close
درآمد سریع در Dead Island 2

با وجود این که داوم باید با زامبی‌ها سروکله بزنید، اما همچنان پول ارزش خود را در Dead Island 2 حفظ کرده است. درست است که بیشتر پول شما خرج خرید اصلحه و آپگرید کردن آن‌ها خواهد شد؛ اما همچنان برای خرید تجهیزات دیگر مانند Med Pack و مهمات نیاز به پول بیشتر خواهید داشت؛ به همین دلیل درآمد سریع در Dead Island 2 اهمیت دارد.

چندین راه برای داشتن درآمد در دد ایسلند ۲ وجود دارد که بازیکنان به صورت طبیعی و با پیشرفت در بازی ممکن است برخی از آن‌ها را یاد بگیرند. اما با بالا رفتن لول شما هزینه‌هایتان بالا خواهد رفت و نیاز به درآمد سریع در Dead Island 2 خواهید داشت و روش‌هایی وجود دارند که بسیار سریع‌تر برای شما در بازی درآمدزایی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

پولدار شدن در Dead Island 2

رفتن به Hell-A

درآمد سریع در Dead Island 2

راحت‌ترین راه برای سریع پولدار شدن در دد ایسلند ۲ گشتن دقیق تمام نقاط خیابان‌های لس‌آنجلس (LA تبدیل به Hell-A شده‌است) است. و با وجود این که این بازی کاملا اوپن ورلد نیست، مناطق زیادی برای گشتن وجود دارد.

بسیاری از خانه‌ها و مغازه‌های LA متروک هستند و شما می‌توانید اتاق‌ها را بگردید و به دنبال صندوقچه یا دیگر نقاطی که معمولا در آن‌ها پول وجود دارد باشید.

معمولا در گاو ‌صندوق‌ها پول وجود دارد، اما در اکثر مواقع قفل هستند.

زامبی‌هایی که با آن‌ها تعامل خواهید داشت نیز روش دیگری برای داشتن درآمد در دد ایسلند ۲ است. بعد از کشتن یک زامبی ممکن است نوشابه انرژی‌زا، پروتئین خوراکی و حتی پول از آن‌ها بی‌افتد. با وجود این که تمام آیتم‌ها و زامبی‌ها ری-اسپان می‌شوند، این یک منبع بی‌پایان برای درآمد در بازی است.

فروش تجهیزاتی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید

فروش اسلحه دد ایسلند 2

بازیکنان می‌توانند اسلحه‌ها و تجهیزاتی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنند را به تریدرها بفروشند و پول بگیرند. اسلحه‌ها می‌توانند هزاران دلار ارزش داشته باشند، خصوصا اگر از دسته Rare یا Superior باشند.

تریدرها اقلام دیگر مانند پارچه و سیم را نیز از شما می‌خرند، اما به قیمت پایین‌تر.

با بالاتر رفتن Skill Level بازیکنان اسلحه‌های قدرتمندتر و با ارزش‌تری برایشان باز می‌شود و می‌توانند اسلحه‌های ضعیف‌تر قبلی‌شان را به فروش برسانند یا اگر از اسلحه جدیدشان استفاده نمی‌کنند، آن را بفروشند.

گلیچ پول دد ایسلند 2

همیشه تریدرها در دسترس نخواهند بود، به همین دلیل بهتر است تا هر زمان که به آن‌ها برخوردید بیشترین استفاده را از آن‌ها ببرید.

تریدرها معمولا در مکان‌های امن‌تر و بدون زامبی مانند خانه Emma و The Blue Crab هستند. با نزدیک دن به تریدرها لیبل Trade به رنگ سفید بالای سر آن‌ها ظاهر می‌شود.

گلیچ Dead Island 2

گلیچ پول Dead Island 2

این روش درآمد سریع در Dead Island 2 است که بسیاری از بازیکنان با آن آشنا نیستند. این گلیچ به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا اسلحه‌‌های خود را در یک سشن Co-op آنلاین Duplicate کنند.

بعد از بکاپ گرفتن از فایل سیو هر تعداد که می‌خواهید اسلحه روی زمین بی‌اندازید. سپس بازی را سیو کنید، از بازی خارج شوید و فایل سیو جدید را با سیو قبلی عوض کنید.

با ورود دوباره به بازی، اسلحه‌‌هایتان دست خودتان خواهد بود و اسلحه‌های روز زمان هم اسپان خواهند شد. و به این شکل اسلحه‌های دوپلیکیت شده خود را به یک تریدر بفروشید و سپس به سراغ برداشتن اسلحه‌های اصلی‌تان بروید.

برچسب‌ها : Dead Island 2راهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید