close
راهنمای کامل پابجی موبایل

پابجی موبایل قدیمی‌ترین بازی سبک بتل رویال برای موبایل و یکی از پرطرفدارترین این سری از بازی‌ها برای موبایل است. PUBG Mobile بیشتر از ۳۰ میلیون بازیکن فعال در سراسر جهان دارد و اگر بخواهید در سطح بالایی بازی کنید باید تمام نکات این بازی را برای بهتر کردن بازی خود بدانید. در این مطالب مختلف درباره این بازی به صورت راهنمای کامل پابجی موبایل جمع‌آوری شده‌اند.

راهنمای ۰ تا ۱۰۰ پابجی موبایل

در ادامه به تمام نکاتی که درباره آن‌ها مطلب کامل‌تری نوشته شده‌است اشاره خواهد شد تا در صورت نیاز آن‌ها را مطالعه کنید و اطلاعات بیشتری درباره این بازی کسب کنید و بازی خود را بهتر کنید.

همچنین این مطلب بروزرسانی خواهد شد و در زمان انتشار مطالب بیشتر، لینک آن مطلب در این صفحه قرار خواهد گرفت.

راهنمای کامل PUBG Mobile

بهترین اسلحه ها در پابجی موبایل – راهنمای کامل پابجی موبایل

حتی اگر بهترین بازیکن پابجی موبایل را با اسلحه‌‌های نامناسب به مبارزه بفرستید، ممکن است چند نفری را شکست دهد، اما نمی‌تواند وین بگیرد.

به همین دلیل استفاده از اسلحه‌های مناسب و آشنایی با بهترین اسلحه‌‌ها در PUBG Mobile در اولویت اطلاعاتی است که باید درباره این بازی داشته باشید.

البته با توجه به نحوه بازی هرکس بهترین اسلحه برای او متفاوت خواهد بود و ممکن است یک نفر با M416 و مبارزه از فاصله متوسط بهتر بازی کند و فرد دیگری با Vector و در فاصله نزدیک عملکرد بهتری داشته باشد.

در مطلب بهترین اسلحه ها در پابجی موبایل، بهترین اسلحه‌ها و کاربری هرکدام از آن‌ها توضیح داده شده‌است.

بهترین لوکیشن لوت در ارانگل – راهنمای کامل پابجی موبایل

بعد از این دانستید از چه اسلحه‌‌هایی می‌خواهید استفاده کنید باید با توجه به خط مسیر هواپیما ببینید که کجا می‌خواهید فرود بیایید و از کجا می‌خواهید بازی خود را شروع کنید.

قاعدتا نقاطی از نقشه که لوت خوبی دارند و نزدیک به خط مسیر هواپیما هستند در ابتدای بازی بسیار شلوغ خواهند شد و اگر به تازگی شروع با بازی پابجی موبایل کرده‌اید، در این راهنمای پابجی موبایل به شما توصیه می‌کنیم تا زمانی که کاملا کنترل بازی را یاد نگرفته‌اید به این موقعیت‌ها نروید.

اگر هم در گذشته بازی‌های جنگی دیگر، چه موبایل و چه در کنسول یا کامپیوتر انجام داده‌اید و با این سبک از بازی‌ها آشنا هستید پیشنهاد می‌کنیم تا حتما به موقعیت‌های پو لوت و شلوغ بروید؛ چرا که بسیاری از افراد در زمانی که تازه بازی را شروع کرده‌اید و لول شما کم است نمی‌توانند تا شما را شکست دهید.

در مطلب مکان های مناسب لوت در پابجی موبایل این موقعیت‌ها در نقشه ارانگل معرفی شده‌اند و نکاتی برای پریدن از هواپیما و سریع‌تر و قبل از دشمنان رسیدن به این نقاط گفته شده‌است.

بهترین تنظیمات پابجی موبایل

شما می‌توانید در بخش تنظیمات، تنظیمات داخل بازی خود، مانند جای دکمه‌های مختلف و اندازه آن‌ها، میزان برداشت لوت به صورت خودکار، حساسیت تاچ و حرکات شما، زاویه دید بازیکن و… را تغییر دهید. تغییر این تنظیمات به شیوه درست باعث بهبود کنترل شما نسبت به بازی می‌شود و بهتر شدن کنترل بازی شما باعث بهتر شدن بازی شما می‌شود.

پس پیشنهاد می‌کنیم تا حتما مطلب بهترین تنظیمات پابجی موبایل را مطالعه کنید.

بهترین ماشین‌های PUBG Mobile – راهنمای کامل پابجی موبایل

وسایل نقلیه زیادی در پابجی موبایل وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توانید با هم تیمی‌هایتان در نقشه ارانگل موقعیت خود را تغییر دهید؛ از خودروهای زرهی و سدان‌های معمولی گرفته تا مانستر تراک و گلایدر!

اما همه این خودروها برای جابه‌جا شدن در نقشه مناسب نیستند و میزان جان خود ماشین‌ها، نحوه رانندگی، تعداد افرادی که می‌‌توانند سوار آن‌ها شوند و… متفاوت است.

در مطلب بهترین ماشین های PUBG Mobile بهترین وسایل نقلیه و ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن‌ها و روشی برای بهبود موتور ۳ نفره گفته شده‌است (باید آن را پنچر کنید!).

ترفندهای پابجی موبایل – راهنمای کامل پابجی موبایل

راهنمای پابجی موبایل

حال که اسلحه‌ها ماشین‌ها و لوکیشن‌های مناسب را شناختید، باید با بازی و کسب تجربه بتوانید استراتژی بازی برای خود تعریف کنید.

به عنوان مثال بدانید که اگر در شروع بازی کجا پریدید سپس برای رفتن به لوکیشن دیگر کدام مسیر بهتر خواهد بود، بازیکنان با توجه به نحوه کوچکتر شدن زون بازی چه کارهایی با کسانی که بیرون زون هستند می‌توانند انجام دهند و چگونه باید مراقب آن‌ها بود.

اگر هنوز مدت زیادی نگذشته است که پابجی موبایل را نصب کرده‌اید، مطلب آموزش پابجی موبایل را مطالعه کنید؛ اگر هم مقدازی تجربه کسب کرده‌اید و به دبال نکات بیشتری هستید مطلب ترفندهای پابجی موبایل را مطالعه کنید.

نصب پابجی موبایل در کامپیوتر – راهنمای کامل پابجی موبایل

آیا می‌دانستید که می‌توانید پابجی موبایل را در کامپیوتر نصب کنید و با ماوس و کیبورد بازی کنید؟ استفاده از ماوس و کیبورد کنترل بسیار بیشتر و بهتری نسبت به بازی به شما می‌‌دهد.

با استفاده از ماوس و کیبورد به سادگی قادر خواهید بود تا انمی‌های خود را شکست دهید و بازی را ببرید و اما چند نکته درباره این کار وجود دارد:

  1. پابجی موبایل متوجه می‌شود که شما در حال بازی با کامپیوتر هستید و کنترل بهتری نسبت به این بازی دارید، به همین دلیل شما را با افراد دیگری داخل بازی می‌برد که آن‌ها هم در حال بازی با کامپیوتر هستند.
  2. اگر دوستان شما که با موبایل بازی می‌کنند به همراه شما بازی کنند، آن‌ها هم به همراه شما وارد بازی می‌شوند که در آن بقیه با کامپیوتر بازی می‌کنند؛ پس دوستان شما در بازی با شما ضعیف‌تر خواهند بود.
  3. اگر حساب بازی شما به صورت همزمان هم در یک موبایل باشد و هم در کامپیوتر، اکانت شما به مدت ۱۰ سال بن خواهد شد.

نحوه نصب پابجی موبایل در کامپیوتر را برای اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

یوسی رایگان در پابجی – راهنمای کامل پابجی موبایل

در بازی پابجی موبایل چندین نوع پول مختلف وجود دارد؛ اما یکی از آن‌ها که نوع پولی است که باید با پول واقعی بخرید و جالب‌ترین اسکین‌ها با این نوع پول درون بازی قابل خریداری‌اند، UC است.

اما روشی برای گرفتن UC رایگان در مقادیر کم نیز وجود دارد.

پابجی موبایل با دسته بازی

همانطور که گفتیم کنترل‌های تاچ و روی صفحه نمایش کنتل نسبتا کمی به بازیکن می‌دهند؛ دلیل آن‌هم این است که بازیکن باید با انگشتان خود هم موبایل را نگهدارد و هم با گوشی کار کند.

یکی از راه‌حل‌ها برای این مشکل اجرا پابجی موبایل در کامپیوتر است که درباره آن صحبت کردیم؛ اما راه دیگر استفاده از یک دسته بازی بلوتوث است.

دسته بازی بلوتوث به اندازه ماوس و کیبورد به شما کنترل نمی‌دهد؛ اما از دکمه‌های لمسی صفحه نمایش بسیار بهتر است. دقت کنید که با انجام این کار نیز در کنار بازیکنانی که با Emulator بازی می‌کنند بازی خواهید کرد؛ چرا که برای انجام این کار باید پابجی موبایل را از طریق نرم‌افزار خاصی باز کنید تا دسته بازی بلوتوث شما به درستی کار کند.

برای آشنایی با نحوه انجام این کار مطلب پابجی موبایل با دسته بازی را مطالعه کنید. این کار هم در اندروید و هم در iOS قابل انجام است.

پرنده رایگان در پابجی موبایل

در اوایل بازی خیر، اما بعد از گذشت زمانی ممکن است افرادی را در لابی ببینید که پرنده‌ای بر شانه خود دارند. این افراد یا بازیکنان قدیمی‌تر هستند و یا این پرنده را خریداری کرده‌اند. این یک شاهین یا فالکون است و در بازی به عنوان Companion یا همراهی کنند شناخته می‌شود.

شما می‌توانید آن را با پول UC خریداری کنید، اما یک روش رایگان برای گرفتن فالکون در پابجی موبایل وجود دارد.

اگر سوالی درباره پابجی موبایل دارید و یا نکته‌ای را می‌دانید که از این مطلب یا مطالب دیگر جا افتاده است می‌‌توانید آن را در بخش نظرات ثبت کنید تا به سوال شما پاسخ دهیم یا نکته شما را به این مطلب یا مطالب دیگر اضافه کنیم و یا حتی مطلب جدیدی درباره آن منتشر کنیم.

برچسب‌ها : PUBG Mobileپابجی موبایلراهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید