close
دوربین‌ سالن کنفرانس
Photographer: Anthony Reed

ممکن است برای تماس‌های تصویری یک نفره خود به یک وبکم مناسب یا حتی وبکم بی‌کیفیت لپتاپ خود بسنده کنید. اما زمانی که حرف از جلسه در سالن کنفرانس به میان می‌آید دیگر حرفه‌ای‌ترین وبکم موجود در بازار نیز جواب نیاز شما را نمی‌دهد و برای برقراری جلسه ویدئو کنفرانس نیاز به یک دوربین‌ سالن کنفرانس مناسب دارید.

ویژگی‌هایی که یک دوربین‌ سالن کنفرانس مناسب می‌بایست داشته باشد این است که کیفیت تصویر بالایی داشته باشد، تصویر آن قابل تنظیم باشد، کار با آن و کنترل آن ساده باشد و نرم افزار ویدئو کنفرانس اختصاصی نداشته باشد تا شما با قادر باشید تا با افراد مختلفی با نرم‌افزارهای مختلف در ارتباط باشید.

برترین دوربین‌ سالن کنفرانس ۵ مورد

دوربین‌های سالن کنفرانس مختلفی با ویژگی‌های متفاوتی وجود دارند و در این مطلب قصد داریم تا با ۵ مورد از برترین دوربین‌های موجود در سال ۲۰۲۰ آشنا شویم.

Microsoft LifeCam HD-3000

دوربین‌ سالن کنفرانس

این دوربین‌ سالن کنفرانس یکی از پر قابلیت‌ترین دوربین‌های ویدئو کنفرانس و با یکی از مناسب‌ترین قیمت‌هاست. این دوربین تنها قابلیت‌هایی را به شما ارائه می‌دهد که به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد و تمام قابلیت‌هایی که یک دوربین ویدئو کنفرانس می‌تواند داشته باشد را ندارد.

کیفیت تصویر این دوربین HD 720p است و دارای میکروفون با قابلیت حذف نویز محیط را دارد و قابلیت استفاده با تمامی دستگاه‌های ویندوزی با هر نسخه‌ای از ویندوز و نرم‌افزارهای ویدئو کنفرانس موجود در سیستم‌عامل ویندوز را دارد.

Logitech BCC950

این دوربین ویدئو کنفرانس مناسب جلسات ویدئو کنفرانس کم تعداد و اتاق‌های کوچک است. این دوربین‌ سالن کنفرانس دارای کیفیت تصویر HD 720p است و دارای میکروفون نویزگیر و اسپیکرفون در داخل خود است و با اتصال Plug-and-Play آن تنها کافی است تا این دوربین را به کمک کابل USB به لپتاپ خود متصل کنید و برای کار با آن نیازی به نرم‌افزاری ندارید و دوربین به عنوان وبکم بر روی کامپیوتر شما ظاهر می‌شود.

همچنین دوربین این دستگاه ویدئو کنفرانس دارای زاویه دید ۷۸ درجه و قابلیت چرخش به صورت افقی و عمودی برای تغییر زاویه دید دوربین را دارد.

کنترل از راه دور این دستگاه به شما قابلیت زوم این، زوم اوت، کنترل دوربین، میزان صدا و پاسخ و قطع کردن تماس‌ها را به شما می‌دهد.

برای مطالعه کامل‌تر در رابطه با این محصول پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب بررسی لاجیتک BCC950 را اینجا مطالعه نمایید.

Logitech Connect

لاجیتک Connect

اگر به دنبال دوبین ویدئو کنفرانسی پرتابل و قابلیت برگذاری جلسه ویدئو کنفرانس در هر مکانی هستید این دوربین ویدئو کنفرانس یکی از تنها  انتخاب‌های شماست.

دوربین این دستگاه با کیفیت Full-HD 1080p فیلمبرداری می‌کند و قابلیت چرخش در محور عمودی را دارد.

این دوربین دارای باتری داخلی است و می‌توانید به کمک آن تنها با اتصال به کامپوتر به برگذاری جلسات ویدئو کنفرانس بپردازید.

همچنین به کمک این دوربین‌ سالن کنفرانس می‌توانید به اسکرین میرورینگ بپردازید و یا با تنها استفاده کردن از اسپیکر آن به برگذاری یک جلسه تله کنفرانس بپردازید.

برای مطالعه کامل‌تر در رابطه با این محصول پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب بررسی Logitech Connect را مطالعه نمایید.

Logitech GROUPلاجیتک GROUP

 

این راهکار ویدئو کنفرانس مختص اتاق‌ها و سالن کنفرانس با ابعاد و ظرفیت بالا می‌باشد و برای استفاده به همراه تعداد افراد کمتر از ۵ نفر توصیه نمی‌شود.

این دوربین ویدئو کنفرانس با کیفیت Full-HD 1080p و با زاویه دید ۹۰ درجه فیلمبرداری می‌کند و قابلیت چرخش دوربین در جهات افقی و عمودی را نیز دارد.

همچنین اسپیکر فون این دوربین یالن کنفرانس دارای کنترل کامل بر روی خود و کنترل از راه دور نیز می‌باشد و حتب می‌توانید تنظیماتی برای دوربین را بر روی دستگاه ذخیره کنید تا برای تنظیم دوبین خود به موقعیتی که بسیار استفاده می‌کنید تنها نیاز به فشار یک دکمه برای این کار باشد.

برای مطالعه کامل‌تر در رابطه با این محصول می‌توانید مطلب بررسی سایت زومیت را اینجا مطالعه نمایید.

Logitech MEETUP

لاجیتک MEETUP

دوربین ویدئو کنفرانس Logitech MEETUP یکی از برترین و کامل‌ترین دوربین‌های ویدئو کنفرانسی است که امروزه می‌توانید تهیه کنید. این دوربین مخصوص سالن کنفرانس با ابعاد متوسط و ظرفیت تماس تا ۱۰ نفر را دارد.

دوربین این دستگاه قابیت فیلمبرداری با کیفیت ۴K Ultra-HD را دارد و تصاویری بسیار با کیفیت و با شفافیت بالا را به شما ارائه می‌دهد.

قابلیت اصلی این دوربین و دوربین‌های ویدئو کنفرانس لاجیتک تنظیمات اتوماسیون تصویر و صدای آن است که آن‌ها را از هر دستگاه ویدئو کنفرانس دیگری مجزا می‌کند.

این مجموعه قابلیت‌ها که Logitech Rightsense نام دارد از ۳ قابلیت دیگر تشکیل شده‌اند و با توجه به میکروفون فعال، افراد در حال جنب و جوش و عواملی دیگر می‌تواند تصویر خود را تنظیم کند و صدای وروی میکروفون را به میکروفون خاصی محدود کند تا واضح‌ترین تصاویر و صداها را در اختیار شما قرار دهد.

برای مطالعه کامل‌تر در رابطه با این مجموعه فناوری پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب قابلیت‌های ویدئو کنفرانس لاجیتک را مطالعه نمایید.

همچنین برای مطالعه کامل‌تر در رابطه با این محصول می‌توانید مطلب بررسی لاجیتک MEETUP را در بلاگ کاربران ویدئو کنفرانس مطالعه کنید.

اگر قصد تهیه سیستم ویدئو کنفرانس برای کسب و کار خود را دارید و نمی‌دانید که کدام دستگاه برای سالن کنفرانس شما مناسب‌تر خواهد بود، مطلب خرید ویدئو کنفرانس مناسب را مطالعه نمایید

نظرات خود را ثبت کنید