close
گیمینگ

اسلحه های Dead Island 2 – بهترین گان‌ های جزیره مردگان ۲ را بشناسید

بهترین اسلحه های dead island 2

برای انتخاب بهترین اسلحه های Dead Island 2 گزینه‌های بسیاری وجود دارد و با وجود این که چندین اسلحه Legendary و خاص در بازی وجود دارد، مادهای بسیاری هم در بازی وجود دارد که می‌توانند تقریبا هر اسلحه این بازی به به بهترین اسلحه برای نیاز شما تبدیل کند.

برای توضیح این که بهترین گان های دد ایسلند ۲ کدام هستند و سیستم اسلحه این بازی چگونه کار می‌کند، باید کل اسلحه‌های Legendary و خاص بازی را معرفی کنیم و بگوییم که در کجا می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید و چگونه باید آن‌ها را تقویت کنید.

انواع اسلحه های Dead Island 2

اسلحه های Dead Island 2

در این بازی به طور کلی ۲ نوع اسلحه وجود دارد: Melee و Ranged. هرکدام از این ۲ نوع به ۴ نوع مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم، اما نکته مهم اینجاست که هر نوع اسلحه Uncommon (سبز) و بالاتر می‌تواند با Perk ها و Mod ها تقویت شود و بهبود یابد.

Modها و Perkها در Dead Island 2 به این شکل کار می‌کنند:

  • مادهای اسلحه های Dead Island 2 باعث بیشتر شدن دمیج یک اسلحه با اضافه شدن آتش، برق و… می‌شوند.
  • پرک‌های اسلحه‌های Dead Island 2 قابلیت‌های شخصیت شما را تغییر می‌دهند و می‌توانند در کاربری‌های خاص برای بازیکنان مناسب باشند. به عنوان مثال پرک Agile باعث می‌شود تا کیل‌ها سرعت واکنش شما را در بازی افزایش دهد؛ اما می‌توانند اثر منفی هم داشته باشند، به عنوان مثال Enhanced Perk دمیج را افزایش می‌دهد اما Durability شما را کاهش می‌دهد.

همانطور که گفتیم اسلحه‌های Melee و Ranged هرکدام به ۴ دسته متفاوت تقسیم می‌شوند که هرکدام تمرکز بر قابلیت خاصی در اسلحه دارند، مانند قدرت خالص اسلحه و دمیج آن یا سرعت آن و تعداد باری که می‌توانید در یک بازه زمانی استفاده کنید و…

انواع اسلحه های Melee در Dead Island 2

  • Maiming – دمیج بیشتری وارد می‌کنند و در زمان Maim کردن دشمنان باعث بیشتر شدن Stamina می‌شود.
  • Frenzy – اسلحه‌های با سرعت بالا و امکان وارد کردن تعداد ضربه بیشتر، اگر بتوانید پشت سر هم تعداد ضربات موفق زیادی داشته باشید ضربه‌های شما برای زمان محدودی تبدیل به ضربه‌های Critical می‌شوند. همچنین سرعت وارد کردن ضربات سنگین نیز با این نوع اسلحه بیشتر است.
  • Bulldozer – تمام ضربات سنگین شما Critical هستند و دمیج Stability بیشتری را به زامبی‌های Stun وارد می‌کنند. پرتاب آن‌ها نیز باعث دمیج خوردن زمبی‌های نزدیک به آن می‌شود.
  • Headhunter – تمام هدشات‌ها Critical خواهند بود، حملات سنگین Agility شما را افزایش می‌دهند و در زمان حمله سرعت شما را نمی‌گیرند.

انواع اسلحه های Ranged در Dead Island 2

  • Demolition – شلیک به زامبی‌های Vunerable و Stunned از نوع Critical محسوب می‌شوند و باعث افزایش Toughness در زمان Reload کردن می‌شوند.
  • Rapid-Fire – اسلحه‌هایی که سرعت شلیک بالایی دارند و شلیک دقیق پشت سر هم دقت شلیک شما را افزایش می‌دهد و بعد از مدتی شلیک‌های شما به Critical تبدیل خواهند شد.
  • Tactical – حرکات دفاعی باعث افزایش سرعت شما در حرکت و ری‌لود کردن می‌شوند و در بازه زمانی محدود نیز شلیک‌های شما Critical خواهند بود.
  • Sharpshooter – سرعت شلیک آن‌ها کم است اما شلیک به سر همیشه Critical است.

بیشتر بخوانید: گلیچ پول Dead Island 2

بهترین اسلحه های Dead Island 2

بهترین اسلحه های Dead Island 2

بهترین اسلحه ها در Dead Island 2، ۱۱ اسلحه Legendary یا Unique هستند که در طول بازی آن‌ها را پیدا می‌کنید. بیشتر این اسلحه‌ها جایزه مراحل غیر اصلی بازی هستند یا در یک جعبه قفل شده هستند که برای باز کردن آن‌ها باید زامبی با اسم خاصی را پیدا کرده و بکشید، چرا که کلید آن دست این زامبی است.

بیشتر بخوانید: کلیدهای Dead Island 2

در لیست زیر خلاصه‌ای از اسلحه‌های Legendary و Unique بازی، نوع آن‌ها و مرحله‌ای که باید انام دهید را می‌بینید.

NameTypeMission
PeggySuperior Rifle/SharpshooterSide Quest: Creature Comforts, Bel-Air
RavenRare Rifle/SharpshooterLost & Found: My Mailman was a Zombie, Bel-Air
O-Kami and WhiskeyRare Sword/Maiming,Side Quest: The Ballad of Rikky Rex, Beverly Hills
Extinction EventSuperior Pistol/DemolitionStory: Justifiable Zombicide, Beverly Hills
Big ShotLegendary Pistol/DemolitionSide Quest: It’s not your Fault, Bel-Air
The BrutalizerLegendary Machete/MaimingSide Quest: Body Art, Bel-Air
Jade DragonSuperior Sword/MaimingSide Quest: The Terror of Sound Stage 7, Monarch Studios
Blood RageLegendary Knife/SharpLost & Found: Fool’s Gold, The Pier
Emma’s WrathLegendary Hammer/BulldozerStory: Hollywood Ending
The OneLegendary Sword/MaimingSide Quest: Beacon of Hope, Hollywood Boulevard
Zom-B-GonSuperior Blunt/MaimingSide Quest: Going Viral, Hollywood Boulevard

در ادامه نیز بیشتر با هر یک از این اسلحه‌ها و نحوه بدست آوردن آن‌ها آشنا می‌شویم .

Peggy

این اسلحه یکی از اولین اسلحه‌های Unique است که با انجام مرحله Creature Comfort در Bel-Air در بازی می‌گیرید. باید در این مرحله یک بازیگر به نام Curtis Sinclair را پیدا کنید و سپس به خانه Emma برگردید. سپس او شما ره به دنبال الکل و سیگار برگ می‌فرستد. آن‌ها را پیدا کنید و اسلحه Peggy را دریافت می‌کنید.

یک اسلحه Sharpshooter قدرتمند، خصوصا با توجه به این چه چقدر زود در بازی می‌توانید آن را بگیرید. اولین مزیت این اسلحه دمیج بالای آن است که زامبی‌ها را با شلیک به عقب پرتاب می‌کند.

Raven

Raven یکی دیگر از اسلحه های Dead Island 2 است که در نوع Sharpshooter قرار می‌گیرد و با شلیک‌های دقیق پشت سر هم دمیج آن افزایش پیدا می‌کند.

برای گرفتن آن باید یک پست چی را در Bel-Air تعقیب کنیدبا وجود این که با پیدا کردن ون پست آدرسی از او را پیدا می‌ید، اما این آدرس کمک زیادی به شما نمی‌کند، به همین دلیل نقشه زیر را برای شما قرار دادیم که باید به آن‌ها بروید.

به دنبال چرخ خریدی پر از بسته باشید، با رفتن به سومین لوکیشن پست چی اسپان می‌شود و با کشتن و برداشتن کلید او و برگستن به ون پست و باز کردن جعبه پشت آن این اسلحه را دریافت خواهید کرد.

Extinction Event

این ریوالور Demolition دمیج اسیدی به زامبی‌ها وارد می‌کند و یک ابر Caustic می‌سازد که بر دیگر زامبی‌های مقابل شما نیز اثر می‌گذارد. این اسلحه را بعد از انجام مرحله اصلی Justifiable Zombicide و در گاو صندوقی در خانه Nikki Gutte دریافت می‌کنید.

بعد از به پایان رسیدن این مرحله‌، زامبی با کلید در حیاط اسپان می‌شود.

O-Kami and Whiskey

این شمشیر Maiming باعث افزایش Limb Damage و Durability می‌شود. برای گرفتن این اسلحه باید Rikky Rex را در Beverly Hills پیدا کنید و مرحله The Ballad of Rikky Rex را انجام دهید.

Big Shot

این اسلحه کمری Demolition گلوله‌های انفجاری شلیک می‌کند که باعث Stun شدن و گیج شدن زامبی‌ها می‌شود. این جایزه مرحله غیر اصلی It’s Not Your Fault است که در خانه Emma Jaunt در Bel-Air از Luciana می‌گیرید، او دختری است که لپتاپ دارد.

Brutalizer

برای گرفتن این قمه Maiming باید ۵ مرحله را برای Francesca هنرمند در Bel-Air انجام دهید. در هر مرحله باید تکه‌هایی از زامبی جمع‌آوری کنید و زمانی که همه آن‌ها را به او بدهید، این اسلحه را می‌گیرید. دمیج فیزیکی و Maiming این اسلحجه بسیار بالاست و حتی می‌تواند افکت‌های وضعیت زامبی‌ها را از زامبی‌ای به زامبی دیگر منتقل کند!

Jade Dragon

سلاح‌های جزیره مردگان 2

اسلحه Jade Dragon را به عنوان جایزه یکی از مراحل غیر اصلی Monarch Studios به نام Terror of Sound Stage 7 می‌گیرید. این اسلحه Dead Island 2 باعث افزایش Toughness و سرعت حمله شما می‌شود.

Blood Rage

این چاقو تند و تیز را از یکی از مراحل Lost & Found به نام Fools Gold در Pier می‌گیرید.

برای گرفتن آن در اسکله به برج نجات غریق بروید، در آنجا باید با Dante مبارزه کنید و مرحله از آنجایی آغاز می‌شود که او را شکست می‌دهید و نوشته‌ای را پیدا می‌کنید.

در این مرحله باید کمد و دو تلفن همراه را پیدا کنید تا با گاو صندوق دسترسی پیدا کنید؛ اما اطلاعاتی که بدست می‌آورید واضح نیستند، پس از این نقشه برای راهنمایی استفاده کنید.

Emma’s Wrath

این چکش یکی از بهترین اسلحه های Dead Island 2 است و دمیج فیزیکال بسیار زیادی را به زامبی‌ها وارد می‌کند. زامبی‌های Traumatised با ضربه این چکش پرتاب می‌شوند و به هر دشمنی که بخورند به آن‌ها نیز دمیج وارد می‌کنند.

له کردن زامبی‌ها هم یک شلیک شات‌گانی به این اسلحه می‌دهد و دفعه بعدی که به زامبی با آن حمله می‌کنید آن‌ها را منفجر می‌کند.

Zom-B-Gon

این تبر Frenzy دمیج Bleed را از زامبی به زامبی دیگر منتقل می‌کند و جایزه مرحله غیر اصلی Going Viral in Hollywood Boulevard است. این مرحله بعد از به اتمام رساندن داستان اصلی بازی قابل انجام است.

The One

این شمشیر زامبی‌ها را ضعیف می‌کند و باعث انفجار بعد از متلاشی کردن زامبی‌ها می‌شود.

این شمشیر را به عنوان جایزه مرحله غیر اصلی Beacon of Hope که باید آن را از نزدیک تئاتر در بلوار Hollywood بعد از به اتمام رساندن داستان اصلی بازی، شروع کنید.

برچسب‌ها : Dead Island 2راهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید