close
گیمینگ

چگونه گیمر شویم و از گیمینگ کسب درآمد کنیم؟

گیمر

آیا می‌دانستید که گیمرهای حرفه‌ای می‌توانند تا ماهانه چندین هزار دلار تنها از انجام بازی درآمد داشته باشند؟ اگر شما نیز به بازی‌های رقابتی آنلاین علاقه‌مند هستید و فکر می‌کنید که می‌توانید تا به صورت حرفه‌ای به انجام بازی بپردازد در این مطلب شما را در مورد این که چگونه گیمر شویم راهنمایی می‌کنیم.

چگونه گیمر شویم

در این مطلب نه تنها به شما می‌گوییم که چگونه گیمر شوید، بلکه به شما تمام اطلاعاتی که باید داشته باشید و کارهایی که باید انجام دهید تا تبدیل به یک گیمر حرفه‌ای شوید را به شما خواهیم گفت.

بازی مورد علاقه خود را انتخاب کنید

انتخاب بازی برای گیمر شدن

اگر می‌خواهید یک گیمر حرفه‌ای شوید در ابتدا باید بازی‌ای که می‌خواهید به انجام آن بپردازید را انتخاب کنید.

چندین بازی مختلف از ژانرهای متفاوت را نصب و امتحان کنید تا ببینید از کدام یک خوشتان می‌آید؛ بیشتر مواقع بازی‌هایی که در آن‌ها توانایی بیشتری دارید و بهتر می‌توانید آن‌ها را بازی کنید تبدیل به بازی مورد علاقه شما می‌شوند؛ اما زود تصمیم نگیرید چراکه بازی‌ای که در نهایت انتخاب می‌کنید بازی‌ای خواهد بود که باید تا تمام انرژی خود را وقف کنید.

این بدین معناست که وقتی برای بازی‌های دیگر اختصاص می‌دهید کاهش زیادی پیدا خواهد کرد و اکثر زمان شما صرف بازی‌ای خواهد شد که قصد حرفه‌ای شدن در آن را دارید، بنابراین بهتر است تا این زمان با به یک بازی که می‌خواهید به صورت حرفه‌ای انجام دهید اختصاص دهید تا اینکه آن را بین چندین بازی تقسیم کنید.

هر روز تمرین کنید

چگونه گیمر شویم

زمانی که بازی مناسب را انتخاب کردید باید شروع به تمرین کنید. برای این که در یک بازی حرفه‌ای شوید باید زمان زیادی را به آن اختصاص دهید.

بهترین و سریع‌ترین روش برای حرفه‌ای شدن در یک بازی این است که هر روز آن را تمرین کنید. داشتن یک برنامه تمرین منظم و روزانه، کمک بسیاری به شما در حرفه‌ای شدن در بازی‌تان می‌کند چون باعث می‌شود با بازی خود مانند یک شغل برخورد کنید.

البته زمانی که به بازی اختصاص می‌دهید را باید از زمان‌های دیگر خود کم کنید، به این معنا که زمان کمتری برای انجام کارهای شخصی خود خواهید داشت.

اگر از دست دادن این زمان‌ها برای شما اهمیت زیادی دارد پس شاید گیمر شدن شغل مناسبی برای شما نباشد.

تحلیل بازی بازیکنان حرفه‌ای‌تر

بهترین ورزشکارها به صورت مداوم در حال تماشای بازی‌های دیگران برای پیدا کردن روش‌ها و نکات جدید در بازی آن‌ها هستند تا بازی خود را بهبود بخشند.

برای این که بتوانید تبدیل به یک گیمر حرفه‌ای شوید شما نیز باید روش مشابهی را پیش بگیرید.

اگر افراد حرفه‌ای‌ در بازی خود را نمی‌شناسید می‌توانید با یک سرچ سریع آن‌ها را بشناسید، بازی آن‌ها را تماشا کنید و ببینید که چگونه بازی می‌کنند؛ از بازی آن‌ها الگو برداری کنید و این الگوها را در بازی خود استفاده کنید.

تجهیزات گیمینگ تهیه کنید

اهمیتی ندارد که چه بازی‌ای را برای تبدیل شدن به یک گیمر حرفه‌ای انتخاب می‌کنید، اگر تجهیزات مناسبی را برای انجام آن بازی در اختیار نداشته باشید به نتیجه نخواهید رسید.

بله تجهیزات یک کامپیوتر گیمینگ قیمت بالایی دارند و قیمت تجهیزات گیمینگ مانند ماوس گیمینگ و کیبورد گیمینگ نیر کم نیستند، اما این‌ها هزینه‌هایی هستند که برای گیمینگ به صورت حرفه‌ای باید پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید: تاثیر استفاده از تجهیزات گیمینگ

در تورنومنت‌های گیمینگ شرکت کنید

بعد از این که به مقدار کافی تمرین کردید و احساس می‌کنید که آمادگی حضور در تورنومنت‌های رسمی و آنلاین را دارید، تورنومنت‌های آنلاین مربوط به بازی خود را پیدا کنید و در آن‌ها شرکت کنید.

تورنمنت گیمینگ

با این ذهنیت خود را آماده شرکت در لیگ‌های بزرگتر کنید. اگر هم در این تورنومنت‌ها موفقیت آمیز عمل نکردید زیاد ناراحت نشوید، دلیل شرکت در اولین تورنومنت‌ها برای شما راحت بودن و عادت کردن به حضور در چنین تورنومنت‌هایی است؛ بالاخره بازی به صورت رسمی باید تفاوتی با بازی به تنهایی و در پشت میزتان را داشته باشد.

با گیمرهای حرفه‌ای در ارتباط باشید

برای این که در بازی خود پیشرفت کنید علاوه بر تمرین باید تا با گیمرهای حرفه‌ای دیگر بازی کنید و در ارتباط باشید. بهترین کار در ارتباط بودن با گیمرهایی هستند که قصد گیمر حرفه‌ای شدن را دارند یا همین حالا نیز به عنوان یک گیمر حرفه‌ای فعالیت دارند.

می‌توانید تا با تماشا و تحلیل بازی‌های آن‌ها بازی خود را بهبود دهید و حتی با یکدیگر در تورنومنت‌های مختلف شرکت کنید.

چندین راه برای کسب درآمد در نظر بگیرید

برای تبدیل شدن به یک گیمر حرفه‌ای باید چندین منبع درآمد برای خود در نظر بگیرید زیرا گیمر شدن بلافاصله برای شما کسب درآمد نخواهد کرد و نیاز به درآمد ثابتی دارید تا بتوانید مسیر گیمر حرفه‌ای شدن خود را ادامه دهید.

این روش‌های کسب درآمد می‌تواند داشتن یک شغل با درآمد ثابت باشد، اما این موضوع زمان بازی شما را به زمانی که مشغول به کار نیستید محدود می‌کند.

روش دیگری که برای کسب درآمد وجود دارد استریمینگ بازی و تبدیل به یک استریمر شدن است؛ شما می‌توانید تا با استریم زنده بازی خود زمانی که در حال تمرین هستید در پلتفرم‌های استریمینگ مخاطب جذب کنید و از انجام تبلیغات در حین استریم در توییچ کسب درآمد کنید.

بیشتر بخوانید: کسب درامد از استریمینگ

پیدا کردن اسپانسر نیز یک روش دیگر برای کسب درآمد است. اگر بتوانید خود را به یک اسپانسر ثابت کنید و برای آن‌ها در حین بازی تبلیغ کنید می‌توانید از این راه هم کسب درآمد کنید.

راهنمای چگونه گیمر شویم و از گیمینگ کسب درآمد کنیم

با اجرا کردن نکات بالا می‌توانید تا تبدیل به یک گیمر حرفه‌ای شوید و از بازی خود کسب درآمد کنید.

اما به یاد داشته باشید که برای موفقیت در این زمینه نیاز دارید تا بازی و تمرین را مانند یک شغل جدی بگیرید و تمام تمرکز خود را بر موفقیت در این زمینه متمرکز کنید.