close
اخبار

بهترین بازی های ۲ نفره PS5 که می‌توانید بازی کنید

بهترین بازی های 2 نفره ps5

منظورمان از بهترین بازی های ۲ نفره PS5 بازی‌هایی نیست که هر شخص در خانه خود به صورت آنلاین با دوستش بازی کند. بلکه بازی‌هایی که دو نفره با یک کنسول و به اصطلاح Local Multiplayer باشد و نه، فوتبال چه FC 24 و چه eFootball در این لیست نیستند.

این‌ها بازی‌هایی هستند که در خانه می‌توانید با دوستتان یا خواهر و یا برادرتان بازی کنید؛ مانند زمان‌های قدیم‌تر که آنلاین‌ترین حالت بازی وصل کردن کامپیوترها با کابل LAN و کانتر یا نید فور اسپید بازی کردن بود.

بهترین بازی های ۲ نفره پلی استیشن ۵

در ادامه با بهترین بازی های ۲ نفره PS5 لوکال و به صورت خلاصه با هر یک آشنا می‌شویم، به احتمال بالا نام برخی از آن‌ها ممکن است را شنیده باشید.

  • Unravel Two
  • Baldur’s Gate 3
  • Untitled Goose Game
  • Diablo IV
  • Chicory a Colorful Tale
  • WWE 2K24
  • Haven
  • Escape Academy
  • A Way Out
  • It Takes Two

حال به صورت جزئی با هر یک از بازی‌های بالا آشنا می‌شویم تا اگر خوشتان آمد دفعه بعدی که خواستید بازی‌های جدید بریزید یا اکانت بخرید، بدانید کدام بازی ۲ نفره را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین تنظیمات دسته FC 24 | راهنمای کامل نصب SSD در PS5 | آموزش شکستن رینگ در WWE

Unravel Two

با بهبود دنیای ۲ بعدی بازی قبلی خودش، Yarnie در Unravel Two ماجراجویی جدید خودش را در کنار دوستش پسش سر می‌گذارد. یک بازی ۲ نفره با داستان و پازل‌هایی نسبتا ساده که شما را درگیر نمی‌کند، اما تجربه جذابی برای گذراندن زمان در کنار دوستتان است.

Baldur’s Gate 3

می‌توان ساعت‌ها درباره داستان و جزئیات دنیای بازی Baldur’s Gate 3 صحبت کرد و اگر این بازی را بازی نکرده‌اید، پیشنهاد می‌یم تا حتی به عنوان بازی تک نفره نیز آن را بازی کنید.

اما چیزی که انتظار نداشتیم جذابین انجام این بازی به صورت Co-op و دو نفره است، یک بازی داستانی دو نفره، آن هم Baldur’s Gate 3 یکی از بهترین تجربه‌های بازی است که در چند سال گذشته داشته‌ایم.

کسب تروفی‌های Baldur’s Gate 3 در کنار یک نفر دیگر در بازی تجربه‌ای بسیار لذت بخش است. همفکری کردن در موقعیت‌های حساس و البته برخی اوقات هم شکست خوردن در این موقعیت‌ها و تماشای فاجعه‌ای که بعد از آن رخ می‌دهد.

اگر به بازی‌های RPG علاقه دارید و به دنبال یک بازی ۲ نفره هم هستید، Baldur’s Gate 3 یکی از بهترین بازی های ۲ نفره PS5 است که باید آن را بازی کنید.

Untitled Goose Game

بهترین بازی های 2 نفره ps5

همکاری کلمه درستی برای کاری که با بازیکن شماره ۲ در این بازی انجام می‌دهید نیست، همخرابکاری مناسب‌تر به نظر می‌آید.

شما در این بازی ۲ نفره به عنوان ۲ اردک در مزرعه‌ای می‌چرخید و کشاورزی که در این زمین کار می‌کند را بارها و بارها با کارهایتان سکته می‌دهید که در کنار دوستتان این تجربه چندین برابر جذاب‌تر خواهد بود.

Diablo IV

اگر به دنبال چالش‌های بیشتر در بازی دو نفره خود هستید، Diablo IV مناسب شماست. باس فایت‌های سخت و دسته‌ای از دشمنان که باید برای حمله به آن‌ها برنامه دقیقی داشته باشید و هر دو نفرتان باید در طول مسیر هوای یکدیگر را داشته باشید.

تنها با این روش است که در این بازی و البته در دیگر وجه‌های زندگی موفق خواهید بود.

توجه: حالت Local Co-op در بازی Diablo IV تنها در نسخه PS5 بازی وجود دارد و با داشتن نسخه PS4 تنها حالت بازی کردن دو نفره به صورت آنلاین خواهد بود.

Chicory A Colorful Tale

جلوی کسانی که می‌گویند: (این فقط یک بازی Indie است.) این بازی را بازی کنید. Chicory A Colorful Tale یک بازی با داستانی بسیار زیبا از شخصیت بازی Chicory است که یک شگ است که قلم جادویی را پیدا می‌کند که می‌تواند به کمک آن دنیای سیاه و سفید خود را رنگی کند و می‌رود تا منطقه Picnic Province را از شر بی‌رنگی شدید نجات دهد. می‌توانید در این بازی بگردید و دوستان جدید پیدا کنید، اما چرا تنهایی این کار را انجام دهید؟

با انجام دو نفره این بازی لذت آن نیز دو برابر خواهد شد و زمان جذابی را برای شما و دوستتان ایجاد خواهد کرد، فضای این بازی بسیار آرامش بخش، زیبا و موسیقی آن فوق‌العاده است؛ پس دسته دوم را بردارید و مشغول این بازی شوید.

WWE 2K24

بازی که اصولا دو نفره آن بیشتر حال می‌دهد تا تک نفره آن. به صورت دو نفره بازی‌های Tag Team را انجام دهید و یا در مقابل هم بازی کنید؛ انواع مسابقات مختلف از جمله Money in the Bank, Hell in Cell, Steel Cage و…

اگر هم دوست دارید تا یک دست بازی کردنتان مقداری طولانی‌تر شود، پیشنهاد می‌کنیم تا ۲ یا حتی ۳ نفره یک بازی Royal Rumble را شروع کنید و به عنوان نفرات آغازین بازی وارد شوید، اما قبل از این که یکدیگر را بی‌اندازید بیرون ابتدا سعی کنید تا دیگران را بیرون بی‌اندازید و سپس ۲ یا ۳ نفره به جان یکدیگر بی‌افتید.

فکر نکنید که حتی با دست به یکی کردن، داخل رینگ ماندن از ابتدای بازی تا آخر کار راحتی است.

Haven

بهترین بازی 2 نفره ps5 کاپلی

Haven بهترین بازی دو نفره PS5 برای شما و کسی که دوستش دارید است که در کنار یکدیگر بازی کنید و داستان بازی شما را از قبل به یکدیگر نزدیک‌تر خواهد کرد. در این بازی شاهد مبارزه دو عاشق برای یکدیگر برخلاف تمام احتمالات مقابلشان خواهید بود و موفق شدن آن‌ها در این مسیر چیزی است که می‌تواند ارتباط بین شما را نیز زیبا کند.

در Haven شما و همیارتان مراحل بازی را به صورت موازی جلو می‌برید تا خرابی دنیای عجیب و غریبی که در آن هستید را از بین ببرید. تجربه بازی Haven بسیار آرامش بخش و جذاب است که پیشنهاد می‌کنیم تا حتما آن را تجربه کنید.

Escape Academy

قابل بازی به صورت دو نفره آفلاین با نصف شدن صفحه و یا آنلاین، در این پازل دو نفره شما و دوستتان باید با همکاری یکدیگر از Escape Academy فارق‌التحصیل شوید. طراحی این بازی الهام گرفته از اتاق فرارهای واقعی است که حل پازل‌ها را به تجربه‌ای بسیار واقعی تبدیل می‌کند.

هیجان این بازی به مقداری بالاست که در کنار دوستم در هنگام اجرای این بازی زمانی که من در یک اتاق بودم و دوستم در یک اتاق دیگر و او از من خواست تا حروفی را بخوانم تا او یک کد را بدست بیاورد داد می‌زدم، انگار نه انگار که او خودش در نیم متری من نشسته است.

اگر به اتاق فرار علاقه دارید این بازی یکی از بهترین بازی های ۲ نفر PS5 است که می‌توانید بازی کنید.

A Way Out

بهترین بازی های 2 نفره ps5

این داستان جذاب که با انتخابات و نحوه انجام بازی توسط شما داستان آن می‌تواند به شکل‌های متفاوتی جلو برود باید به صورت دو نفره و آفلاین بازی شود. شما در این بازی نقش دو زندانی را دارید که در زندان با یکدیگر آشنا می‌شوید و بعد از فرار از زندان به دنبال افرادی که هر یک از شما را به زندان انداخته‌اند می‌روید.

هر شخصیت در هر مرحله از بازی وظایف جداگانه‌ای را باید انجام دهد و تصمیمات مهمی را باید بگیرد تا داستان بازی به سمت جلو حرکت کند.

سعی کنید تا تصمیمات هوشمندانه‌ای را برای اتفاقات بازی بگیرید تا داستان به شکلی که شما می‌خواهید جلو برود. در پایان نحوه تمام شدن بازی به نحوه تصمیم گیری شما بستگی خواهد داشت.

It Takes Two

بهترین بازی دو نفره PS5

این بازی را به عنوان جذاب‌ترین و بهترین بازی دو نفره PS5 به شما معرفی می‌کنیم. این بازی جذاب و دشوار با حل کردن پازل‌های مختلف که باید با کمک یکدیگر از آن‌ها عبور کنید جلو می‌رود و یک بازی به شدت مفرح و جذاب است که داستانی زیبا نیز پشت آن نهفته است.

بازی که چه گیمرهای حرفه‌ای و چه افراد تازه‌کار از بازی آن لذت برده‌اند و نمی‌توان این بازی دو نفره را شروع کرد و تمام نکرد.

شما چه بازی دو نفره را بازی کرده‌اید و آن را پیشنهاد می‌کنید؟ در بخش نظرات نام بازی‌های مورد نظر خود را بنویسید تا در آینده آن‌ها را به این لیست اضافه کنیم.

نظرات خود را ثبت کنید