close
گیمینگ

چگونه در پابجی پرنده رایگان بگیریم – فالکون در PUBG Mobile

پابجی پرنده رایگان بگیریم

در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ آپدیت ۰٫۱۵٫۵ برای پابجی موبایل ارائه شد که علاوه بر Royale Pass Season 10 امکانات و قابلیت‌های جدیدی را به پابجی موبایل آورد و یکی از آن‌ها Falcon Companion یا همان پرنده فالکون پابجی بود. در این مطلب با این که چگونه در پابجی پرنده رایگان بگیریم آشنا می‌شویم.

پرنده پابجی (Falcon Companion) چیست

پرنده فالکون پابجی چیست

Falcon Companion یا پرنده فالکون یا شاهین در پابجی پرنده‌ای است که روی شانه شما می‌نشیند و در هنگام حرکت بازیکن به دنبال او پرواز می‌کند؛ اما در حین بازی کمکی به او نمی‌کند و باعث قوی‌تر شدن بازیکن نمی‌شود.

توضیحات بازی درباره پرنده پابجی می‌گوید:

The falcon will only be visible to a player and his/her teammates. Thus, one doesn’t have to worry about getting exposed to enemies because of the companion.

فالکون تنها برای بازیکن و هم تیمی‌های او قابل مشاهده بود و نگرانی از بابت لو رفتن جایگاه فرد برای دشمنان به خاطر وجود فالکون وجود ندارد.

پرنده پابجی مانند اسکین‌ها و لباس‌های بازی جنبه ظاهری دارد و جذابیت بصری به بازیکن می‌دهد. البته داشتن فالکون باعث می‌شود تا بتوانید اسلحه‌های SMG را سریع‌تر ریلود کنید؛ اما این اتفاق تنها در حالت بازی EVO Ground اتفاق می‌افتد و نه در Classic Mode.

بیشتر بخوانید: بهترین اسلحه های پابجی

چگونه در پابجی موبایل فالکون رایگان بگیریم

فالکون رایگان پابجی

با کلیک روی آیکن بسته هدیه در لابی بازی وارد بخش تم دار دوره‌ای بازی شوید. برای این که بتوانید در پابجی پرنده رایگان بگیرید باید ۵۰ Companion Shard جمع‌آوری کنید.

این نکته قابل ذکر است که این ایونت در تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۱۹ به پایان رسیده است و دیگر امکان گرفتن پرنده پابجی رایگان از این طریق وجود ندارد.

راه دیگر این است که اخبار PUBG Beta را دنبال کنید. نخسه بتا پابجی نسخه‌ای است که امکانات و قابلیت‌های جدید که قرار است در بازی اضافه شوند در آن مورد تست قرار می‌گیرند تا ایرادات آن‌ها قبل از زمان انتشار آن‌ها در بازی اصلی برطرف شده باشد.

در نسخه بتا برخی از اوقات امکان گرفتن پرنده رایگان در پابجی موبایل وجود دارد. به غیر از این دو راه، راه دیگری برای گرفتن فالکون رایگان در پابجی موبایل وجود ندارد.

راه‌های دیگر گرفتن فالکون در پابجی

راه‌های دیگری برای گرفتن فالکون در پابجی وجود دارند، اما یک از طریق پرداخت پول هستند یا راه‌های سخت‌تری هستند.

خرید فالکون در پابجی

شما می‌توانید با پرداخت پول و خرید UC پرنده فالکون را خریداری کنید. هرینه خرید فالکون ۱۵۰۰ UC است؛ خرید پکیج ۱۵۰۰ یوسی که ۳۰۰ یوسی رایگان نیز به شما می‌دهد ۲۵ دلار هزینه دارد.

البته روشی برای جمع‌آوری یوسی پابجی رایگان نیز وجود دارد و در طول زمان شما قادر خواهید بود تا ۱۵۰۰ یوسی که برای خرید فالکون نیاز دارید را از این روش جمع‌آوری کنید.

پیدا کردن کد Redeem

پیدا کردن کد Redeem یک روش برای گرفتن پرنده رایگان در پابجی است؛ اما مسئله اینجاست که باید کدهایی را پیدا کنید که واقعی هستند و استفاده نشده‌اند تا بتوانید مقدار UC کافی را جمع‌آوری کنید.

جمع‌بندی

داشتن فالکون در پابجی جذاب است؛ او شما را تعقیب می‌کند و روی شانه شما می‌نشیند و جذاب‌تر از داشتن یک لباس یا اسکین خاص است. همچنین اگر که فالکون داشته باشید بسیار فکر می‌کنند که شما بازیکن قدیمی یا حرفه‌ای هستید؛ چرا که بازیکنان حرفه‌ای اکثر اوقات فالکون دارند.

برچسب‌ها : PUBG Mobileپابجی موبایل

نظرات خود را ثبت کنید