close
بهترین اسلحه های Helldivers 2

در Helldivers 2 اسلحه شما مهم‌ترین یار شما در بازی است؛ در کنار هم تیمی‌هایتان البته. خودتان و اسلحه‌تان را به خوبی بشناسید و با انتخاب بهترین اسلحه های Helldivers 2 هیچ دشمنی نمی‌تواند شما را شکست دهد. با بررسی تمام اسلحه های Helldivers 2، از مارکسمن رایفل‌ها گرفته تا شات گان‌های اتوماتیک، کلت‌ها و نارنجک‌ها، به شما بهترین اسلحه های Helldivers 2 را معرفی می‌کنیم.

بهترین اسلحه ها در Helldivers 2

اسلحه‌های فراوانی در Helldivers 2 و از ابتدای بازی وجود دارد و اسلحه های اصلی که در بازی از آن‌ها استفاده می‌کنیددر اسلات‌های Primary یا اصلی و Secondary یا ثانویه قرار می‌گیرند؛ البته یک بخش سوم Support یا پشتیبان نیز با انتخاب Stratagem مناسب خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین Stratagem های Helldivers 2

Breaker – Shotgun

بهترین اسلحه Helldivers 2
  • نقطه قوت این اسلحه: Light Armor Penetrating
  • نحوه باز کردن اسلحه: Page 4 of Standard Warbond

Breaker اسلحه مورد علاقه شخص خودم در بازی است که دلایل زیادی نیز برای آن دارم. دمیج آن بسیار زیاد است که برای آسیب رساندن برای انمی‌هایی با هر ابعاد و اندازه مناسب است.

Damage Drop-off آن کم است، به این معنی که اگر انمی را با فاصله زیاد بزنید، مقدار دمیجی که به او می‌دهید با انمی که درست مقابل شماست تفاوت زیادی ندارد که باعث می‌شود تا انمی‌ها نتوانند فاصله‌شان را با شما کم کنند؛ اگر هم این اتفاق افتاد، ایرادی ندارد.

Damage Spread به این معناست که اگر حتی به باگ‌های زره دار که در هنگام شلیک شما زیر زره‌شان پناه می‌گیرند هم شلیک کنید، پا‌هایشان دمیج خواهد دید و می‌توانید آن‌ها را بکشید، با وجود این که Breaker قدرت نفوظ به زره‌های سنگین را ندارد.

شاتگان Breaker بهترین اسلحه Helldivers 2 است که برای هر نوع Mission مناسب است و با دمیج بالا و ویژگی‌هایی که در توضیح آن گفتیم نمی‌توانیم اسلحه بهتری را برای اسلحه Primary شما در Helldivers 2 پیشنهاد دهیم.

P-19 Redeemer – Pistol

بهترین اسلحه secondary در Helldivers 2
  • نقطه قوت این اسلحه: Light Armor Penetrating, One Handed
  • نحوه باز کردن اسلحه: Page 2 of Standard Warbond

قدرت P-19 Redeemer شگفت‌انگیز است، خصوصا با توجه به این که چقدر زود می‌توانید آن را باز کنید؛ اما باید توجه کنید که با انتخاب این اسلحه چه جیزی را دارید از دست می‌دهید. این اسلحه قدرت فراوانی برای از پا درآوردن انمی‌هایی که در فاصله نزدیک و متوسط هستند و زره ندارد، دارد.

اما نکته منفی آن این است که مصرف مهمات P-19 Redeemer بسیار زیاد است و تنها ۴ خشاب تیر دارید و همیشه باید به دنبال Ammo Crate باشید و یا درخواست تجهیزات کنید.

با این حال P-19 Redeemer یکی از بهترین اسلحه های Helldivers 2 و بهترین اسلحه برای دسته Secondary یا ثانویه محسوب می‌شود.

SG-8 Punisher – Shotgun

  • نقطه قوت این اسلحه: Light Armor Penetrating, Rounds Reload
  • نحوه باز کردن اسلحه: Page 1 of Standard Warbond

یکی از بزرگترین مزیت‌های این شاتگان (حتی نسبت به Breaker) این است که ریلود آن با خود گلوله یا Shell انجام می‌شود و نه خشاب، هر زمان که فرصتی داشتید می‌توانید آن را ریلود کنید. همچنین دمیج این اسلحه از اسلحه‌های دیگر بالاتر است و آن را به یکی از بهترین اسلحه های Helldivers 2 برای فاصله‌های کم تبدیل می‌کند.

G-16 Impact – Grenade

بهترین نارنجک Helldivers 2
  • نحوه باز کردن اسلحه: Page 5 of Standard Warbond

تفاوت زیادی در میان دو نارنجکی که در ابتدای بازی دریافت می‌کنید وجود ندارد، G-6 سطح بیشتری را پوشش می‌دهد و HE دمیج بیشتری به انمی‌های قوی‌تر وارد می‌کند، اما هردو آن‌ها یک مشکل اساسی دارند: نمی‌توانند سریعا به دشمن دمیج دهند.

G-16 Impact به لحظه‌ای که به چیزی برخورد کند منفجر می‌شود. پس دیگر خبری از خارج شدن باگ از سوراخ درست بعد این که نارنجکی را در سوراخ انداختید و حالا نارنجک شما دوباره بالا می‌آید و جلوی خودتان می‌ترکد، وجود ندارد.

انفجار در لحظه برخورد در این نارنجک آن را برای دمیج دادن به انمی‌هایی که زره سنگین دارند نیز مناسب می‌کند، چرا که نیاز به زمانبندی درست برای پرتاب نارنجک برای انفجار در زمانی که باگ به آن می‌‌رسد وجود ندارد.

AR-23P Liberator Penetrator

  • نقطه قوت این اسلحه: Armor Penetrating
  • نحوه باز کردن اسلحه: Page 6 of Standard Warbond

Liberator Penetrator یکی از بهترین اسلحه های Helldivers 2 است و تنها یک نقطه ضعف باعث می‌شود تا بهترین اسلحه کل بازی نباشد، نداشتن حالت شلیک Full Automatic. با این وجود این اسلحه نیز انتخابی عالی در برابر انمی‌های زره دار مانند باگ‌هایی که زمانی که به آن‌ا شلیک می‌کنید، زیر زره‌شان پنهان می‌شوند، است؛ می‌توانید از روی زره هم آن‌ها را بزنید.

اگر به دنبال اسلحه‌ای هستید که بتواند از زره دشمنان نیز عبور کند، دنبال اسلحه دیگری نروید، البته از ضخیم‌ترین زره‌ها عبور نمی‌کند، اما با استفاده از آن به همراه Recoilless Rifle Support به حداکثر نفوظ آن می‌رسید.

R-63 Diligence – Marksman Rifle

  • نقطه قوت این اسلحه: Light Armor Penetrating, Rounds Reload
  • نحوه باز کردن اسلحه: Page 2 of Standard Warbond

اگر تفنگ های سبک Scout را دوست دارید، Diligence یک گزینه عالی برای شماست. در برابر Automaton ها عالی عمل می کند، اما استفاده از آن در برابر تعداد زیادی از Terminid ها به دلیل سرعت بالا و نامنظم بودن حرکت آن‌ها می‌تواند دشوار باشد. اما اگر دقت کافی داشته باشید، R-63 Diligence یکی از بالاترین میزان دمیج به ازای هر شلیک را در بین تمام اسلحه های Helldivers 2 دارد.

اگر افراد دیگر در تیم شما از Punisher یا Liberator استفاده می‌کنند و روی انمی‌های نزدیک تمرکز دارند، Diligence برای شما انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. اگر این اسلحه را به عنوان Primary برداشتید، Redeemer را به عنوان اسلحه Secondary خود انتخاب کنید تا اگر اوضاع خراب شد و انمی‌ها نزدیک شدند یک یکی از آن‌ها توانست به شما نزدیک شد، سریع از شر آن خلاص شوید.

SMG-37 Defender

  • نقطه قوت این اسلحه: Light Armor Penetrating, One Handed
  • نحوه باز کردن اسلحه: Page 3 of Standard Warbond

اسلحه Defender عملکردی مشابه، اما نه به خوبی Liberator دارد، اما از طرفی می‌تواند آن را یکدستی استفاده کرد که برای زمان‌هایی که باید چیزی را همراه خود حمل کنید مناسب است. همچنین Defender مقداری دمیج بیشتری با هر شلیک خود نسبت به Liberator وارد می‌کند و این کار را با Recoil کمتری انجام می‌دهد؛ البته با سرعت شلیک کمتر (که به نظر من ارزشش را دارد).

اگر Support Weapons همراه خود دارید، SMG-37 Defender بهترین اسلحه Helldivers 2 برای انتخاب به عنوان اسلحه پشتیبان و استفاده روی دشمنان زره دار است.

AR-23 Liberator

  • نقطه قوت این اسلحه: Light Armor Penetrating
  • نحوه باز کردن اسلحه: Unlocked by Default

با وجود این که AR-23 Liberator از ابتدای بازی باز است، از اکثر اسلحه‌هایی که در ادامه باز می‌کنید بهتر است و بهترین اسلحه Helldivers 2 در ابتدای بازی محسوب می‌شود. با وجود این که با سرعت نسبتا زیادی مهمات خود را مصرف می‌کند، اما قدرت زیادی هم دارد و بهترین اسلحه Helldivers 2 برای اکثریت بازیکنان تا زمانی که Breaker را باز می‌کنند خواهد بود.

برچسب‌ها : Helldivers 2راهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید