close
فست ترول در رد دد 2
Red Dead Redemption 2_20181031222041

ساده‌ترین راه جابه‌جا شدن در نقشه Red Dead Redemption 2 سفر با اسب است؛ اما با توجه به مپ بزرگ بازی و این که اسب‌ها در رد دد ردمپشن ۲ به سرعت ماشین‌ها در GTA V نیستند و باید در میان راه استراحت هم بکنند؛ روش سریعی برای رفتن از یک گوشه نقشه به گوشه دیگر آن نیست. به همین دلیل در این مطلب با نحوه فست ترول در رد دد ۲ آشنا می‌شویم تا به سرعت بتوانیم مسافت‌های طولانی را طی کنیم.

فهرست مطالب

آیا می‌توانید در Red Dead Redemption 2 تله پورت کنید؟

خیر، شما امکان تله پورت کردن مانند بازی اول Red Dead Redemption را ندارید. اما در رد دد ۲ می‌توانید از Gang Hideout ها به یکدیگر منتقل شوید. این کار هم به این شکل نیست که هر وقت که خواستید نقشه را باز کنید و به نقطه مورد نظر خود منتقل شوید.

بیشتر بخوانید: تمام رمز های Red Dead Redemption 2

فست ترول در رد دد ۲ با قطار

فست ترول در رد دد 2 با قطار

در این بازی شبکه راه‌آهن بسیار کامل و گسترده‌ای وجود دارد. Arthur می‌تواند با رفتن به ایستگاه‌های قطار و یا محل توقف قطارها و خرید بلیط از نقطه‌ای نز نقشه به نقطه‌ای دیگر از آن برود.

قطارها طبق برنامه خود و بدون تاخیر حرکت می‌کنند و شما از این روش می‌توانید به ایستگاه‌هایی که تا به حال به آنجا نرفته‌اید هم بروید.

البته سفر با قطار در بازی هزینه دارد و هزینه آن بستگی به مسافتی که قرار است طی کنید دارد. پرداخت ۱۰ دلار در ابتدای بازی دشوار است، اما در ادامه بازی با مشکل پول مواجه نخواهید بود.

مزیت سفر با قطار در رد دد ۲ این است که بعد از ۱۰-۲۰ ثانیه به مقصد خود خواهید رسید و اسب شما هم در ایستگاه منتظر شما خواهد بود.

اگر هم نمی‌خواهید تا هزینه بلیط را بپردازید، می‌توانید روی یک قطار در حال حرکت بپرید، این کار را می‌توانید به صورت پیاده و یا روی اسب انجام دهید؛ البته توجه کنید که برای این کار قطار باید به کندی در حال حرکت باشد.

با این کار زمان بیشتری طول می‌کشد تا به مقصد خود برسید، چرا که شما نیز در زمان واقعی حرکت قطار با آن حرکت می‌کنید و در تمام ایستگاه‌ها توقف خواهید کرد.

البته با این کار می‌توانید هرجا که خواستید از قطار پایین بپرید، در حالی که با خرید بلیط تنها در ایستگاه‌ها می‌توانید پیاده شوید.

زمانی هم که سوار قطار شدید می‌توانید تا با صوت زدن کاری کنید که اسب‌تان شما را دنبال کند. اسب در حال حرکت زمانی که شما از قطار پایین بپرید یا در ایستگاه توقف کنید، می‌ایستد.

منطقا فست ترول در رد دد ۲ با این روش تنها به نقاطی ممکن است که ریل قطار از آنجا رد شده باشد؛ مانند Saint Denis, Valentine, Annesburg, Rhodes، البته ایستگاه‌هایی در وسط نا کجا آباد نیز در بازی وجود دارند.

فست ترول در رد دد ردمپشن ۲ با کالسکه

فست ترول در رد دد ردمپشن 2 با کالسکه

شما می‌توانید با کالسکه یا Stagecoach فست ترول کنید. ایستگاه‌های این کالسکه‌ها در نقشه با آیکن ستون تلگرف نشان داده شده‌اند. شما می‌توانید با کلیک روی ستونی که در این لوکیشن قرار دارد بلیط بخرید.

حتما لازم نیست تا کالسکه آنجا باشد تا بتوانید این کار را بکنید، اما ممکن است کالسکه‌ای هم در این لوکیشن حاضر باشد. مانند فست ترول با قطار، سفر با کالسکه هم هزینه دارد و هزینه آن بسته به مسافت سفر شماست و قیمت آن تقریبا با قطار یکسان است.

مزیت Stagecoach نسبت به قطار این است که می‌توانید به نقا بیشتری با این روش سفر سفر کنید، مانند Strawberry که منطقه‌ای در بالای کوهستان است. و زمانی که به مقصدتان برسید، اسب‌تان آنجا منتظر شما خواهد بود.

نکته‌ای که وجود دارد این است که در مراحل ابتدایی بازی نمی‌توانید از این کالسکه‌ها استفاده کنید. با شروع Chapter دوم و کشف مناطق جدید این امکان برای شما باز خواهد شد.

نکته دیگر این است که اگر Bounty برای شما مشخص شده باشد، مانند زمانی که جرمی مرتکب شده باشید، نمی‌توانید از این کالسکه‌ها استفاده کنید؛ می‌توانید با پرداخت مبلغ Bounty در دفاتر پست داخل بازی دوباره این امکان را باز کنید.

نحوه فست ترول از Gang Hideout

فست ترول در رد دد 2

از روش‌هایی که برای جابه‌جا شدن سریع‌تر از حالت معمول در این بازی وجود دارند، این حالت است که بیشتر از همه به فست ترول شبیه‌تر است. فست ترول در رد دد ۲ از Gang Hideout ها رایگان است، طبیعتا برای تله پورت کردن نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت.

البته قبل از این کار باید این امکان را از کتاب داخل کمپ خریداری کنید.

  • به صفحه Lodging در کتاب بروید.
  • ابتدا باید آپگرید First Things First را به قیمت ۲۲۰ دلار خریداری کنید. این کار فست ترول در رد دد ۲ را باز نمی‌کند، اما برای انجام این کار نیاز است.
  • Fast Travel Map را در خط بعدی کتاب به قیمت ۳۲۵ دلار خریداری کنید. از این به بعد می‌توانید از Gang Hideout به Gang Hideout های دیگر فست ترول کنید، نقشه این کار در کنار تخت خواب آرتور خواهد بود. با برداشتن آن مقصد خود را انتخاب کنید.
نقشه فست ترول در رد دد 2
فست ترول در رد دد 2

همچنین نقشه‌ای متصل به کنار واگن آرتور، در سمت مخالف تخت او، نیز برای این کار خواهد بود؛ از این نقشه هم می‌توانید مقصد خود را انتخاب کنید.

این روش فست ترول در Red Dead Redemption 2 بهترین گزینه برای جابه‌جایی سریع در نقشه است و بیشترین گزینه‌ را در بین تمام روش‌ها دارد و تقریبا می‌توان از این طریق به هر لوکیشنی رفت (در ابتدا مقصدهای قابل انتخاب Gang Hideout هایی هستند که توسط آرتور کشف شده‌اند).

همچنین آرتور با اسب خود سفر می‌کند، پس زمانی که به مقصد رفتید می‌توانید با اسب خود به مقصد نهایی خود برسید.

برچسب‌ها : راهنمای بازیراهنمای بازی Red Dead Redemption 2

نظرات خود را ثبت کنید