close
مکان‌های مخفی گنگ‌های RDR2

شما هم از حمله گنگ‌های رقیب خسته شده‌اید؟ می‌توانید با از بین بردن مکان‌های مخفی گنگ‌های RDR2 یا همرنا رد دد ۲ از شر آن‌ها خلاص شوید.

به صورت کلی ۶ لوکیشن Gang Hideout در بازی وجود دارند که اگر نسخه Special Edition بازی را داشته باشید این تعداد به ۷ افزایش پیدا می‌کند. همچنین در طول داستان بازی ۴ عدد از این لوکیشن‌ها را پیدا خواهید کرد و دیگر لوکیشن‌ها نیز بعد از Chapter 6 قابل گرفتن خواهد بود.

همچنین با به دست گرفتن تمام Gang Hideout ها در بازی رد دد ۲ می‌توانید به نقاط بیشتری از نقشه فست ترول کنید. فست ترول به روش‌های مختلفی در بازی امکان پذیر است و یکی از آن‌ها فست ترول به مکان‌های مخفی گنگ‌های RDR2 است.

بیشتر بخوانید: فست ترول در رد دد ۲

مکان‌های مخفی گنگ ها در رد دد ۲

در جدول زیر با لوکیشن کلی مکان های مخفی و این که هرکدام از آن‌ها توسط کدام گنگ اشغال شده‌است آشنا می‌شویم:

گنگ اشغال کنندهلوکیشن کلیامکان اشغال در چپتر
O’DriscollsCumberland Forest2
Lemoyne RaidersShady Bell3
Murfree BroodBeaver Hollow5
O’DriscollsHanging Dog Ranch6
Del Lobo’s GangThieves’ Landing6
Del Lobo’s GangFort Mercer6
Del Lobo’s GangTwin Rocks6

O’Driscolls در Cumberland Forest

مکان مخفی گنگ ها در رد دد 2

درست در کنار Cumberland Forest در کابین ۶ گوشه، اعضای گنگ O’Driscoll را می‌بینید. این گنگ توسط Colm O’Driscoll اداره می‌شود که رابه خوبی با گنگ Van Der Linde ندارد، به این دلیل که برادرش توسط Dutch کشته شده‌است.

O’Driscoll ها کمیت را به کیفیت ترجیح می‌دهند، به همین دلیل افراد گنگ آن‌ها زیاد اما ضعیف هستند، به همین دلیل بهتر است تا با تجهیزات و مهمات فراوان به سراغشان بروید. در Chapter 2 بازی با این گنگ مواجه خواهید شد.

Shady Bell در جنوب غرب Saint-Denis

در جنوب شرق Rhodes مکان مخفی Shady Bell قرار دارد که به دست گنگ نژادپرست Lemoyne Raiders اشغال شده‌است. این گنگ بزرگترین گنگ بازی نیستند، اما بیشتر افراد آن را افراد جنگی تشکیل داده‌اند. در حالت عادی در Chapter 3 با آن‌ها مواجه خواهید شد.

Murfree Brood در Annesburg

Walt Murfree را به یاد دارید که یک مادر را به گروگان گرفت و برای آزاد کردن او تجهیزات درخواست کرد؟ او یکی از اعضای این گنگ وحشی است که متاسفانه خود این شخص را در این لوکیشن پیدا نخواهیم کرد.

لوکیشن مخفی گنگ Murfree Brood در Beaver Hollow و در کمپی در غرب Annesburg قرار دارد، درست در بالای Elysian Pool.

این گنگ از افراد وحضی و معتادها تشکیل شده‌است که هرکس که در نزدیکی آن‌ها باشد را مورد حمله قرار می‌دهند. آن‌ها مانند اعضای گنگ O’Driscolls پولدار و ثروتمند نیستند و در زمان لوت کردن آن‌ها سیگار و گیاهان دیگر پیدا خواهید کرد.

آن‌ها از آرتور و افراد شهر به شدت نفرت دارند که خوب است، به این دلیل که هر زمان که به سمت آرتور حمله می‌کنند پول زیادی همراهشان است.

در تصویر زیر می‌توانید با زوم بیشتری لوکیشن مخفی گنگ Murfree Brood را ببینید.

مکان gang hideout در رد دد 2

O’Driscolls ها در Hanging Dog Ranch

مکان‌های مخفی گنگ‌های RDR2

Hanging Dog Ranch دومین مخفیگاه و مکان مخفی گنگ O’Driscolls در رد دد ۲ است و نگهبانی زیادی از آن می‌شود. در این لوکیشن لوت زیادی وجود ندارد، اما تجهیزات و منابع زیادی در آن قرار دارد.

این لوکیشن در غرب Valentine و Wallace Station قرار دارد. می‌توان گفت در شمال غرب Big Valley و شمال Strawberry نیز هستد.

با وجود این که این مکان اکنون در دست O’Driscoll ها است، اما در داستان به دلیل رقابت بالا، این لوکیشن به دست گنگ‌های مختلف می‌افتد. اکثر افراد از این نکته گله دارند که زمانی که به این لوکیشن می‌روند، چیزی وجود ندارد، به این دلیل که باید ساعت ۱ شب به آنجا بروید.

در Chapter 6 به سراغ این مکان مخفی گنگ‌ها در رد دد ۲ خواهید رفت. در تصویر پایین موقعیت دقیق‌تر این مکان نشان داده شده‌است.

این‌ها ۴ مکان مخفی گنگ‌ها بودند که در داستان بازی به سراغشان خواهید رفت. ۲ مکان دیگر را باید خودتان پیدا کنید و بعد از اتمام Chapter 6 می‌توانید به سراغشان بروید. در ادامه لوکیشن این دو Gang Hideout را به شما نشان خواهیم داد.

Thieves Landing نزدیک Flat Iron Lake

مکان مخفی گنگ Del Lobo’s در Thieves Landing محافظان بسیار کمری دارد. این لوکیشن در جنوب Black Water در ایالت New Austin قرار دارد. توجه کنید که بهتر است تا پول کمی با خود به آنجا ببرید، چرا که این مکان در Flat Iron Lake است که هیچ افسری در آنجا حضور ندارد.

لوکیشن دقیق Thieves Landing

مکان‌های مخفی گنگ‌های RDR2

Del Lobo’s در Fort Mercer

می‌توان گفت سخت ترین مکان مخفی گنگ در رد دد ۲ همین مکان است که توسط Del Lobo’s اداره می‌شود و مکان مخفی اصلی این گنگ با بیشترین تعداد افراد است. این مکان نظامی ره شده در جنوب غرب Armadillo, Tumbleweed قرار دارد.

ممکن است این مکان را از بازی Red Dead Redemption اصلی به یاد داشته باشید؛ البته در آن بازی نمی‌توانستید وارد آن شوید.

Bill در اینجا زندگی می‌کرد، اما متاسفانه او دیگر اینجا نیست. از نظر سخت بودن تصاحب مکان‌های مخفی گنگ های RDR2، این مکان سخت‌ترین آن‌هاست و وارد آن شدن بسیار دشوار است.

در این مکان دیوارهای دفاعی با طراحی دارای تاکتیک وجود دارند که به کسانی که داخل هستند این امکان را می‌دهند تا از زوایای باریک به سمت شما شلیک کنند.

Del Lobo’s در Twin Rocks

در گذشته این مکان متعلق به گنگ Walton در بازی اول بود، اما حالا این مکان به دست Del Lobo’s افتاده است و در منطقه New Austin در شمال Armadillo در Chollo Springs قرار دارد. نگهبانان زیادی در این مکان وجود ندارند.

باید بگوییم که این لوکیشن تنها برای بازیکنان نسخه Ultimate Edition در دسترس خواهد بود و اگر این نسخه از بازی را ندارید، فقط به ۶ مکان مخفی دیگر دسترسی خواهید داشت.

با مکان‌های مخفی گنگ‌ها در RDR2 آشنا شدیم. اگر به تازگی این بازی را شروع کرده‌اید، حمله Gang Hideout ها فکر خوبی برای پولدار شدن نیست و برای این کار بهتر است به سراغ رمز های رد دد ۲ و نقشه‌های گنج در رد دد ۲ بروید. احتمال پیدا کردن نقشه گنج در این مکان‌ها هم ۱۲٫۵ درصد است که زیاد نیست.

همچنین نیاز به منابع و زمان زیادی برای رفته به این مکان‌های مخفی و خالی کردن آن‌ها دارید. اما اگر قابلیت Fast Travel در رد دد ۲ را باز کرده‌اید، می‌توانید با به دست گرفتن Gang Hideout ها به نقاط بیشتری فست ترول کنید.

نکاتی درباره مکان‌های مخفی گنگ‌های RDR2

مکان‌های مخفی گنگ‌های رد دد 2

قبل از به پایان رساندن داستان بازی هم می‌توانید به مکان‌های مخفی گنگ‌ها در RDR2 بروید و آن‌ها را به دست بگیرید؛ اما بعد از چند ساعت این مکان‌ها دوباره به دست گنگ‌ها می‌افتد.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم که برای به دست گرفتن آن‌ها مراحل داستانی بازی را طی کنید تا به هر کدام برسید و سپس بعد از تمام شدن بازی به سراغ ۲ یا ۳ مکان آخر بروید.

البته با هربار تخلیه کردن این مکان‌ها ۱۵۰ XP می‌گیرید؛ اگر کشته‌ها را هم حساب کنید با تخلیه یک مکان مخفی حدود ۳۰۰ XP می‌گیرید.

همچنین با وجود این که احتمال پیدا کردن نقشه گنج به گرفتن مکان‌های مخفی گنگ‌ها در رد دد ۲ کم است می‌توانید کاری کنید که احتمال این اتفاق بیشتر شود.

زمانی که به سراغ Gang Hideout ها رفتید، قبل از کشتن رئیس آن‌ها اول دیگران را بکشید، به این دلیل که بعد از کشتن رئیس‌شان، جنازه‌اش Despawn می‌شود. زمانی که با او تنها شدید می‌توانید او را رها کنید و نکشید، با این کار احتمال پیدا کردن نقشه گنج درون جعبه زیاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: مکان نقشه‌های گنج در رد دد ردمپشن ۲

برچسب‌ها : راهنمای بازیراهنمای بازی Red Dead Redemption 2

نظرات خود را ثبت کنید