close
اخبار

معرفی بازی The Crew Motorfest – زمان انتشار، ویدئو تریلر و گیم پلی

معرفی بازی The Crew Motorfest

اگر فرصت نکردید تا The Crew 2 را بازی کنید، با بازی The Crew Motorfest می‌توانید آن را جبران کنید. با بررسی عوامل موفقیت The Crew 2 که نقشه Open World بزرگ و تنوع ماشین‌های فراوان بود، سومین بازی The Crew قصد دارد تا حال و هوای Forza Horizon 5 را به PlayStation بکشاند. در ادامه با بازی The Crew Motorfest، پلتفرم‌هایی که قرار است برای آن ارائه شود، ویژگی‌های اصلی بازی و زمان انتشار آن آشنا می‌شویم.

معرفی The Crew Motorfest

به هیچ وجه پنهان نیست که The Crew Motorfest در حال کپی برداری فرمول بازی Forza Horizon، ایجاد تغییرات در آن و ارائه آن برای PlayStation است؛ البته The Crew برای Xbox هم ارائه خواهد شد.

فستیوال مسابقات اتوموبیلرانی در جزیره استوایی O’ahu برای تبدیل شدن به بهترین راننده جزیره. البته شما قادر هستید تا سوار موتورسیکلت، قایق و هواپیما نیز بشوید، اما ویدئوهای منتشر شده تنها بخش ماشین بازی را پوشش می‌دهند.

این ویژگی است که این بازی را از Forza متفاوت می‌کند، اما در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت کامل درباره آن صحبت کرد. چیزی که می‌توان درباره آن صحبت کرد سیستم Playlist ها برای دسته‌بندی انواع مسابقات و ماشین‌هاست.

هر Playlist تم مختص به خود را دارد و برای شرکت در آن‌ها باید ماشینی با تم مناسب داشته باشید. Ubisoft اعلام کرده که در زمان انتشار بازی ۱۵ Playlist وجود خواهد داشت که نشان دهنده این است که این پلی‌لیست‌ها با گذر زمان بیشتر خواهد شد.

بازی The Crew Motorfest

اما در حال حاضر ۶ پلی‌لیست در ویدئوها و وب‌سایت Ubisoft برای بازی The Crew Motorfest دیده می‌شود:

  • Made in Japan: ماشین‌های سبک ژاپنی و JDM که احتمالا مسابقات آن تمرکز بر دریفت داشته باشند
  • Motorsports: شامل ماشین‌های Formula 1 می‌شود و مسابقات پیست هستند
  • Off-Roading Addict: تمرکز این پلی‌لیست بر ماشین‌های آفرود و مسابقه در این محیط است
  • Electric Odyssey: سوپر ماشین‌های برقی در این دسته قرار می‌گیرند
  • Vintage Garage: مسابقات مربوط به ماشین‌های کلاسیک و قدیمی
  • Automobili Lamborghini: پلی‌لیست جداگانه و انحصاری برای ماشین‌های لامبورگینی

علاوه بر ماشین‌های مختلف مکانیک مسابقات هر یک از پلی‌لیست‌ها نیز مقداری متفاوت خواهد بود، به عنوان مثال در Off-Roading Addict هندلینگ ماشین‌ها دشوارتر خواهد بود و در Motorsports در حین مسابقه باید توجه‌تان با سلامت لاستیک ماشین و استراتژی مسابقه نیز باشد.

ماشین‌های The Crew Motorfest

در زمان ارائه با وجود بیش از ۶۰۰ ماشین در بازی، ماشین برای تهیه در بازی کم نخواهید داشت. همچنین وجود پلی‌لیست جداگانه برای ماشین‌های لامبورگینی در بازی بی دلیل نیست، چرا که The Crew Motorfest اولین بازی خواهد بود که در آن Lamborghini Revuelto جدید وجود خواهد داشت.

همچنین این بازی نیز یکی از معدود بازی‌هایی خواهد بود که ماشین‌های برند تویوتا، از جمله سوپرا نسل ۴ در آن وجود خواهد داشت که در تریلر بازی این مورد کاملا مورد نمایش قرار گرفته است. وگرنه سوپرا فابریک کجا و Revuelto کجا که با هم تست کنند؟

نسل جدیدتر Supra برای علاقه‌مندان به BMW Z4 نیز در این بازی وجود خواهد داشت و Lotus Evija نیز همینطور و انتظار می‌رود تا با گذشت زمان و آپدیت‌ها لیست ماشین‌های بازی The Crew Motorfest از اینی که هست هم شگفت‌انگیزتر شود.

زمان انتشار The Crew Motorfest

معرفی بازی The Crew Motorfest

این بازی در تاریخ ۱۴ سپتامبر یا ۲۳ شهریور ماه ارائه خواهد شد که می‌توانید آن را به صورت آنلاین تهیه کرده یا دانلود کنید و اگر نسخه فیزیکی بازی را می‌خواهید، باید مقداری صبر کنید، اما این مقدار مشخص نیست.

بازی The Crew Motorfest برای کنسول‌های PS5، PS4، Xbox Series X|S، Xbox One و PC ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: لیست بازی های ۲۰۲۳

2 دیدگاه

    1. با سلام، این موزد به صورت رسمی اعلام نشده‌است، اما با توجه به بازی‌های The Crew قبلی به احتمال بالا نیاز به اتصال به اینترنت برای اجرای بازی خواهید داشت.

نظرات خود را ثبت کنید