close
سریع ترین ماشین the Crew motorfest

با وجود بیش از ۶۰۰ ماشین در لیست ماشین های بازی The Crew Motorfest پیدا کردن سریع ترین ماشین The Crew Motorfest کار آسانی نیست، به همین دلیل قصد داریم تا در این مطلب شما را با سریع ترین ماشین در این بازی آشنا کنیم.

قبل از این که این ماشین را معرفی کنیم بهتر است بدانید که باید مقدار زیادی پول بازی را قبل از این که حتی فکر تهیه این ماشین را بکنید، جمع‌آوری کرده باشید.

سریع ترین ماشین در The Crew Motorfest چیست

سریع ترین ماشین the Crew motorfest
سریع ترین ماشین در The Crew Motorfest

سریع ترین ماشین در The Crew Motorfest ماشین The HuP ONE Burning Wheeld Edition با سقف سرعت ۵۰۰ کیلومتر بر ساعت یا ۳۱۱ مایل بر ساعت و شتابی وحشتناک است. این ماشین دارای ۱۷۲۲ اسب بخار قدرت و وزن معادل ۲۷۵۶ پوند یا ۱۲۵۰ کیلوگرم خواهد بود.

چگونه سریع ترین ماشین بازی Motorfest را بگیریم

برای گرفتن The HuP ONE Burning Wheels Edition تنها کافیست تا:

  1. به منو اصلی بازی بروید

  2. وارد بخش خرید (با آیکن چرخ خرید) از لیست سمت چپ صفحه شوید

  3. به Vehicle Catalogue بروید

  4. به پایین اسکرول کنید تا به بخش Proto برسید

  5. اسکرول کنید تا The Hup ONE Burning Wheels Edition را پیدا کنید

برای خرید این ماشین به ۴۸۹,۳۰۰ مقدار از پول داخل بازی یا ۶۹,۹۰۰ از پول Premium Credits نیاز خواهید داشت. بعد از این که این ماشین را خریداری کردید گزینه‌های تقویتی برای شما باز می‌شوند که می‌توانید سریع ترین ماشین Motorfest را حتی سریع‌تر کنید.

دقت کنید که سریع ترین ماشین، بهترین ماشین The Crew Motorfest نیست. بله این ماشین بیشترین سقف سرعت و شتاب خارق‌العاده‌ای دارد، اما کنترل و هندلینگ آن از بسیاری از ماشین‌ها ضعیف‌تر است.

سریع ترین ماشین های The Crew Motorfest

اگر از The HuP ONE Burning Wheels Edition خوشتان نمی‌آید یا با آن رانندگی کرده‌اید و از آن خسته شده‌اید و به دنبال ماشین جدیدی هستید که وقت خود را با آن بگذارید که همچنان بسیار سریع باشد؛ دو ماشین دیگر را به شما معرفی می‌کنیم.

این ماشین‌ها با سقف سرعت ۴۳۶ کیلومتر بر ساعت Bugatti Chiron Super Sport 300+ و Koenigsegg Agera R Drift Edition سال ۲۰۱۲ با ۱۵۷۷ و ۱۱۴۰ اسب بخار هستند.

البته این ماشین‌ها بسیار گران‌تر از سریع ترین ماشین بازی هستند. قیمت بوگاتی ۲,۴۴۶,۵۰۰ پول داخل بازی و کوئنیگزگ ۹۸۳,۵۰۰ پول داخل بازی است.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها : The Crew Motorfestراهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید