close
قوی ترین ضخصیت های مورتال کامبت 1

در این مطلب به دسته بندی شخصیت های مورتال کامبت ۱ می‌پردازیم و با قوی ترین شخصیت مورتال کامبت ۱ آشنا می‌شویم.

شرایط ایده‌آل در بازی‌های چند نفره به سبک Mortal Kombat این است که تمام شخصیت‌ها از نظر قدرت یکسان باشند تا تفاوتی نداشته باشد که شما چه شخصیتی از بازی را انتخاب کنید.

اما هیچگاه این اتفاق نمی‌افتد و همیشه شخصیت‌ها، اسلحه‌ها و (بسته به بازی) ماشین‌هایی وجود دارند که از بقیه بهتر هستند. در این مطلب همانطور که به معرفی قوی ترین شخصیت Mortal Kombat 11 پرداختیم، به دسته بندی شخصیت‌های قوی مورتال کامبت ۱ و معرفی قوی‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

قوی ترین شخصیت‌های مورتال کامبت ۱

مورتال کامبت ۱ در واقع یک ریبوت برای این بازی محسوب می‌شود و ختی برای بازیکنان قدیمی این بازی هم نکات جدیدی دارد. با ۱۰ عدد از بهترین شخصیت‌های مورتال کامبت ۱ آشنا می‌شویم.

S-Tier

Liu Kang

قوی ترین شخصیت مورتال کامبت 1

Liu Kang اولین شخصیت این لیست، قوی ترین شخصیت مورتال کامبت ۱ و یکی از شناخته شده ترین، قدیمی‌ترین شخصیت‌ها و یک شخصیت نمادین در سری بازی مورتال کامبت محسوب می‌شود.

او یک گنگستر واقعی و قهرمان یا چمپیون تورنومنت مورتال کامبت است که در تمام بازی‌ها حضور داشته و قوی ترین شخصیت مورتال کامبت ۱ با حرکات شناخته شده فراوانی است.

در MK11 نیز او یکی از قوی ترین شخصیت‌های بازی بود و در MK10 و MK9 نیز همینطور. او می‌تواند آتش پرتاب کند که او را برای حملات از فاصله دور در بازی نیز مناسب می‌کند؛ به علاوه آن حرکات ضربتی زیادی نیز برای این شخصیت بازی وجود دارد.

به طور خلاصه این شخصیت می‌تواند به شکل‌های مختلفی حریف خود را تحت فشار قرار دهد و برای هر شرایطی خود را آماده کند.

با توجه به داستان بازی، Liu Kang اکنون نقش Raiden را بازی می‌کند. او یک خدای آتش و الگو جدیدی برای جنگندگان Earthrealm است.

Sub-Zero

نینجا آبی یکی دیگر از شخصیت‌های نمادین سری بازی مورتال کامبت است. Sub-Zero در بازی‌های مورتال کامبت قبلی با حرکات کندتر خود به قدرتمندی Liu Kang نبود؛ اما در مورتال کامبت ۱۱ به یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های بازی تبدیل شده بود.

قدرت اصلی او از فریز کردن دشمنانش از روش‌های مختلف نشئت می‌گیرد. این کار به او این امکان را می‌دهد تا از اشتباهات دشمنانش استفاده کند. همچنین او با قابلیت لیز خوردنش می‌تواند جابه‌جایی زیادی در حین نبرد داشته باشد.

Scorpion

قطعا این لیست و این دسته بندی بدون نینجا زرد رنگ محبوب، Scorpion، تکمیل نمی‌شود. او همچنان می‌تواند تلپورت کند، آتش پرتاب کند و حرکت معروف Get Over Here! خود را انجام دهد.

او یک شخصیت بسیار قوی در دنیای مورتال کمبت است، اما یک ضعف بزرگ دارد و آن قابل پیش‌بینی بودن حرکاتش است که اگر مقداری با او بازی کرده باشید، می‌توانید جلوی حرکات او را زمانی که در مقابلش هستید، بگیرید.

A-Tier

Raiden

Raiden همیشه یکی از حائز اهمیت ترین شخصیت‌های مورتال کامبت بوده است که حالا در مورتال کامبت ۱ نقش جدیدی دارد؛ او یک جنگنده جوان و با استعداد است که قرار است برای Earthrealm بجنگد.

از نظر گیمپلی Raiden همان شخصی است که در بازی‌های قبلی دیده‌ایم. پس Raiden همانطور که یکی از قوی ترین شخصیت‌های مورتال کامبت ۱۱ بود؛ در مورتال کامبت ۱ نیز یکی از قوی ترین شخصیت‌های بازی به حساب می‌آید.

Shang Tsung

Shang Tsung اولین شخصیت منفی و ویلن سری بازی مورتال کامبت و آخرین باس کل بازی اول بود. حالا می‌توانید از خود او برای مبارزه استفاده کنید. او می‌تواند حمله‌های جادویی انجام دهد و در جابه‌جا شدن سریع مهارت خوبی دارد.

در این بازی نیز او دوباره یکی از شخصیت‌های منفی بازی است و یکی از قوی ترین شخصیت های مورتال کامبت ۱ محسوب می‌شود.

Johnny Cage

بازیگر محبوب فیلم‌های اکشن ما دوباره به مبارزه می‌پردازد. سلاح‌ها و حرکات او در مبارزه همان حرکات قبلی است و او یکی از سریع ترین ضخصیت‌های مورتال کامبت ۱ است.

او یکی از عصبانی‌ترین مبارزان بازی است و با مشت‌های خود دمیج خوبی به طرف مقابل وارد می‌کند؛ همچنین با داشتن سرعت بالا می‌تواند فاصله بین خود و حریفش را در زمان کوتاهی از بین ببرد.

در داستان بازی او را دوباره به شکل یک سلبریتی خودخواه می‌بینیم که برای شهرت خودش مبارزه می‌کند. خوشحالیم که او را دوباره با این حالت می‌بینیم، خصوصا بعد از نسخه‌هایی از او که در مورتال کامبت ۱۰ و ۱۱ دیدیم.

B-Tier

Kitana

به نظر می‌رسد که Katana دیگر وارث تاج و تخت نیست، اما در عوض محافظ یا قاتلی است که از Mileena محافظت می‌کند.

با حرکات متنوعی که Katana دارد می‌توانید کمبوهای زیاد و زیبایی را انجام دهید. به صورت کلی Kitana شخصیت متعادلی است که می‌تواند با حریفانش از هر فاصله‌ای مبارزه کند.

Mileena

Mileena وارث تاج و تخت و خواهد بزرگتر Katana است. حرکات او نیز تعادل خوبی برخوردار است و می‌تواند تقریبا مقابل هر حمله‌ای مقاومت کند. اما در بازی‌های قبلی عملکرد او مقداری ضعیف بود.

Kung Lao

Kung Lao یکی از پرطرفدارترین شخصیت‌های بازی و یکی از صمیمی‌ترین دوستان Liu Kang است و لبه کلاهش همچنان دارای تیغه‌های تیزی است که به کمک آن به دشمنانش دمیج می‌دهد.

مجموعه حرکات Kung Lao همیشه خارق‌العاده بوده‌است و او یکی از سریع‌ترین و خطرناک‌ترین شخصیت‌های بازی بوده‌است. به نظر می‌رسد که او همچنان ویژگی‌های اصلی شخصیتش را در مورتال کامبت ۱ دارد و همچنان کاهش را پرتاب می‌کند، تله پورت می‌د و بسیاری کارهای دیگر.

Kenshi

Kenshi تنها شخصیت این لیست است که در مورتال کامبت ۱۱ حضور نداشت. اما اکنون با قایلیت‌های جدیدش به یکی از قوی ترین ضخصیت های مورتال کامبت ۱ تبدیل شده‌است.

Kenshi می‌تواند روح یک سامورایی را احضار کند که در حین مبارزه با او حرکت می‌کند. حملات خود را انجام می‌دهد، برای همین شما می‌توانید با کمک این روح حرکات کمبو ویژه‌ای را انجام دهید و دمیج زیادی به رقیب خود وارد کنید.

این افراد بهترین و قوی ترین شخصیت‌های مورتال کامبت ۱ هستند که می‌توانید از آن‌ها در مبارزه استفاده کنید و دوستان خود از این نکته که چگونه می‌توانید راحت آن‌ها را شکست دهید، متحیر کنید.

برچسب‌ها : Mortal Kombat 1راهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید