هایی را به کاربران ارائه می‌دهند که وب کم‌های عادی توانایی ارائه آن‌ها را ندارند.

البته می‌توان با استفاده از نرم‌افزارهایی به تغییر بکگراند تصویر، حذف نویز محیط و با رعایت برخی نکات می‌توان به ارتقا کیفیت تصویر وب کم پرداخت؛ اما این روش‌ها نیز به اندازه داشتن سنسور بهتر در وب کم و داشتن این قابلیت‌ها به صورت پیشفرض در وب کم کارایی ندارند.

البته برای استریمینگ نیاز به نمایش تصویر خود ندارید و به سادگی می‌توانید به استریم در توییچ یا دیگر پلتفرم‌های استریمینگ بپردازید. اما با استفاده از وب کم و نمایش تصویر خود به بینندگان می‌توانید ارتباط نزدیک‌تری را با آن‌ها برقرار کنید.

بهترین وب کم برای استریمرها

بهترین وب کم

در ادامه ۵ مدل از بهترین وب کم ها برای استریمینگ را می‌بینید:

  • Logitech C920
  • Razer Kiyo
  • Logitech BRIO
  • Logitech C615
  • Microsoft LifeCam HD-3000

Logitech C920

وبکم لاجیتک

وب کم لاجیتک C920 یکی از پراستفاده ترین وب کم‌ها در توییچ است و دلیل آن ارائه قابلیت‌های فراوان با قیمتی مناسب است. این وب کم با کیفیت Full-HD 1080p فیلمبرداری می‌کند و دارای فوکوس خودکار و میکروفون داخلی نیز هست.

این نکته نیز قابل توجه است که میکروفون این وب کم کیفیت بسیار بالایی ندارد، اما اگر در هنگام استریمینگ از هدستی که دارای میکروفون حرفه‌ای است مانند یک هدست گیمینگ استفاده می‌کنید می‌توانید از میکروفون هدست خود استفاده کنید.

Razer Kiyo

وب کم ریزر

وب کم Razer Kiyo دارای فلش برای نورپردازی برای خود است که قابلیت مناسبی تلقی می‌شود و می‌تواند در ارتقا کیفیت تصویر شما تأثیر فراوانی داشته باشد. کیفیت تصویر این وب کم از برخی از مدل‌های هم رده خود از برند لاجیتک پایین‌تر است اما کیفیت HD 720p و قابلیت فیلمبرداری با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه آن کیفیت تصویر بسیار بهتری را نسبت به وب کم داخلی لپتاپتا ارائه می‌دهد.

Logitech BRIO

بهترین وب کم برای استریمرها

آیا می‌خواهید تا با کیفیت ۴K به استریم ویدئو بپردازید؟ وب کم لاجیتک BRIO بهترین وب کم برای استریمینگ ۴K است که می‌توانید تهیه کنید. این وب کم توانایی فیلمبرداری با کیفیت ۴K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و Full-HD و HD با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه است.

علاوه بر آن با نرم‌افزارهای مختلف می‌توانید تا میزان زاویه دید این وب کم را نیز تغییر دهید.

Logitech C615

وب کم لاجیتک

وب کم لاجیتک C615 یک وب کم با قیمتی پایین‌تر از وب کم لاجیتک C920 است و بهترین وب کم برای استریمرها محسوب می‌شود. این وب کم دارای قابلیت‌های مشابهی با مدل C920 است و تفاوت اصلی آن در طراحی تاشو و پرتابل آن است که می‌توانید به سادگی آن را در کیف خود قرار دهید و آن را در هرجایی به همراه داشته باشید.

Microsoft LifeCam HD-3000

وب کم Microsoft

وب کم Microsoft LifeCam HD-3000 نیز یک وب کم با کیفیت بالا محسوب می‌شود. این وب کم با کیفیت HD به فیلمبرداری می‌پردازد و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

این وب کم نیز به عنوان یکی از بهترین وب کم‌ها با قیمت متوسط تلقی می‌شود که کیفیت خوبی را به کاربر ارائه می‌دهد.

 

نظرات خود را ثبت کنید