close
گیمینگ

لول آپ کردن در Hogwarts Legacy – سریعا در بازی لول خود را بالا ببرید

لول آپ کردن در Hogwarts Legacy

می‌خواهید با سرعت Nimbus 2000 در هاگوارت لگاسی لول آپ کنید؟ در این مطلب شما را برای برای گرفتن exp بیشتر و لول آپ کردن در Hogwarts Legacy راهنمایی می‌کنیم.

چگونه در Hogwarts Legacy لول آپ کنیم

در بازی‌هایی که المان RPG دارند، دریافت exp، بالا بردن لول و خرج امتیازها برای دریافت قابلیت‌ها و توانایی‌های جدید اهمیت بسیار زیادی دارند و در این موضوع Hogwarts Legacy نیز هیچ تفاوتی با بازی‌های دیگر ندارد.

لول شما نه تنها بر تجهیزاتی که می‌توانید همراه خود داشته باشید تاثیر دارد، بلکه در قسمت‌هایی از بازی به شما در باز کردن Talent ها کمک می‌کند.

شما می‌توانید از امتیازهای Talent خود برای بهبود مهارت‌های مبارزه‌ای یا دیگر مهارت‌های خود استفاده کنید. به همین است که لول آپ کردن در Hogwarts Legacy اهمیت بسیار زیادی دارد.

Revelio Pages

جگونه در Hogwarts Legacy لول آپ کنیم

جمع‌آوری صفحات Field Guide ساده‌ترین و پراستفاده‌ترین راه برای دریافت exp برای لول آپ کردن در Hogwarts Legacy است. این صفحات را می‌توانید در نزدیکی موقعیت‌های جالب‌تر بازی مانند موارد زیر پیدا کنید:

  • در نزدیکی مجسمه‌ها و لوکیشن‌های خاص
  • لوکیشن‌های نمادین و اتاق‌ها و تالارها
  • کلاس‌ها
  • اثرهای هنری، نقاشی‌ها و آیتم‌های ارزشمند

این فعالیت اکتشافی با طلسم Revelio شروع می‌شود، طلسمی که در مراحل ابتدایی بازی آن را یاد می‌گیرید که آیتم‌هایی که می‌توانید با آن‌ها تعامل داشته باشید را در محیط اطراف شما هایلایت می‌کند.

پس از مدت کوتاهی اسکرولی باز می‌شود و شما می‌توانید Experience Points بگیرید. با این کار شما به تکمیل کردن این چالش نزدیک‌تر می‌شوید که با تکمیل آن جوایز شگفت‌انگیز، قسمت‌های داستانی و حکایات جالب دریافت خواهید کرد که می‌توانید آن‌ها را در منو بازی و در تب Collections ببینید.

این صفحات نه تنها در دیوارهای Hogwarts، بلکه در تمام نقاط نقشه و لوکیشن‌های خاص بازی پخش هستند و منتظرند تا شما آن‌ها را پیدا کنید.

تعاملات داخل بازی

لول آپ کردن در Hogwarts Legacy

یک راه سریع برای گرفتن صفحات Field Guide و Experience بدون نیاز به تلاش زیاد، تعامل با المان‌های مربط در Walls of Hogwarts است، مانند:

  • مجسمه‌هایی که کره دارند که در جلوی آن‌ها باید طلسم Levioso را فعال کنید، طلسمی که Professor Hecat در اولین جلسه Defence Against The Dark Arts به شما یاد خواهد داد.
  • جام‌های اژدها شکل روی چهارپایه‌ها که باد طلسم‌های آتش‌زا را برای آن‌ها فعال کنید، مانند Incendio که آن را نیز Professor Hecat به شما بعد از انجام اولین ماموریت خود به شما اموزش خواهد داد.
  • صفحات معلق در هوا که در راهرو‌های Hogwarts آزادانه جابه‌جا می‌شوند که در روستاهای کوچک پخش می‌شوند که ما می‌توانید آن‌ها را با Accio که یک طلسم پرکاربرد برای تعامل است که Professor Ronen آن را به شما درکلاس Charm خود یاد خواهد داد، بگیرید.

موقعیت‌های جادویی قدیمی

خارج از مدرسه جادوگری مورد علاقه شما می‌توانید به در موقعیت‌های خاصی، قدیمی‌ترین اشکل جادوگری را یاد بگیرید و از آن‌ها انرژی برای لول آپ کردن در Hogwarts Legacy بگیرید.

می‌توانید این لوکیشن‌ها را در نقشه خود ببینید و در زمان رفتن به این لوکیشن‌ها و انجام مینی پازلی که آنجا وجود دارد، مقدار زیادی Experience در زمان نسیتا کمی دریافت کنید.

البته حل کردن این پازل‌ها نیاز به طلسم‌های پیچیده دارند. همچنین تکمیل چالش‌های مربوط به Ancient Magic Hotspots به شما Ancient Magic Bar بزرگتری هم می‌دهد.

Merlin Trials

بعد از این که با Nora Treadwell در Trials of Merlin آشنا شدید و Ashwinder Scouts را شکست دادید، با Merlin Trials آشنا خواهید شد.

برای حل کردن این پازل‌ها که نیاز به باز کردن برگ‌های Mallowsweet دارید باید از طلسم‌ها برای حل کردن معنا‌های طبیعی، از جمع‌آوری پروانه‌هایی که Lumos دارند گرفته تا روشن کردن مشعل‌هایی با طلسم‌های آتش‌زا خود مانند Confringo و Incendio بپردازید.

با انجام کارهایی که گفتیم در زمان کوتاهی به لول‌های بالا در Hogwarts Legacy می‌رسید و مهارت‌هایی را باز خواهید کرد که در نبردهای Hogwarts Legacy Battlegrounds به شما برتری می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها : Hogwarts Legacyراهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید