close
آزمایش های EMF اسپایدر من 2

آزمایش‌ های EMF چیست؟ مراحلی است که شما باید خودتان لوکیشن آن‌ها را در سطح شهر پیدا کرده و آن‌ها را به انجام برسانید تا بتوانید هر منطقه از شهر را %۱۰۰ کنید. در این مطلب با تمام لوکیشن های EMF Experiments در Marvel’s Spider-Man 2 آشنا می‌شویم.

تمام لوکیشن های EMF Experiments در اسپایدر من ۲

۹ مرحله آزمایش‌ های EMF در اسپایدر من ۲ وجود دارد که در لیست زیر می‌بینید. این مراحل را با Peter انجام خواهید داد و از میان داستان اصلی بازی به بعد این مراحل باز خواهند شد.

در این مراحل باید کارهای مختلفی را برای Emily-May Foundation انجام دهید، مانند کمک به رشد گیاهان یا کنترل یک Bee Drone.

ممکن است تعدادی از آن‌ها را خودتان پیدا کرده باشید؛ برای این که ببنید کدام یک را انجام داده  کدام هنوز باقی‌مانده می‌توانید به تب Missions در منو Pause بازی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

برای مشاهده لوکیشن هرکدام که پیدا نکرده‌اید، روی آن در لیست زیر کلیک کنید:

  1. Little Tokyo: Plant Science
  2. Portside: Plant Science
  3. Two Bridges: Plant Science
  4. Central Park: Bee Drones
  5. Queens Apiary: Bee Drones
  6. Prospect Park: Bee Drones
  7. Central Park: Energy
  8. Brooklyn Heights: Energy
  9. Emily-May Foundation

Little Tokyo: Plant Science

به سمت شمال منطقه Chinatown که می‌روید، باید ۳ نمونه گیاه تهیه کنید و سپس آن‌ها را در کامپیوتر تغییر دهید. سپس آب را باز می‌کنید و باید سوراخ‌های لوله‌ها را با تار خود بپوشانید و ببندید.

Portside: Plant Science

در شمال غرب منطقه Hell’s Kitchen باید یک ماهی بگیرید تا به کمک آن به فرمولاسیون یک پاتوژن بپردازید و از یک سری گیاهان محافظت کنید.

Two Bridges: Plant Science

در سمت شرقی Financial District باید یک گیاه را از دست افراد شرور نجات دهید و سپس از آن محافظت کنید.

Central Park: Bee Drones

در سمت غرب Central Park و شرق Upper West Side باید زنبورها و موش‌ها را به عنوان یک Bee Drone نابود کنید.

Queens Apiary: Bee Drones

در گوشه جنوب شرق منطقه Little Odessa به عنوان یک Bee Drone باید زنبورها و موش‌ها را بزنید و سپس به دنبال پرنده به لانه‌اش بروید.

Prospect Park: Bee Drones

در مرکز منطقه Brooklyn  در Prospect Park نیز باید زنبورها و موش‌ها را از بین ببرید و سپس نقاط امن برای سخت لانه را مشخص کنید. آدم بدها Bee Drone را خواهند دزدید، باید به دنبال آن‌ها بی‌افتید، آن‌ها را بزنید و Bee Drone را از آن‌ها پس بگیرید.

Central Park: Energy

در گوشه گوشه شمال غرب Central Park لباس خود را در می‌آورید و یک دوچرخه برقی را تست می‌کنید و از Checkpoint ها عبور می‌کنید. مطلع باشید که تایمر مرحله از میان مسیر آغاز به کار می‌کند.

Brooklyn Heights: Energy

در شمال منطقه Downtown Brooklyn باید از Web Wings خود برای راه‌اندازی توربین‌هایی در یک ارتفاع خاص استفاده کنید. زمانی که یکی از آن‌ها به مشکل خورد، به مارکری که مشخص می‌شود بروید و Talon Drones ها را از بین ببرید و افراد آن‌جا را بزنید.

Emily-May Foundation

لوکیشن های EMF Experiments

بعد از این که هر ۸ EMF Experiments بالا را انجام دادید، MJ به شما زنگ خواهد زد و می‌گوید که بسته‌ای از Norman Osborn در خانه شماست. به آنجا بروید و بسته را باز کنید، پازل آن را حل کنید تا مراحل EMF Experiments را به صورت کامل انجام داده باشید.

برچسب‌ها : Marvel's Spider-Man 2راهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید