close
گلیچ پول Hogwarts Legacy

همه جادوگران به قدری خوش شانس نیستند که حساب بانکی هری پاتر را داشته باشند. بقیه ما باید با تلاش و سختی درآمد داشته باشیم و در عین حال دانش آموز یک مدرسه جادوگری نیز باشیم. اگر به یک جهش اقتصادی در بازی خود دارید، در این مطلب با گلیچ پول Hogwarts Legacy و بهترین روش‌های داشتن درآمد در آن آشنا می‌شویم.

گلیچ پول Hogwarts Legacy چیست؟

کاری که برای داشتن بیشترین درآمد در Hogwarts Legacy باید انجام دهید زیاد دشوار نیست، البته این مورد بستگی به میزان صبر و تحمل شما هم دارد.

در مراحل ابتدایی بازی اسپل Disillusionment Charm به شما داده می‌شود که اسپلی است که شما را تقریبا نامرئی می‌کند و برای انجام مراحلی از بازی مورد نیاز خواهد بود، اما علاوه بر کاربرد مهم آن در طی کردن داستان اصلی بازی، این اسپل کاربرد دیگری هم دارد.

باز کردن صندوقچه Hogwarts Legacy

بدون شک به یکی از این صندوقچه‌های سفیدرنگ که یک چشم رویشان دارند بر خورده‌اید، این صندوقچه‌‌ها با اسپل باز نمی‌شوند و زمانی که شما به آن‌ها نزدیک شوید خود را می‌بندند.

ترفند باز کردن یا باز نگهداشتن آن‌ها این است که از دیدرس آن‌ها خارج شوید و سپس از اسپل Disillusion Charm استفاده کنید تا نامرئی شوید و آرام به سمت آن بروید تا ۵۰۰ Galleon از آن بردارید.

بیشتر بخوانید: لیست کامل اسپل‌های Hogwarts Legacy

حقیقتا این کار گلیچ پول Hogwarts Legacy محسوب نمی‌شود، اما اگر می‌خواهید تا ۶۰۰۰ Galleon را به سادگی یدست بی‌آورید، با رفتن به Hogsmeade و این روش از ۱۲ صندوقچه‌ای که وجود دارد می‌توانید این مقدار Galleon دریافت کنید.

این کار با دسترسی داشتن به Hogsmeade و داشتن اسپل Disillusion قابل انجام است و در مراحل ابتدایی بازی می‌تواند پول خوبی به شما بدهد.

گلیچ پول Puffskein در Hogwarts Legacy

یک گلیچ پول Hogwarts Legacy خوب دیگر، فارم کردن Puffskein ها و فروش آن‌ها در فروشگاه Brook وPeck در شمال Hogsmeade است. این کار تنها بعد از گرفتن Nab Sack و یکی از اسپل‌های Arresto Momentum، Levioso یا Flipendo امکان پذیر است.

بهترین مکان برای انجام این کار در Puffskein Den در شرق Forbidden Forest بعد از خرابه‌هایAbandoned Ruins است. به این لوکیشن بروید و به لبه Puffskein Den بروید تا Puffskeinها در دسترس شما باشند.

سپس با اسپل‌هایی که بالا گفتبم آن‌ها را ضعیف کنید و با Nab Sack آن‌ها را بگیرید. بین ۳ تا ۶ عدد از آن‌ها را می‌توانید در در دفعه بگیرید.

بعد از گرفتن آن‌ها به سراغ Brook و Peck بروید و Puffskeinها را به Ellie Peck بفروشید. او به ازای هر Puffskein مقدار ۱۲۰ Galleon به شما می‌دهد. سپس با برگشتن به Forbidden Forest و صبر کردن یک روز بازی، Den ریست می‌شود و می‌توانید دوباره Puffskein جمع‌آوری کنید و تا هرچقدر که می‌خواهید از این گلیچ Hogwarts Legacy درآمد داشته باشید.

بیشتر بخوانید: لول آپ کردن در Hogwarts Legacy

در تمام بازی‌های RPG، مشکل کمبود پول در ابتدای بازی وجود دارد، چه بخواهید برای شخصیت خود لباس بخرید، چه اسلحه‌های او را آپگرید کنید. امیدواریم روش‌های بالا به شما در داشتن پول کافی در مراحل ابتدایی بازی Hogwarts Legacy کمک کرده باشد.

برچسب‌ها : Hogwarts Legacyراهنمای Hogwarts Legacyراهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید