close
مرحله my mailman was a zombie

مرحله My Mailman was a Zombie زمانی در Dead Island 2 قابل انجام خواهد بود که جعبه پستی قفل را در کنار ماشین پست در خیابان‌های Bel-Air پیدا کنید. بعد از آن مرحله My Mailman was a Zombie که یکی از مراحل دسته Lost & Found است آغاز می‌شود. در این مطلب با لوکیشن کلید های پستچی در Dead Island 2 آشنا می‌شویم.

جایزه اتمام این مرحله یک اسلحه خاص است و توصیه می‌کنیم تا حتما این مرحله را به پایان برسانید چرا که این اسلحه یکی از بهترین اسلحه های Dead Island 2 است و در مراحل ابتدایی بازی بسیار کاربردی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

لوکیشن کلید های پستچی در Dead Island 2

نقشه کلید های پستچی

برای پیدا کردن این کلیدها و گرفتن اسلحه در ابتدا باید مرحله را آغاز کنید و برای این کار باید ماشین پست را که در نقشه بالا مشخص شده‌است پیدا کنید.

در سمت چپ ماشین کاغذی وجود دارد که آدرس‌هایی در آن وجود دارد که به شما می‌گوید با طی کردن آن نقشه به یک اسلحه خفن می‌رسید، اما توضیح زیادی نمی‌دهد. ۳ آدرس داخل کاغذ را می‌بینید:

  • Colt Swanson
    70 Alpine Drive
  • Tao, c/o The GOAT Pen
    59 Alpine Drive
  • Mr & Mrs Doe
    143 Glitterati Corner

تمام این آدرس‌ها در Bel-Air هستند، اما شما نمی‌دانید که باید به دنبال چی باشید یا دقیقا کجا بروید. در واقع باید به دنبال بسته‌هایی به شکل زیر باشید:

بسته های پست Dead island 2

به هر لوکیشن Package که در نقشه مشخص شده‌است بروید یکی از چرخ‌های بسته بالا را در نزدیکی یک در یا ورودی خانه پیدا خواهید کرد. هر یک از آن‌ها را که پیدا کنید، کاراکتر شما حرفی می‌زند که پیدا شدن آن را تایید کند.

زمانی که سومین چرخ بسته را پیدا می‌کنید با Wayne ملاقات می‌کنید و با او آشنا می‌شوید، آقای پستچی!

او را بکشید و سپس کلیدی که قفل بسته‌ای که پشت ون پست قرار دارد را بدست خواهید آورد. اسلحه داخل این بسته Raven است، یک اسلحه کمیاب و قدرتمند که با شلیک‌های موفق پشت‌سر هم دمیج آن افزایش پیدا می‌کند.

برچسب‌ها : Dead Island 2راهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید