close
گیمینگ

بهترین تنظیمات پابجی موبایل (PUBG Mobile) نحوه تنظیم پابجی موبایل

بهترین تنظیمات پابجی موبایل

پابجی قبل از این که به موبایل نیز راه پیدا کند یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین سبک بتل رویال بود. در پابجی موبایل برخلاف کامپوتر کنترل‌ها بسیار محدودتر هستند که دلیل آن تعداد انگشت‌هایی است که می‌توانید به صورت همزمان روی صفحه نمایش خود استفاده کنیم. در این مطلب با بهترین تنظیمات پابجی برای بالا بردن بازدهی شما و Win گرفتن آشنا می‌شویم.

فضای بازی پابجی موبایل مانند نسخه کامپیوتر آن بسیار رقابتی و حساس است و داشتن کنترل بیشتر نسبت به حرکات خود می‌تواند تفاوت بردن و دوم شدن باشد؛ و برای این کار نیاز به داشتن بهترین تنظیمات پابجی موبایل برای دستگاه خود خواهید داشت.

علاوه بر نحوه چیدمان و موقعیت قرارگیری دکمه‌ها تنظیماتی از جمله تنظیمات گرافیکی، تنظیمات زاویه دید بازیکن و بسیاری دیگر حائز اهمیت هستند که در ادامه با آن‌ها و بهترین تنظیماتشان آشنا می‌شویم.

بهترین تنظیمات برای پابجی موبایل

دقت کنید که این تنظیمات، تنظیمات پیشنهادی ما هستند و ایده اصلی بهبود کنترل شما نسبت به فضای بازی است؛ پس با توجه به راحتی خود، اندازه صفحه تلفن همراه خود و موارد دیگر می‌توانید برخی از این تنظیمات را به سلیقه خود تغییر دهید.

  • Aim Assist: Disabled
    Aim Assist یا کمک در نشانه گیر یکی از اولین تنظیماتی است که بازیکنان تازه‌کار فعال می‌کنند و دلیل آن همانطور که از اسم این تنظیم پابجی مشخص است، کمک به نشانه گیری شماست؛ اما با توجه به این که خود بازی مقداری نشانه گیری شما را کنترل می‌کند، دقت شلیک‌های شما کمتر خواهد شد و اگر بخواهید یک نفر را با یک شلیک هدشات کنید ممکن است نشانه گیر کمکی این اجازه را با تمرکز بر روی بدن دشمن به شما ندهد.
  • Bol-Action / Crossbow firing Mode: Tap
  • Blocked sight warning: Enabled
    زمانی که مانعی برای شلیک کردن در جلوی شما وجود داشته باشد، شلیک شما به هدف نخواهد خورد و این که خود بازی این هشدار را به شما بدهد بسیار کاربردی خواهد بود؛ قطعا نمی‌خواهید تا شلیک شما به لبه کاورتان بخورد و دشمنی که از وجود شما خبر نداشت موقعیت دقیق شما را داشته باشد.
  • Shotgun firing mode: Tap
  • Peek and fire: Enable
  • Lean mode: Tap
  • Peek and open scope: Disabled
    این تنظیم پابجی می‌تواند سلیقه‌ای فعال یا غیر فعال باشد؛ اما منطقا نمی‌خواهید تا هرباری که پیک می‌دهید اسکوپ شما باز شود و زاویه دیدتان محدود شود.
  • Scope mode: Tap
  • Display left-side fire button: On
    ممکن است تا تصور کنید وجود دو دکمه برای شلیک احتمال شلیک اتفاقی شما در حین بازی را بالا ببرد، این مورد درست است؛ اما به شما اجازه می‌دهد تا در زمانی که به صورت ناگهانی با دشمن مواجه می‌شوید دو دکمه برای شلیک داشته باشید و بتوانید سریع‌تر نسبت به او واکنش نشان داده و او را بکشید.
    بیشتر بخوانید: ترفند های پابجی موبایل
  • Auto-open doors: Enable
  • Play emote: Disable
  • Slide: Disable
  • Universal Mark: Disable
  • Default parachute follow: Disable
  • Healing prompt: Enable
  • Jump and climb: Combine
  • Damage effect: Red
  • Death replay: Enable
  • FPPSwap: Enable
    حتی اگر علاقه به بازی در حالت سوم شخص دارید، بازی در حالت اول شخص به شما در کشتن افراد بیشتر افراد، خصوصا از فاصله نزدیک کمک خواهد کرد.

دیگر تنظیمات پابجی در این بخش مربوط به نوتیفیکیشن‌ها و حساب کاربری پابجی موبایل شما خواهد بود و بر گیم‌پلی شما تاثیری نخواهد داشت.

بهترین تنظیمات گرافیک پابجی موبایل

تنظیمات گرافیکی در ابتدا به صورت خودکار توسط پابجی و با توجه به مشخصات تلفن همراه شما انجام خواهد شد که البته پابجی موبایل تنظیم مناسبی را برای گرافیک انتخاب می‌کند و این تنظیم خودکار هم کیفیت تصویر مناسب و هم عملکرد مناسبی روی موبایل شما خواهد داشت.

اما اگر دوست دارید تا رنک Conqueror را در فصل بعدی بازی بگیرید باید تا تنظیمات گرافیک پابجی موبایل خود را به سمت عملکرد بهتر سوق دهید.

  • Graphics: Smooth
    مهم نیست که مدل موبایل شما چیست، بازیکنان حرفه‌ای همگی سادگی تصویر را به داشتن جزئیات بالا تصویر ترجیح می‌دهند. کاهش کیفیت تصویر تنظیمات گرافیک پابجی موبایل به شما اجازه می‌دهد تا فریم ریت تصویر بازی خود را افزایش دهید که مهم‌ترین عامل در این تنظیمات است.
  • Frame Rate: Extreme (یا بالاترین تنظیمات ممکن)
    بازی با بیشترین فریم ریت باعث می‌شود تا تصویر بازی شما به روان‌ترین حالت ممکن خود در بیاید و این کار علاوه بر بهبود عملکرد شما در بازی، به شما نسبت به رقبایتان به این علت که زودتر متوجه وجود آن‌ها می‌شوید دست بالاتر را می‌دهد. البته همه تلفن‌های همراه دارای تنظیم Extreme برای این قسمت نیستند، به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا با بالاترین حالت ممکن بازی کنید.

 

  • Style: Colorful
    این تنظیم پابجی نیز سلیقه‌ای است؛ اما افزایش شدت رنگ فضای بازی باعث می‌شد تا سریع‌تر متوجه ماشین‌ها و وسایل نقلیه در نقشه، خصوصا اگر اسکین داشته باشند، بشوید.
  • Anti-aliasing: Disabled
    این تنظیم پابجی کمک زیادی به شما نمی‌کند و از طرف دیگری قدرت پردازشی زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. با غیر فعال کردن این تنظیم فریم ریت ثابت‌تر و بالاتری خواهی داشت.

بهترین تنظیم کنترل ماشین در پابجی موبایل

این مورد به علت ساده بودن آن با توجه به سلیقه و راحتی خودتان این تنظیمات را تغییر دهید.

اما مراقب باشید که اگر شما سوار ماشین هستید مسئولیت تصادف نکردن و خارج نشدن کنترل ماشین با شماست؛ پس حتما به کنترل‌هایی که تنظیم کردید و نحوه رانندگی با ماشین‌هلی مختلف در این بازی دقت کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین ماشین ها در پابجی

بهترین تنظیمات صفحه برای پابجی موبایل

موقعیت کنترل‌های زیر با توجه به راست دست یا چپ دست بودن شما می‌تواند تغییر کند و حتی ممکن است تا بخواهید با توجه به اندازه صفحه موبایل خود اندازه و موقعیت این تنظیمات را مقداری تغییر دهید.

چیدمان کنترل‌های زیر به شما اجازه حرکت کردن و نشانه گیری را می‌دهد و باعث ترکیب شدن آن‌ها با یکدیگر نمی‌شود. اگر هم از این چیدمان خوشتان نمی‌آید پیشنهاد می‌کنیم تا چیدمان مورد استفاده توسط بازیکنان حرفه‌ای که به استریمینگ بازی خود می‌پردازند را نیز بررسی کنید و اگر با چیدمان دکمه‌های آن‌ها راحت‌ترید با مقداری تغییر از چیدمان آن‌ها در تنظیمات پابجی خود استفاده کنید.

بهترین تنظیم چیدمان پابجی موبایل

بیشتر بخوانید: نحوه کسب درآمد از استریم

تنظیمات پابجی موبایل شما چگونه است؟ آیا شباهتی به تنظیمات پیشنهادی ما دارد؟ نظر خود را درباره این تنظیمات در بخش نظرات بنویسید.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها : PUBG Mobileپابجی موبایل

نظرات خود را ثبت کنید