close
جارو دستی در Hogwarts Legacy

چگونه می‌توان در بازی Hogwarts Legacy جارو دستی گرفت؟ امکان پرواز در اطراف Hogwarts یکی از نکات جذاب بازی Hogwarts Legacy است. در این مطلب با نحوه گرفتن جارو دستی در Hogwarts Legacy و نحوه سوار شدن بر آن آشنا می‌شویم.

Hogwarts Legacy: گرفتن جارودستی

برای گرفتن جارو دستی در Hogwarts Legacy تنها کاری که باید انجام دهید این است که داستان اصلی را ادامه دهید تا به مرحله Flying Class برسید. در این مرحله به صورت کلی با نحوه پرواز با جارو دستی در بازی آشنا می‌شوید.

سپس بعد از به پایان رساندن این مرحله شاپ Sprintwiches Sporting Needs در Hogsmeade باز می‌شود و می‌توانید از این شاپ جارو دستی مورد علاقه خود را به قیمت ۶۰۰ سکه بخرید.

گرفتن جارو دستی در Hogwarts Legacy

این شاپ همیشه در Hogsmeade در موقعیت خود قرار دارد، اما تا زمانی که این مرحله را به پیان نرسانید نمی‌توانید از آن خرید کنید.

بعد از خرید جارو دستی می‌توانید با پرواز با آن بسیار سریع‌تر در مپ Hogwarts بگردید و کالکتیبل‌ها مراحل فرعی بازی را به انجام برسانید.

Hogwarts Legacy: چگونه سوار جارودستی شویم

برای این که سوار جارو دستی جدید خود در Hogwarts Legacy شوید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه L1 را نگهداشته و سپس دکمه دایره را نگهدارید. سپس سوار جارو دستی خود خواهید شد و می‌توانید به آن به نقطه مورد نظر خود در نقشه پرواز کنید.

البته این نکته نیز قابل ذکر است که قسمت‌هایی از نقشه، مانند داخل Hogwarts، شما اجازه پرواز ندارید. برای این که ببینید کجا می‌توانید پرواز کنید و کجا نمی‌توانید باید مینی-مپ خود را بررسی کنید.

در صورتی که در کنار این نقشه آیکن پرنده با یک خط قرمز روی آن مانند ممنوع بودن چیزی نمایش داده می‌شود به این معناست که در موقعیتی که شما در آن قرار دارید امکان پرواز با جارو دستی وجود ندارد.

در صورتی که مطلب راهنمای نحوه گرفتن جارو دستی در Hogwarts Legacy برای شما کاربردی بود، پیشنهاد می‌کنیم تا مطالب راهنمای دیگر ما درباره این بازی را نیز مطالعه کنید:

برچسب‌ها : Hogwarts Legacyراهنمای Hogwarts Legacy

نظرات خود را ثبت کنید