close
اخبار

استخدام بازیکنان بازی American Truck Simulator به عنوان راننده واقعی

American Truck Simulator

شرکت باربری Schneider National برای استخدام رانندگان جدید به تبلیغ در بیلبوردهای داخل بازی American Truck Simulator پرداخت و بعد از تست این افراد اکثر آن‌ها را به عنوان رانندگان واقعی استخدام کرد!

استخدام پلیرهای American Truck Simulator به عنوان راننده واقعی

بعد از پایان رسیدن موج کرونا در ایالات متحده رانندگان سن بالا و با تجربه اکثر شرکت‌های باربری در آمریکا تصمیم به بازنشسته شدن گرفتند و این باعث شد تا کمبود راننده برای شرکت‌های باربری تبدیل به مشکل اقتصادی بزرگی در این کشور شود.

به گزارش NPR حدود ۱،۲ میلیون راننده برای جایگزین کردن راننده‌های بازنشسته مورد نیاز است. شرکت باربری Schneider National در اقدامی جالب تصمیم به دادن آگهی استخدام در بیلبوردهای داخل بازی کرد که مورد توجه بازیکنان قرار گرفت.

نکته جالب اینجا بود که افراد داوطلبی که شدیدا زیاد این بازی را انجام می‌دادند در امتحان گرفتن گواهی رانندگی شرکت Schneider National مهارت بسیار خوبی در کنترل ماشین، واکنش به اتفاقات مختلف در حین رانندگی با ماشین باری بزرگ و جابه‌جایی بار داشتند.

اگر به آن فکر کنید می‌بینید کسی که در اوقات فراغت خود به رانندگی با کامیون‌های بزرگ می‌پردازد به این کار نیز علاقه دارد و مهارت‌های خود را در انجام این کار بهبود می‌بخشد.

همچنین به صورت کلی داوطلبانی که بازی American Truck Simulator را بازی می‌کردند سطح مهارت رانندگی با ماشین سنگین بالاتری نسبت به دیگر داوطلبان بودند که نشان دهنده نکته بالاست.

با وجود شبیه ساز های رانندگی مانند فرمان بازی لاجیتک G29 و لاجیتک G920 همین حالا هم رانندگان مسابقه به تمرین در پیست‌ها قبل از شرکت در مسابقه به صورت  واقعی می‌پردازند و در آینده‌ای نزدیک بعید نیست که آموزش رانندگی نیز به همین شکل انجام شود.

همانطور که همین حالا هم خلبانان تجهیزات شبیه ساز پرواز بسیار پیشرفته و پیچیده‌ای دارند که برخی از امتحان‌های آن‌ها نیز به همین شکل برگذار می‌شود.

در ویدئو زیر می‌توانید با بازی‌های خوبی که برای بازی با این فرمان‌های بازی وجود دارند آشنا شوید.

نظرات خود را ثبت کنید