close
گلیچ پول بی نهایت NFS Unbound

بازی Need for Speed Unbound جدیدترین بازی ار فرنچایز محبوب Need for Speed است که با ارائه آپدیت‌ها و محتوای جدید بازیکنان خود را سرگرم ماشین‌های جدید و دستکاری‌ها و تقویت‌های خود نگه می‌دارد. اما خرید ماشین و تقویت آن نیاز به پول دارد و برای راحت‌تر کردن پول درآوردن در این بازی شما را با گلیچ پول NFS Unbound آشنا می‌کنیم.

برای پول در آوردن در NFS Unbound کار عجیب و غریبی نیاز نیست انجام دهید؛ تنها کافیست مسابقه‌ها را برنده شوید. البته با با جلورفتن در داستان بازی مسابقات سخت‌تر می‌شوند و پول درآوردن دشوارتر می‌شود.

اما گلیچ پولی که در NFS Unbound وجود دارد به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی پول زیادی را در زمان کمی بدست آورید.

دقت کنید که گلیچ پول Need for Speed Unbound مانند یک رمز نیست که آن را بزنید و پول بگیرید و باید برای آن مقداری تلاش کنید. اما تنها کاری که باید انجام دهید این است که مسابقاتی که به شما می‌گوییم را برنده شوید.

بیشتر بخوانید: قبل از تهیه NFS Unbound بخوانید | سیستم مورد نیاز NFS Unbound | نصب VPN روی PS4 و PS5 | لیست بازی های ۲۰۲۳ + زمان انتشار و پلتفرم‌ها

فعال کردن گلیچ پول بی نهایت NFS Unbound

گلیچ پول NFS Unbound

بعد از ورود به Garage و انتخاب گزینه Play، توجه کنید که یک Weekly Calendar وجود دارد که در هر شنبه یا Saturday آن مسابقات Qualifier Races وجود دارد که جایزه‌های آن مقادیر زیادی پول و یک ماشین جدید است.

هرچقدر در بازی جلوتر بروید، مسابقات Qualifier Races سخت‌تر می‌شوند؛ اما همچنان امکان استفاده از گلیچ پول NFS Unbound که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد وجود خواهد داشت.

فعال کردن گلیچ پول Need for Speed Unbound

  1. باز کردن Qualifier Races

    ابتدا باید خود Qualifier Races را با انجام مسابقات دیگر باز کنید. سریع‌ترین راه برای این کار ورود به یک مسابقه، بردن آن و بلافاصله برگشتن به Garage برای پایان روز یا Day در بازی است. این کار را تا زمانی انجام دهید که Qualifier Races برای شما باز شود. حالا می‌توانید با انجام Qualifier Races و اول شدن در آن‌ها پول زیادی بگیرید.

  2. برنده شدن در Qualifier Races

    در مسابقات Qualifier باید در ۳ مسابقه مختلف شرکت کنید و در همه آن‌ها برنده شوید. برای این که این کار ساده‌تر شود می‌توانید قبل از ورود به این مسابقات سطح سختی بازی را روی Relaxed قرار دهید.

  3. خروج از بازی

    زمانی که این مسابقات را برنده شدید ویدئویی از بازی یا Cutscene به شما نمایش داده می‌شود که جوایز شما را نشان می‌دهد. بعد از این ویدئو یا ویدئو دیگر به شما نشان داده می‌شود که در زمان نمایش داده شدن این ویدئو باید از بازی خارج شوید و آن را ببندید تا گلیچ بازی را فعال کنید.

  4. ورود دوباره به بازی

    زمانی که دوباره وارد بازی شوید خواهید دید که جوایز مسابقات Qualifier را گرفته‌اید، اما می‌توانید دوباره در این مسابقات شرکت کنید و نیازی به به پایان رساندن ۷ روز دیگر بازی ندارید.

با تکرار این گلیچ و شرکت مداوم و برنده شدن در مسابقات Qualifier Races می‌توانید پشت سر هم جایزه این مسابقات را بگیرید.

گلیچ پول NFS Unbound به تعداد بی نهایت باز قابل اجراست.

برچسب‌ها : NFS Unboundراهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید