close
گرفتن پاراگلایدر در Legend of Zelda

زمانی که یاد گرفتید چگونه از قابلیت‌های Zonai خود استفاده کنید، سپس با سقوط آزاد به سطح شروع به گشت و گذارخواهید کرد. اما برای گرفتن پاراگلایدر در Legend of Zelda: Tears of the Kingdom (که مهم‌ترین و پرکاربردترین وسیله شما خواهد بود) و استفاده از آن برای کشف مناطق جدید در نقشه پیشنهاد می‌کنیم تا بلافاصله مراحل To the Kingdom of Hyrule را انجام دهید.

با گرفتن پاراگلایدر در Legend of Zelda: Tears of the Kingdom می‌توانید خیلی سریع‌تر مناطق مختلف نقشه را بگردید و با کشف معبدهای Legend of Zelda قابلیت فست ترول در Legend of Zelda را باز کنید و حتی سریع‌تر در نقشه بزرگ این بازی جابه‌جا شوید.

باز کردن پاراگلایدر در Legend of Zelda

زمانی که از رودخانه زیر معبد زمان یا Temple of Time بیرون آمدید. مارکر زرد رنگ را تا Lookout Landing دنبال کنید. با Purah صحبت کنید و برای اتمام مراحل To the Kingdom of Hyrule مرحله Crisis at Hyrule Castle را آغاز کنید.

با این کار به اطراف Titular Abode فرستاده می‌شوید و در آنجا با Captain Hoz آشنا می‌شوید و با اتفاقات جتی عجیب‌تری در بازی مواجه می‌شوید.

سپس به سراغ Purah می‌روید تا چیزهایی را که دیدید را توضیح دهید. در این مرحله Purah شما را به گشت و گذار در Lookout Landing دعوت می‌کند و در همین حین خود آماده فاز بعدی مرحله می‌شود.

بعد از آشنا شدن با چند محلی و کشف Emergency Shelter به سمت برج Skyview شمال غرب Lookout Landing بروید.

در این مرحله Purah به شما توضیح می‌دهد که چگونه از معبدها استفاده کنید و نقاط جدیدی را در نقشه کشف کنید؛ و به شما پاراگلایدر می‌دهد.

گرفتن پاراگلایدر در Legend of Zelda

اگر Breath of the Wild را بازی کرده باشید می‌دانید که پاراگلایدر چقدر کاربردی است. می‌توانید با آن از هر صخره‌ای بالا بروید و قبل از گرفتن پاراگلایدر پایین رفتن از نقاط مرتفع کاری بسیار دشوار است.

اما با پاراگلایدر به سادگی از هر نقطه‌ای که می‌خواستید می‌پریدید و با باز کردن پاراگلایدر فرود می‌آمدید.

پاراگلایدر در Tears of the Kingdom حتی کاربردی‌تر هم شده‌است. به کمک آن می‌توانید از جزایر هوایی یا Sky Island ها که در هوا در Hyrule معلق هستند، پایین بیایید و نیازی به سقوط آزاد به داخل آب‌های عمیق را ندارید

گرفتن پاراگلایدر در Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، گشت و گذار در نقشه را بسیار ساده‌تر می‌کند.

پرواز با پاراگلایدر در Legend of Zelda

پرواز با پاراگلایدر در Legend of Zelda

اگر Legend of Zelda قبلی را بازی نکرده باشید، پرواز با پاراگلایدر ممکن است در ابتدا مقداری دشوار باشد.

زمانی که در حال سقوط آزاد هستید دکمه X را بزنید تا پاراگلایدر باز شود، و اگر دوست داشتید ارتفاع کم کنید دکمه B را بزنید تا بسته شود یا R را بزنید تا به سقوط آزاد خود ادامه دهید.

در هنگام پرواز با پاراگلایدر در Legend of Zelda با جوی استیک چپ جهتی که به سمت آن پرواز می‌کنید را تغییر دهید و با جوی استیک راست زاویه دید خودتان را تنظیم کنید.

مدت زمانی که می‌توانید به پرواز خود ادامه دهید بستگی به Stamina شما دارد. هرچقدر Stamina شما بیشتر باشد، مدت طولانی‌تری می‌توانید پرواز کنید و مسافت بیشتری را می‌توانید پرواز کنید.

برای بیشتر کردن Stamina خود می‌توانید با ۴ Light of Blessings به سراغ یک Goddess Statue بروید و آن‌ها را با یک Stamina Vessel معاوضه کنید.

زمانی که مشغول پرواز هستید، حواستان به Stamina باقی‌مانده‌تان باشد، زمانی که مقدار آن نزدیک به پایان رسیدن بود، سریع ارتفاع خود را کم کنید، وگرنه با سقوط آزاد خواهید مرد.

راهکار دیگر استفاده از بال یا Wing در زمانی که Stamina شما در حال به پایان رسیدن باشد، است.

چگونه در هوا سوار Wing شویم – Legend of Zelda

برای این که در هوا سوار Wing شوید کافیست تا این کارها را انجام دهید:

چگونه در هوا سوار Wing شویم

  1. به صورت ثابت به حرکت خود ادامه دهید و دست به جوی استیک سمت چپ نزنید.

  2. منو Inventory خود را باز کنید و Wing را بی‌اندازید.

  3. جوی استیک چپ را به سمت جلو ببرید تا به روی Wing برسید.

  4. قبل از برخورد با Wing دکمه B را بزنید تا روی Wing فرود بیایید.

چگونه ظاهر پاراگلایدر را تغییر دهیم

بعد از گرفتن پاراگلایدر می‌توانید ظاهر آن را نیز با طرح‌های پارچه مختلف تغییر دهید. برای این کار به روستای Hateno بروید و با Sayge در Dye Shop صحبت کنید. در صحبتتان گزینه Rework the paraglider را انتخاب کنید تا با هزینه ۲۰ rupees طراح پاراگلایدر خود را تغییر دهید.

توجه کنید که می‌توانید با انجام مراحل غیر اصلی بازی مانند Photographing a chuchu یا اسکن کردن Amiibo طرح‌های جدیدی باز کنید.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها : Legend of Zelda: Tears of the Kingdomراهنمای Legend of Zeldaراهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید