close

با توجه به نرم افزارهای ویدئو کنفرانس بسیاری که موجودند، انتخاب یک نرم‌افزار برای استفاده می‌تواند دشوار باشد، خصوصاً زمانی که می‌خواهید تا از آن نرم‌افزار برای ارتباط با کل اعضای کسب و کار خود استفاده کنید.

در لیست پایین انتخاب‌های ما از بهترین نرم‌افزار های ویدئو کنفرانس را می‌توانید مشاهده کنید:

  • Skype for Business
  • Join.Me
  • Google Hangouts

نرم افزارهای ویدئو کنفرانس

نرم‌افزار ویدئو کنفرانس پلتفرمی است که افراد به صورت تکی یا گروهی می‌توانند در آن با یکدیگر به صورت تصویری در تماس باشند. یکی از مثال‌های بارز این موضوع نرم‌افزار Skype است که توسط کسب و کارهای کوچک و متوسط استفاده می‌شود.

نرم‌افزار ویدئو کنفرانس به نرم‌افزار تماس تصویری شباهت زیادی دارد، اما تفاوت‌های عمده‌ای با این دسته از نرم‌افزارها دارند .

برای مطالعه بیشتر در رابطه با نرم افزارهای ویدئو کنفرانس پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب “نرم افزار ویدئو کنفرانس چیست” را مطالعه نمایید.

 

نرم افزارهای ویدئو کنفرانس

Skype for Business

قبل از هر چیزی باید به این نکته اشاره کنیم که نرم‌افزار اسکایپ محصول شرکت مایکروسافت است و علاوه بر ویژگی‌های نرم‌افزار قابلیت‌هایی مانند امنیت بالا (با توجه به قوانین امنیتی شرکت مایکروسافت) و قابلیت کار با نرم‌افزارهای دیگر این شرکت مانند مجموعه Office 365 دارد.

نسخه رایگان نرم‌افزار Skype for Business تا ۲۵ نفر را در یک جلسه ویدئو کنفرانس شرکت می‌دهد و با برقراری تعداد ۳ میلیارد دقیقه تماس روزانه یکی از پراستفاده‌ ترین نرم افزارهای ویدئو کنفرانس به شمار می‌آید و بسیار پرطرفدار است.

برای آشنایی بیشتر با نرم‌افزار اسکایپ و نحوه کار با آن پیشنهاد می‌کنیم تا مطلب مربوط به نرم‌افزار اسکایپ را مطالعه نمایید.

 

نرم افزارهای ویدئو کنفرانس

Join.Me

Join.Me یکی از ساده‌ترین نرم افزارهای ویدئو کنفرانس است و حتی این نرم‌افزار از طریق وب نیز ار می‌کند و برای استفاده از آن نیاز به دانلود هیچ‌فایلی ندارید.

این نرم‌افزار یک قابلیت جالب به اسم Whiteboarding دارد که به کاربرای صفحه خالی‌ای را نشان می‌دهد که می‌توانید آن را با اطلاعات و پر کنید و اطلاعات آن به صورت زنده نمایش داده می‌شود.

همچنین برای پیوستن به جلسه ویدئو کنرانس می‌توانید لینک تعریف کنید و از درست کردن IDهای طولانی بپرهیزید.

با توجه به تعریف دورکاری، این نرم افزار یکی از بهترین نرف افزار های موجود برای ارتباط با افراد دورکار است.

 

نرم افزارهای ویدئو کنفرانس

Google Hangouts

نرم افزار Google Hangouts ابزاری فوق‌العاده برای کسب و کارهای دورکار است که قصد برقراری جلسات به صورت دوره‌ای را دارند. با چت گروپ‌های ۱۰۰ نفره و برقراری تماس تصویری با ۱۰ نفر به صورت همزمان، این نرم‌افزار را به نرم‌افزاری فوق‌العاده برای به اشتراک گذاری ایده خود با همکارانتان است.

این نرم‌افزار با Gmail نیز به خوبی کار می‌کند و مانند Join.Me، این نرم‌افزار نیز در وب کار می‌کند و برای استفاده از آن نیاز به دانلود هیچ فایلی را ندارید.

جالب‌ترین قابلیت این نرم‌افزار قابلیت Hangouts Meet است که به کمک یادگیری ماشین (Machine Learning) می‌تواند به آنالیز تقویم افراد بپردازد و زمان مناسبی را به شما که در حال تنظیم زمانی برای جلسه هستید پیشنهاد کند و بعد از تنظیم زمان مناسب، آن را در تقویم گوگل تمامی افراد دعوت شده به جلسه به صورت خودکار قرار دهد.

 

یکی از مزیت‌های دورکاری قابلیت کار از هر مکانی است؛ اما این موضوع به معنای کاهش ارتباط افراد دورکار همکار نیست و این افراد می‌بایست به کمک نرم افزارهای ویدئو کنفرانس مناسب در ارتباط به یکدیگر باشند.

برچسب‌ها : دورکارینرم افزارنرم افزار skypeنرم افزار اسکایپنرم افزار ویدئو کنفرانسنرم افزارهای ویدئو کنفرانس

نظرات خود را ثبت کنید