close

سنگ های حافظه یک بهبود و تقویت شخصیت برای کلاس‌های الدن رینگ که با استفاده از جادو مبارزه می‌کنند به حساب می‌آید. زمانی که یک سنگ حافظه در الدن رینگ پیدا می‌کنید، باعث می‌شود تا بتوانبد بیشتر از ۲ جادو را به همراه خود داشته باشید. زمانی که شروع به بازی می‌کنید تنها امکان به همراه داشتن ۲ جادو را دارید، اما ۸ سنگ حافظه در بازی وجود دارد. در این مطلب موقعیت سنگ های حافظه در Elden Ring را به شما نشان می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: کلاس های الدن رینگ

افزایش تعداد جادو با پیدا کردن سنگ های حافظه در الدن رینگ

همچنین نیازی نیست تا با سنگ های حافظه الدن رینگ خود را مجهز کنید؛ با پیدا کردن آن‌ها حافظه جادو شخصیت شما به صورت خودکار افزایش پیدا خواهد کرد و می‌توانید جادوهای بیشتری را «حفظ» کنید.

در ادامه با چگونه پیدا کردن این سنگ های حافظه در الدن رینگ آشنا می‌شویم. ۵ عدد از آن‌ها در برج‌های خاصی در The Lands Between، ۲ عدد پیش Boss ها هستند و سنگ آخر قابل خریدن است.

Oridy’s Rise – Weeping Peninsula Limgrave

سنگ حافظه الدن رینگ
  1. در سمت دیگر پله‌ها، پشت سر شما
  2. سمت چپ پله‌ها، در بوته‌ها
  3. وسط آبگیر

این اولین سنگ حافظه در دسترس در Elden Ring است که در موقعیت اولیه شخصیت شما در بازی است؛ اما باید به Weeping Peninsula که بخش دیگری در موقعیت اول بازی شماست و در جنوب است بروید. همچنین نزدیک‌ترین محل استراحت یا Site of Grace به شما Agheel Lake South است.

گروهی از گرگ‌ها در مقابل ورودی Oridy’s Rise هستند که باید ابتدا از آن‌ها عبور کنید و سپس به سراغ مجسمه imp که در کنار پله‌ها کتاب به دست دارد بروید.

این مجسمه به شما می‌گوید که باید به دنبال ۳ وحشی دانا (Three Wise Beasts) باشید. منظور آن ۳ نسخه از لاکپشت‌هاست. درست پشت سر شما لاکپشت شما قابل مشاهده است. پیدا کردن دو لاکپشت دیگر مقداری سخت‌تر است.

دومین لاکپشت سمت چپ پله‌ها و داخل بوته‌هاست. سومین لاکپشت یک روح و نامرئی است. اما درست در وسط آبگیر کوچکی در سمت راست Oridy’s Rise است.

Converted Tower – Liurnia of the Lakes

افزایش تعداد جادو الدن رینگ
  1. از قلوه سنگ سمت راست بالا بروید
  2. به روی سقف بپرید

برج بعدی که در دسترس است در Liurnia of the Lakes است. سنگ حافظه بعدی در الدن رینگ در جنوب غرب این منطقه است و نزدیک ترین Site of Grace موقعیت Folly on the Lake است. در ابتدا به نظر می‌آید که این برج برخلاف دیگر برج‌ها امکان ورود به آن وجود ندارد. نه ۳ وحشی وجود دارند و نه راهی به سمت بالا.

باید از قلوه سنگ‌های سمت راست بالا بروید و به روی سقف بپرید تا به پله‌های خارج از دسترس، دسترسی پیدا کنید.

Lenne’s Rise – Caelid

موقعیت سنگ های حافظه در الدن رینگ
  1. با استفاده از Spirit Jump به سقف بروید
  2. سپس روی بالکن بپرید

رفتن به Caelid می‌تواند مقداری دشوار باشد، اما اگر در حال حاظر به Beast Sanctrum یا Dragonsborrow تله‌پورت شده‌اید، می‌توانید به سادگی به Lenne’s Rise برای پیدا کردن سنگ حافظه بروید. با رسیدن به آنجا می‌بینید که مجسمه imp در کنار پله‌‌ها خراب شده‌است.

بیشتر بخوانید: بهترین اسلحه های الدن رینگ

تنها راه ورود به Lenne’s Rise این است که با استفاده از Spirit Jump به سمت راست برج بپرید و از طریق بالکن وارد شوید. زمانی که در هوا هستید روی سقف پایین‌تر سمت راست فرود بیایید. سپس به احتیاط از کنار سقف پایین بروید و وارد بالکن شوید. سپس از پله‌ها بالا بروید تا سنگ حافظه بعدی در الدن رینگ را پیدا کنید.

Tetsu’s Rise – Liurnia of the Lakes

سنگ های حافظه در Elden Ring
  1. در جنوب و پایین‌تر از صخره‌ها
  2. در یک درخت پشت برج
  3. پشت برج و به سمت غرب

گرفتن این سنگ از دیگر سنگ های حافظه در الدن رینگ مقداری دشوارتر است. دوباره باید به دنبال لاکپشت‌هایی در اطراف برج باشید. اولین لاکپشت با درست به سمت جنوب حرکت کردن قابل پیدا کردن است.

روی سنگ‌ها بروید و به سمت پایین نگاه کنید. اگر که آنلاین بازی می‌کنید، پیام‌هایی از دیگر بازیکنان را خواهید دید. لاکپشت پایین صخره‌هاست. لاکپشت بعدی درست زیر برح و در یک درخت است و سومی درست در غرب لاکپشتی که در درخت بود.

Seluvis’s Rise – Liurnia of the Lakes

پیدا کردن سنگ حافظه در الدن رینگ

سنگ حافظه‌ای که در Seluvis’s Rise است به راحتی بدست می‌آید. تنها کافیست تا از نردبال پشت Seluvis بالا بروید و به سراغ صندوق گنج بروید. اما Seluvis’s Rise که در پشت Caria Manor است تنها زمانی قابل دسترس است که سوالیه سلطنتی، Loretta را شکست داده باشید.

با پیدا کردن این سنگ حافظه، تمام سنگ های حافظه الدن رینگ که می‌توانید پیدا کنید را بدست آورده‌اید.

Boss هایی که سنگ حافظه از آن‌ها می‌افتد

باس های سنگ حافظه الدن رینگ

همانطور که گفتیم تمتم سنگ های حافظه در الدن رینگ با پیدا کردن بدست نمی‌آیند. دو عدد از این سنگ های حافظه با شکست دو عدد از Boss ها بدست می‌آیند.

  1. Red Wolf of Radagon در Debate Parlor در آکادمی Raya Lucaria Academy
  2. Demi-Human Queen Maggie در Hermit Village در کوه Gelmir

با شکست دادن هر یک از این باس‌ها، یک سنگ حافظه بدست می‌آورید.

Twin Maiden Husks

خرید سنگ حافظه الدن رینگ

سنگ حافظه آخر به سادگی از Twin Maiden Husks در Roundhold Table قابل خرید است؛ همان خانم عجیب غریب که دو سر دارد. قیمت سنگ حافظه او ۳۰۰۰ رون است و تنها یکبار قابل خرید است.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها : الدن رینگراهنمای Elden Ringراهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید